pinotaanko näppäriä siivouskikkoja? :D

[QUOTE="jopo";24458229]Siis tuolla sitruunalla hangataan mitä? Kuulostaa hyvältä ainakin tuoksun suhteen :)[/QUOTE]

Esim pönttö, lavuaari, kaakelit.. Ite tykkään :)

ja siis kannattaa kuoria sitruuna puoliksi, siis siten että sitä sitruunaa voi pitää kuoripäästä kiinni ja ns dipata kuoretonta osaa suolaan.
 
Viimeksi muokattu:
siivooja
Pidä roskakaapissa pakettia kertakäyttöisiä kosteita siivouspyyhkeitä. Niillä saa siivoutta tiskinpöydän edustan todellä kätevästi.

Tiskipöydälle käsienpesusaippuapullo.

Tiskiainetta + vettä suihkepulloon tiskipöydälle.

Pidän vessassa allaskaapissa vessan siivoustarvikkeita, niin kynnys siivota käsienpesuallasta ja pönttöä laskee.

En harrasta avohyllyjä, vaan kaikki tavara ovien taakse. On helpompi siivota.

Vien roskat joka aamu niin ei rupea kovasti haisemaan varsinkin näin kesällä.

Pidän koko ajan siivousaineita ja liinoja varastossa, niin niiden puute ei ainakaan ole esteenä siivoukselle.

Yritän siivota keittiön joka ilta (siis tasot ym. )
 
"vieras"
Mulla on puhelimessa herätykset asetettuna. Oma herätyksensä imroimiselle, pyykinpesulle, lattian pesulle, ja joka iltainen nyt siivotaan lelut. Tykkää lapsikin, kun on selkät rutiinit. Tietää jo iltaista herätystä odottaa ja alottaa lelujen takaisin keruun ajoissa.
 
normaalisti mäkin siivoilen pitkin viikkoa tarpeen vaatiessa ja koitan pitää tavaroita järjestyksessä, mut nyt on menny varmaan 2vko viimesestä lattianpesusta ja imuroinnistakin melkein viikko :ashamed:

tasot on täynnä pölyä ja tavaraa ja vaatteita on hujanhajan.. siihen päälle koirankarvat ja -kuolat.. :ashamed:

mä en vaan nyt jotenkin saa tartuttua toimeen.. normaalisti kun alottaa niin homma rupee sujuun, mut tänään vaan tökkii... teen jonku pikkujutun ja istun taas tähän voivotteleen, hyvin menee :D
Mä pyrin kans siivoilemaan päivittäin ettei kaaosta edes tule. Mutta välillä kun tosiaan vaan on niitä "ei jaksa tehdä mitään kotitöitä" päiviä :D, niin annan olla! kyllä sitten taas seuraavana päivänä jaksaa, väkisin ei vaan saa tehtyä mitään :whistle:
 
Mä sain LOISTOIDEAN 3 tuntii sitten ja keksin miten saan siivousinspistä: Soitin iskälle ja kutsuin sen kahville kello 16 :D

Nyt oon jo siivonnu keittiön, olkkarin, työhuoneen ja WC:n. Vielä ois enää makkari ja iso kylppäri.

Oon nero :cool:
 

Yhteistyössä