pino meille syrjityille/näkymättömille palstalaisille

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
no mut huomataan vain jos teen jotain mitä multa ei ole osattu odottaa, muuten ei, ja olen tappanut useita ketjuja ja aloittanut yhtä useita ilman yhtäkään kommenttia, niin eikös tämä ole munkin ketju
Sähän olet saanut säpinää taas aikaan, näköjään?! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
no mut huomataan vain jos teen jotain mitä multa ei ole osattu odottaa, muuten ei, ja olen tappanut useita ketjuja ja aloittanut yhtä useita ilman yhtäkään kommenttia, niin eikös tämä ole munkin ketju
Sähän olet saanut säpinää taas aikaan, näköjään?! :D
no miten sen nyt ottaa...kun toimii odotusten vastaisesti niin puoli palstaa järkyttyy... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Noh, hyppään mukaan, mut veikkaan että tähän ketju sit tyssääkin. Meinaan olen myös usean ketjun tappaja, tai ainakin mielipide jää täysin huomiotta. :|
mäkin oon monesti ketjuntappaja mutta mä uskottelen itelleni et mun mielipide on niin vahva ja hyvin perusteltu ja tyhjentävä ja ja ja... ettei kukaan yksinkertaisesti voi enää sanoa siihen mitään :D :D :D

Niin että mäkin tuun tähän mukaan :wave:
 
Onneksi olen itselleni niin hyvää seuraa, että voin yksiksenikin rupatella.
Vaan olisihan se kiva jos joskus joku kommentoisi. pitäisi fiksuna ja filmaattisena. eikä kävisi niin että kun laitan kommentin aiheeseen, jää se aiheen viimeiseksi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Eipä kukaan tainnut mun katoamista huomata vaikka olen feikki ja palstatyrkky ja mitä niitä vielä oli...eikä ole huomattu paluutanikaan :)
Mä itse asiassa ihmettelin, missä sä oot :). Mutten tehnyt avausta aiheella "Onko Booty kadonnut?!" :D
:) oletkos nähnyt mun treffi ketjun jo? pääsetkö tulemaan?
 

Yhteistyössä