Pissaaminen siteeseen

  • Viestiketjun aloittaja vierailijaside
  • Ensimmäinen viesti

Oletteko koskaan pissaneet terveyssiteeseen?


  • Äänestäjiä yhteensä
    7
  • Kysely suljettu .
vierailijaside
Olen mies ja minun on pakko kysyä yhtä kysymystä puhtaasta mielenkiinnosta, jota en ole uskaltanut kysyä minun tyttöystävältä, vaikka on monesti tehnyt mieli ja ehkä tämän palstan naiset osaavat vastata jotenkin.

Oletteko te naiset koskaan pissanneet terveyssiteeseen/kuukautissuojiin? Miksi, missä tilanteessa ja miten kävi loppujen lopuksi, miten onnistui?

Olen tätä miettinyt sen takia, koska usein kun tyttöystävän kanssa matkustaa/liikkuu jossain, ja hän haluaa pissalle vessaan niin usein, niin miksei käytä hyväkseen niitä siteitä kun niitä kerran laukussa on, sellaisen laittais ja siihen pissais, edes lirahda vähän, niin hätä helpottuu, jossain esim. tiukoissa tilanteissa, autossa jne.
 
vierailijahfqe
Miehelle ihan mielenkiinnosta: mihin muihin kuukautissuojiin mielestäsi voi pissata? Ja ei, ei tulisi mieleenkään käyttää terveyssidettä tuohon tarkoitukseen.
 
tenat
Tenat on virtsaan tarkoitettu. Niitä löytyy monenlaisia, mm. vaippamallisia sekä terveyssiteen kaltasia, siis siteitä mutta ei ole tarkoitettu kuukautisvuotoihin vaan virtsaan.

Lue vaikka lisää Tenan sivuilta.

Terveyssiteet eli kuukautissuojat kuten esim. Vuokkoset tai Always merkkiset on kuukautisvuotoihin ja tavallaan myös valkovuotoon.

Kuukautisvuoto on toisenlaista koostumusta kuin pissa. Pissa on tosi ns. juoksevaa kuin vesi hanasta. Kuukautisvuoto ei ole juoksevaa, vaan enemmän sellaista ns. limasta.

Terveyssiteet eivät kestä pissaa, koska ne on suunniteltu menkkavuotoihin. Terveyssiteeseen siis jos tyhjentää koko rakon, niin 100 % todennäköisyydellä tulee tyttöystäväsi alushousut haisemaan pissalle ja ne tulemaan olemaan kosteita ja märkiä. Side on taas läpimärkä, eli pissa menee läpi/ohi sivuilta.

Tenat soveltuvat tuohon paremnin, virtsankarkailusiteet eivät kestä loputtomasti mut tenan vaipat kyllä.

Terveyssiteet kestää kyllä muutaman tipan, mut jos jo joku 4 sekuntia yhtäjaksosesti pissaa, niin sillloin varmaa vuotaa. Ja sekin riippuu siteestä. Kaksplussan foorumeilla taitaa olla tarinoita siteeseen pissaamisesta.

Toivottavasti sain vastattua tyhjentävästi, ehkä muut täydentää.
 
vierailija
Ne ei oo kusemiseen tarkotettu. Kumma että joku noin tyhmää keksii edes kysellä. Kuka aikuinen nyt muutenkaan haluaa mikään kusinen vaippa housuissa liikkua.

Teki mieli vastata sulle vaan että olet hölmö.
Ai eikö esim. vanhus jolla pidätysongelmia, ole aikuinen? Aika moni tässä maailmassa liikkuu kusinen vaippa housuissa. Luonnollisestikaan ei terveysside, vaan tena-suoja. Peyote, ajattele nyt vähän.

Itse tosin käytän joskus ihan sidettä koska virtsankarkailu niin vähäistä, silti kivempi tunne kun ei housut kastu.
 
Ai eikö esim. vanhus jolla pidätysongelmia, ole aikuinen? Aika moni tässä maailmassa liikkuu kusinen vaippa housuissa. Luonnollisestikaan ei terveysside, vaan tena-suoja. Peyote, ajattele nyt vähän.

Itse tosin käytän joskus ihan sidettä koska virtsankarkailu niin vähäistä, silti kivempi tunne kun ei housut kastu.
Lue ite tarkemmin. Kuka aikuinen HALUAA olla joku kusinen vaippa housuissa? Tuskin sinäkään varta vasten HALUAT?
 
vierailija
Ei kaikkea voi haluta. En minäkään halua koskaan käydä pissaamassa, mutta pakko. Tuskin se raskaana oleva haluaa olla jatkuvasti yskiessään jalat ristissä. Tai tuskin joku haluaa maksaa sähkölaskua jatkuvasti.

Mutta kaikkea ei voi valita mukavuuden puolesta. TUSKIN KUKAAN PUHTAASTA ILOSTA tee, eikä vanhuksetkaan mutta osa asioita tapahtuu muutenkin kuin ilon ja mukavuuden periaatteella.
 

Yhteistyössä