Pinotaan 1.5v neuvolakäynnin mitat =)

  • Viestiketjun aloittaja apso
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";21964609]Poika 90cm ja 16,1kg. Just käytiin 2v. neuvolassa ja oli 96cm ja 17kg. Eli on reilusti ikäisiään pidempi.[/QUOTE]

Siis mitä ihmettä? on yli kolmevuotiaan kokoinen?
Oletteko vanhemmat pari metrisiä ja "isoluisia"?
 
meijjän ipanat
Mun viesti meni jonnekin modeille hyväksyttäväksi (?) eikä sitä näy täällä... ehkä tulee myöhemmin?

Mutta meillä näin:
1. tyttö 84cm ja 12,7kg
2. poika 90cm ja 13kg
 
meijjän ipanat
Siis mitä ihmettä? on yli kolmevuotiaan kokoinen?
Oletteko vanhemmat pari metrisiä ja "isoluisia"?
Vastasin tuossa äsken, että meidän poika oli 1,5v 90cm ja 2-vuotiaana oli 95cm. 2cm lyhyempi kuin tällä, jolta kysyt. Me vanhemmat ollaan 165cm ja 173cm.... Mistä lie poika nuo mitat repii? Äitini kaksi veljeä on yli 190cm, sillä th meille tän "selitti" kun kyseli suvun miesten pituuksia.
 
"vieras"
Siis mitä ihmettä? on yli kolmevuotiaan kokoinen?
Oletteko vanhemmat pari metrisiä ja "isoluisia"?
Joo, monet tuntemattomat kysyykin kuinka vanha poika on kun ei puhu täydellisesti mutta kokonsa puolesta on iso. Kun kerron että kaksi vuotta täytti vasta, ihmiset mykistyvät. Toki olen itsekin tietoinen, että on isokokoinen (ei siis ollenkaan lihava, paino menee pituuteen nähden nollakäyrällä).
Isänsä on parimetrinen, itse olen kaikki 157cm. Ja normaalivartaloisia molemmat. :)
 
meijjän ipanat
[QUOTE="vieras";21964680]Joo, monet tuntemattomat kysyykin kuinka vanha poika on kun ei puhu täydellisesti mutta kokonsa puolesta on iso. Kun kerron että kaksi vuotta täytti vasta, ihmiset mykistyvät. Toki olen itsekin tietoinen, että on isokokoinen (ei siis ollenkaan lihava, paino menee pituuteen nähden nollakäyrällä).
Isänsä on parimetrinen, itse olen kaikki 157cm. Ja normaalivartaloisia molemmat. :)[/QUOTE]

:eek: Vau, ompa teillä pituuseroa! :D Onko teillä tyttöä? Mietin vaan, että millehän välille hänen pituutensa sijoittuisi.
 

Yhteistyössä