Pinoon ne joita ei ole "palstakiusattu"

Saraldo
Mäkään en koe olevani palstakiusattu. Joskus joku on voinut haukkua jonkun mielipiteeni vuoksi, mutta mä en ota sellaista mitenkään vakavasti. Tämä on kuitenkin virtuaalielämää mulle, ei muuta.
 
"vieras"
Anteeksi aloittajalle pieni ot, mutta ajatelkaa tilannetta, missä joka kerta, kun kirjoittaisitte tänne, ketjuun ilmestyisi muutama valopää tarttumaan joka sanaan ja vääntämään niistä mitä ihmeellisimpiä oletuksia, levittäisi suoranaisia valheita sinusta ja perheestäsi ja tökkisi ihan tökkkimisen ilosta. Ihan joka kerta. Pitäisittekö sitä kiusaamisena, vai ohittaisitteko naureskellen?
 
[QUOTE="vieras";25497490]Anteeksi aloittajalle pieni ot, mutta ajatelkaa tilannetta, missä joka kerta, kun kirjoittaisitte tänne, ketjuun ilmestyisi muutama valopää tarttumaan joka sanaan ja vääntämään niistä mitä ihmeellisimpiä oletuksia, levittäisi suoranaisia valheita sinusta ja perheestäsi ja tökkisi ihan tökkkimisen ilosta. Ihan joka kerta. Pitäisittekö sitä kiusaamisena, vai ohittaisitteko naureskellen?[/QUOTE]

senpä takia kenenkään ei kannata koko elämän kertaansa suoltaa millekkään palstalle,kerta toisensa jälkeen?
 
Saraldo
[QUOTE="vieras";25497490]Anteeksi aloittajalle pieni ot, mutta ajatelkaa tilannetta, missä joka kerta, kun kirjoittaisitte tänne, ketjuun ilmestyisi muutama valopää tarttumaan joka sanaan ja vääntämään niistä mitä ihmeellisimpiä oletuksia, levittäisi suoranaisia valheita sinusta ja perheestäsi ja tökkisi ihan tökkkimisen ilosta. Ihan joka kerta. Pitäisittekö sitä kiusaamisena, vai ohittaisitteko naureskellen?[/QUOTE]

Siksipä mä en täällä omalla nimelläni palstaile enkä kerro asioistani liian yksityiskohtaisesti. Jos joku mut on täällä tunnistanut, niin en ole ainakaan sitä huomannut eikä kukaan ole tullut mulle siitä sanomaan.
 
[QUOTE="vieras";25497490]Anteeksi aloittajalle pieni ot, mutta ajatelkaa tilannetta, missä joka kerta, kun kirjoittaisitte tänne, ketjuun ilmestyisi muutama valopää tarttumaan joka sanaan ja vääntämään niistä mitä ihmeellisimpiä oletuksia, levittäisi suoranaisia valheita sinusta ja perheestäsi ja tökkisi ihan tökkkimisen ilosta. Ihan joka kerta. Pitäisittekö sitä kiusaamisena, vai ohittaisitteko naureskellen?[/QUOTE]

musta ei voi tààllà levittàà valheita koska en ole ikinà paljastanut todellista henkilòllisyyttàni, joten.... jos joku levittààkin valheita ei niità voi peilata todelliseen minààni, ymmàrettàvàà sanoisin.
 
[QUOTE="vieras";25497537]Eli kaikkea, mitä palstalla itsestään tai perheestään kertoo, on sitä muiden hyväksyttävää käyttää vittuilutarkoituksiin siitä eteenpäin?[/QUOTE]

no ei tietenkään,mutta jos tänne kuvia,nimiä ja asuinpaikkaa myöten laittaa itsestään ja perheestään tietoa,niin siinä vaiheessa on vähän myöhästä toivoa ettei kukaan koskaan mainitse mitään..täällä on myös sellaisiakin nikkejä ( ainakin ollut ) jotka saavat yv:nä tietoon jotain tai esim kuvia ja sitten laittaa niitä eteenpäin tyyliin "hys,hys älä kerro et mä laitoin sulle tän.."
 

Yhteistyössä