PINOTAAN: Kaikki sellanen, mitä enään ei kaupasta saa...

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
joo
Natusan vauvan pyllyrasva. Purkki oli soikea, vaalea väriltään, vaaleanpunainen kansi, kovaa materiaali koko pakkaus. Rasva oli sellaista keltaista tahnaa :-D! Oli muuten pikkasen hyvää rasvaa!
 
myymä
Sellainen Tikkari - jauhepussi... Aivan sairaaaaaan ihania! Salmiakin makuisina! Niitä hedelmiä (kirpeitä) taidetaan vielä jossain myydä mutta mistään en ole löytänyt noita salmiakin makuisia!!! namssss!
 
ty-tyyny
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Sellainen Tikkari - jauhepussi... Aivan sairaaaaaan ihania! Salmiakin makuisina! Niitä hedelmiä (kirpeitä) taidetaan vielä jossain myydä mutta mistään en ole löytänyt noita salmiakin makuisia!!! namssss!
Mää muistan kans, mut muistelen et oli lakritsinmakuista :)
 
Lumikuningatar
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Black Pete, merkkarit, Jenkki pala purkka jonka paperina oli pieni aku ankka sarjis, pluto karkkiaskit ja paljon muuta hyvää...
Merkkareita saa sieltä irtokarkkipuolelta. Joku CandyKing tai jotain sinne päin. Sieltä oon ainakin itse nitä ostanu.

Mulla tuli mieleen smurffi-limsat.Niissä oli semmonen samalainen korkki kun nykyään on ananas- ja tonnikalapurkeissa.
 
Oijoi ja voi voi.
Nyt tuli ikävä. Noita tikkareita joissa oli jauhopussi.. Merkkareita! Isoja royal-levyjä....
Miksei niitä tehdä enää?! MIKSI?? :'( |O

Ja oli aina hienoa kun isi osti mökille mentäessä meille muksuille korillisen limpparia. Lasisissa 0,33l pulloissa tietysti..
 

Yhteistyössä