Pisimpään yhdessä ollut pariskunta?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
jep
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun vanhemmat 39 vuotta, mun äiti on 52v ja isä 54v :) Suvus on varmaan viel pidempään yhdessä olleita pareja mut kun en muista :ashamed:
Hui, sun äiti on siis ollut 13 ja isä 15... Oisko vähän liian nuorena aloittanut? :heart:
 
'itse olin 15-v kun aloimme seurustella....yhteistä taivalta tulee ensi keväänä 20-v josta naimisissa 17-v.
Esikoistytär on nyt 15-v......vävyehdokkaita ollut jo jokunen mutta ei taida tyttönen löytää vielä sopivaa aviomiestä, on ronkelempi kuin äitinsä :D no ei oikeesti tarttekkaan vielä piiiitkääänaikaan
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun vanhemmat 39 vuotta, mun äiti on 52v ja isä 54v :) Suvus on varmaan viel pidempään yhdessä olleita pareja mut kun en muista :ashamed:
Hui, sun äiti on siis ollut 13 ja isä 15... Oisko vähän liian nuorena aloittanut? :heart:
Ei kun äiti on ollut 14 ja isä 16.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja eimuska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun vanhemmat 39 vuotta, mun äiti on 52v ja isä 54v :) Suvus on varmaan viel pidempään yhdessä olleita pareja mut kun en muista :ashamed:
mun mummu ja vaari ovat olleet yhdessä reilut 50 vuotta:)
Mun toisen mummun mies kuoli vuonna -62 ja toisen 70- luvulla olisko ollut -78. Toinen mummu on ollut uuden miehen kans vuodesta -86. Isoisovanhemmat on varmaan ollu kauan yhdessä..
 

Yhteistyössä