Piristäkää mua jooko! (huonoäiti-olo)

kun meidän lapset 3 ja 4v ovat nyt olleet hoidossa kesästä saakka....
Vanhempi on sopeutunut ihan hyvin mutta nuorempi;sillon vaikeeta.
Tai hoidossa viihtyy mut kotona on kamalaa,aamu lähtemiset yms..
No tänään oli taas harvinaisen huono aamu ja mieskin oli vihainen,ilmeisesti siks kun mä olin tänään kotona mut sen piti viedä lapset hoitoon.
Mulla on vaan koe huomenna eli olen lukenut siihen,ei tulis lukemisesta mitään jos lapset kotona...

No itkuhan mullakin siinä sit pääsi kun pienempi roikkuu kaulassa ja ulisee :'(
Sanokaahan kun mulla on huono omatunto nyt ollu koko päivän ja oon tosi väsy et minä teen kuitenkin oikein
Eihän nuo enää vauvoja oo enkä voi kotona olla siihen kun ne 18 täyttää :ashamed:
 
Niin et ei tarvi lopettaa koulua ja jäädä taas kotiin? :'(
tätäkin on jatkunut jo koko syksyn,neuvolassakin sanoin täti siihen "pitäähän sen lapsen saada purkaa pahaa oloaan" totta

Ja jos mulla ei oo kokeita eikä etätöitä niin lapset on aina kotona,eli hoidossa vaan 3 tai 4 päivää
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Ei sille nuoremmalle ole välttämättä tarha rankkaa vaan kotoa lähteminen :) . En mä ainakaan vielä aikuisenakaan tykkää lähteä aamulla kotoa... :ashamed:
Tuo olikin vain lohdutusta eikä piristämistä...

Ajattele, miten paljon hyvää sun opiskelu tulee tuomaan teidän perheelle (puhumattakaan itsestäsi).
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Ei sille nuoremmalle ole välttämättä tarha rankkaa vaan kotoa lähteminen :) . En mä ainakaan vielä aikuisenakaan tykkää lähteä aamulla kotoa... :ashamed:
Tuo olikin vain lohdutusta eikä piristämistä...

Ajattele, miten paljon hyvää sun opiskelu tulee tuomaan teidän perheelle (puhumattakaan itsestäsi).
Näitä mä yritän itellekin hokea,mut joskus on vaan niin raskasta laittaa toinen aamulla matkaan, ja kyllä se kiukuttelee sit kotiin tullessakin.
Pitää kantaa autosta sisälle ja on veltto spagetti,ihan kaaheeta :snotty:
 

Yhteistyössä