Pissikset bussissa

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Se on kammottavaa kuunneltavaa. Täällä kuulee bussissa tämän tästä tuonkaltaisia keskusteluja.
Joka toinen sana on se v- alkuinen ja kaikkiin ihmisiin liitetään tämän v.n lisäksi juuri homo, vammanen tai muita vastaavia" liitesanoja". Tytöt huorittelevat puhuessaan, jostain ystävästään, joka ei ole paikalla. :| Se saa.ta.nan. v..tun löysäper.se horo. :|
Vaikken ihan helposti kavahdakaan, ja tiedän, että ne kirosanat ym. pitäisi sivuuttaa ja nähdä nuoret niitten takana. Silti tälläinen täti-ihminen kyllä istuu korvat punaisina ja yrittää kääntää lastensa huomion toisaalle.
Olen muuten huomannut, että teinipojilla pelaa kontrolli paremmin;

Kun amiskundit tulee samaan bussiin, missä olen lasten kanssa, ja joku sitten kiroilee, niin aina joku pojista huomauttaa että "hei, lapsia paikalla!". Ovat myös sanoneet että "anteeks" ja selittipä yksi kerran muksuille että niin ei saisi puhua :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Se on kammottavaa kuunneltavaa. Täällä kuulee bussissa tämän tästä tuonkaltaisia keskusteluja.
Joka toinen sana on se v- alkuinen ja kaikkiin ihmisiin liitetään tämän v.n lisäksi juuri homo, vammanen tai muita vastaavia" liitesanoja". Tytöt huorittelevat puhuessaan, jostain ystävästään, joka ei ole paikalla. :| Se saa.ta.nan. v..tun löysäper.se horo. :|
Vaikken ihan helposti kavahdakaan, ja tiedän, että ne kirosanat ym. pitäisi sivuuttaa ja nähdä nuoret niitten takana. Silti tälläinen täti-ihminen kyllä istuu korvat punaisina ja yrittää kääntää lastensa huomion toisaalle.
Olen muuten huomannut, että teinipojilla pelaa kontrolli paremmin;

Kun amiskundit tulee samaan bussiin, missä olen lasten kanssa, ja joku sitten kiroilee, niin aina joku pojista huomauttaa että "hei, lapsia paikalla!". Ovat myös sanoneet että "anteeks" ja selittipä yksi kerran muksuille että niin ei saisi puhua :)
tämä on totta. Toki pojat ovat joskus kovaäänisiä ja sitä vi..tun homottelua esiintyy heidänkin puheissaan. Mutta olen myös tavannut heitä, jotka hiljenevät kun tajuavat, että kolmen uteliaan lapsen korvat heidän takanaan kuuntelevat.
Ja jotenkin heidän puheissaan, vaikka kielenkäyttö karmivaa olisikin on usein silti sellainen leppoisampi sävy. Sellainen, että vaikka kaveria haukutuaankin, samalla voidaan toverillisesti läpäyttää häntä olkapäälle. Siitä puuttuu se tyttöjen s- kirjainta sihauttava, sanoja venyttävä, hyvin halveksiva ja ylimieleinen sävy.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Se on kammottavaa kuunneltavaa. Täällä kuulee bussissa tämän tästä tuonkaltaisia keskusteluja.
Joka toinen sana on se v- alkuinen ja kaikkiin ihmisiin liitetään tämän v.n lisäksi juuri homo, vammanen tai muita vastaavia" liitesanoja". Tytöt huorittelevat puhuessaan, jostain ystävästään, joka ei ole paikalla. :| Se saa.ta.nan. v..tun löysäper.se horo. :|
Vaikken ihan helposti kavahdakaan, ja tiedän, että ne kirosanat ym. pitäisi sivuuttaa ja nähdä nuoret niitten takana. Silti tälläinen täti-ihminen kyllä istuu korvat punaisina ja yrittää kääntää lastensa huomion toisaalle.
Olen muuten huomannut, että teinipojilla pelaa kontrolli paremmin;

Kun amiskundit tulee samaan bussiin, missä olen lasten kanssa, ja joku sitten kiroilee, niin aina joku pojista huomauttaa että "hei, lapsia paikalla!". Ovat myös sanoneet että "anteeks" ja selittipä yksi kerran muksuille että niin ei saisi puhua :)
Miltäköhän tyttärestäsi tuntuu kasvaa perheessä kun äiti pitää enemmän pojastaan tai pojan sukupuolesta? Oletko koskaan miettinyt? Joka ketjussa olet kehumassa hyvin käyttäytyviä poikia ja haukkumassa tyttöjä, kannattaisko miettiä mitä ongelmia itsellä on kun vihaa omaa sukupuoltaan? Törmään päivittäin erittäin huonosti käyttäytyviin poikiin, mutta niin, hehän saavat olla sellaisia koska ovat poikia, tyttöjen pitäisi olla kiltisti ja hiljaa.
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Puropellon teinejä :p?
Kyllä :D
Ite oon joskus käynyt siellä yläasteen. Ja olin varmaan just tollanen. Voi häpeää... :/

:D
Mäkin oon ollut Puropellossa :D mutten ollut tuollainen.
Ok. :D Koska oot ollunna? 2003 mä olen päässyt ysiltä...Oot varmaan ollut aiemmin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miltäköhän tyttärestäsi tuntuu kasvaa perheessä kun äiti pitää enemmän pojastaan tai pojan sukupuolesta? Oletko koskaan miettinyt? Joka ketjussa olet kehumassa hyvin käyttäytyviä poikia ja haukkumassa tyttöjä, kannattaisko miettiä mitä ongelmia itsellä on kun vihaa omaa sukupuoltaan? Törmään päivittäin erittäin huonosti käyttäytyviin poikiin, mutta niin, hehän saavat olla sellaisia koska ovat poikia, tyttöjen pitäisi olla kiltisti ja hiljaa.
Tyrsk.

Palstapsykologiaa parhaimmillaan. Menee metritolkulla metsään, luonnollisestikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miltäköhän tyttärestäsi tuntuu kasvaa perheessä kun äiti pitää enemmän pojastaan tai pojan sukupuolesta? Oletko koskaan miettinyt? Joka ketjussa olet kehumassa hyvin käyttäytyviä poikia ja haukkumassa tyttöjä, kannattaisko miettiä mitä ongelmia itsellä on kun vihaa omaa sukupuoltaan? Törmään päivittäin erittäin huonosti käyttäytyviin poikiin, mutta niin, hehän saavat olla sellaisia koska ovat poikia, tyttöjen pitäisi olla kiltisti ja hiljaa.
Tyrsk.

Palstapsykologiaa parhaimmillaan. Menee metritolkulla metsään, luonnollisestikin.
kauheaa. Minä kirjoitin pojista kenties vielä sinua myötämielisemmin.
Ja itselläni on vaan tyttäriä. Millaista alitajuntaista tai tiedostettua sukupuolesta johtuvaa vihaa heitä kohtaan mahdankaan tuntea.

:'( :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Tyrsk.

Palstapsykologiaa parhaimmillaan. Menee metritolkulla metsään, luonnollisestikin.
Etkö ole huomannut että olet aina poikien suoruutta kehumassa ja haukkumassa tyttöjä kieroileviksi ja tämä aloituskin, tuskin olisit edes tehnyt aloitusta tai huomannut asiaa, jos pojat olisivat noin käyttäytyneet. Pelkkiin poikiin pettyneeltä ihmiseltä jotenkin ymmärtäisin nämä sukupuoleen niin vahvasti liittyvät haukkumiset, mutta pelottavaa että sinulla on tytärkin ja koskaan en ole huomannut että häntä olisit ylistänyt tai hänen sukupuoltaan. Voiskohan olla että nämä jutut ei edes perustu sukupuoleen vaan yksilöihin, onko käynyt mielessäkään??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
kauheaa. Minä kirjoitin pojista kenties vielä sinua myötämielisemmin.
Ja itselläni on vaan tyttäriä. Millaista alitajuntaista tai tiedostettua sukupuolesta johtuvaa vihaa heitä kohtaan mahdankaan tuntea.

:'( :xmas:
Aijaijai. Kyllä sinun pitää nyt mennä itseesi :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etkö ole huomannut että olet aina poikien suoruutta kehumassa ja haukkumassa tyttöjä kieroileviksi ja tämä aloituskin, tuskin olisit edes tehnyt aloitusta tai huomannut asiaa, jos pojat olisivat noin käyttäytyneet. Pelkkiin poikiin pettyneeltä ihmiseltä jotenkin ymmärtäisin nämä sukupuoleen niin vahvasti liittyvät haukkumiset, mutta pelottavaa että sinulla on tytärkin ja koskaan en ole huomannut että häntä olisit ylistänyt tai hänen sukupuoltaan. Voiskohan olla että nämä jutut ei edes perustu sukupuoleen vaan yksilöihin, onko käynyt mielessäkään??
Mähän ylistän tytärtäni jatkuvasti, joka päivä :heart:. Kerron hänelle miten ihana hän on, kuinka reipas, miten iloinen olen siitä että hän on sellainen kuin on.

Jos mun kirjoituksia noin tarkkaan seuraat, olet varmaan huomannut että olen kertonut aina halunneeni tyttären ekaksi lapsekseni, ja olisin ollut pettynyt jos ultrassa olisikin sanottu että tulee poika?

Ja nuo tämänpäiväiset nyt vaan sattui olemaan tyttöjä. Jos he olisivat olleet poikia, olisin myös tehnyt aloituksen.

Enkä taatusti ole ikinä haukkunut tyttöjä tai poikia sukupuolena. Olet ymmärtänyt ihan väärin ne "pojat on suoraviivaisia, tytöt kierompia"- jutut.

Mutta tuntuu siltä, että turhaan minä aikaani tuhlaan kun yritän tätä selventää...
 
X
Mä kerran järkytyin kun olin bussis, siellä oli äiti joka rauhoitteli itkevää vauvaansa, ja kaks teinityttöä kattoi vauvaa inhoten ja toinen totes: - Tollaset sais tappaa!!
 
Nanni
Ei kai tollasia juttuja tarvi välittää, teinit kiroilee nykyään aivan järkyttävästi. Ainakin jotkut. Nauratti nuo teinien kiroilut, mistä ap kertoi, mutta totuushan on että noiden suut pitäis pestä saippualla.

Tänäänkin kuulin tuossa jonkun teinitytön sanovan toiselle kauppajonossa:
"Vittu, mulla ei vittu oo vittu yhtään rahaa, vittu, mitä vittua mä teen?"
 
ffffs
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
2 kpl yläasteikäisiä tyttöjä. Meikkiä hyvin runsaasti, ilmeisen ajatuksella valitut asukokonaisuudet ja korut, ja parfyymiä niin paljon että koko bussi taatusti tuoksui tuntikausia jälkeenpäin.
Jere joka saatana pani sua Ruissis (Ruisrock)". "Hyi vittu, oliks se oikeesti se, saatana mä vihaan sitä vitun paskanaamaa".

Sitten saavumme yläasteen kohdalle, missä pissikset jäävät pois vittujen ja saatanoiden saattelemana, kun joku vitun ääliö ei helvetti heti tajunnut väistää perkele heidän tieltään - vittu.

:|
Sehän oli kin pari päivää sitten sattunut juttu, siellä se sinunkin lapsesi lahustaa lökäpöksyt jalassa lippalakki suorassa ja voivottelee. voi voi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja X:
Mä kerran järkytyin kun olin bussis, siellä oli äiti joka rauhoitteli itkevää vauvaansa, ja kaks teinityttöä kattoi vauvaa inhoten ja toinen totes: - Tollaset sais tappaa!!
:eek: Järkkyä. Mulle tulee ihan paha olo tuollaisista puheista ja ajatuksista.
 

Yhteistyössä