Pistäkääs vähän erikoisempia tyttöjen nimiä. Ei mitään uniikkeja tai sellaisia joita on tosi vähän

kahvikirahvi
Kuinka sopii yhteen noi kriteerit; erikoisempi, ei kuitenkaan uniikki tai sellainen, jota on tosi vähän?? Miten voi samaan aikaan olla nuo kriteerit? Ei nyt ymmärrä..
Mun nimeä on annettu noin kuudelletuhannelle. Ihan tavallinen epäuniikki nimi jota kukaan ei hämmästele ja kalenteristakin löytyy, mutta sen verran "harvinainen" että 22 vuoden aikana oon tavannut vain kolme kaimaa.

Pihla, Manta, Hilppa, Taru, Titta, Tytti esimerkiksi on tavallisia nimiä joita ei ihan päivittäin tuu vastaan ja täyttää ap.n kriteerit.
 
Vieraspahyvinkin
Sari, Suvi, Susanna, Anne, Terhi, Hilja, Hilma, Kirsi, Raila, Marjatta, Pirjo, Maria, Miia, Paula, Kirsi, Minna, Vilhelmiina, Sirpa, Sinikka, Aili, Alli, Annikki, Salla, Laura
 
"jaahas"
Täällä on paljon nimiä, jotka ovat olleet reilun 10v sitten todella suosittuja ja osa on sitä yhä. Eli riippuu varmaan paljon siitäkin, missä päin maata asustaa.
Mä ehdotan: Vilja, Marikki, Lotta, Liina, Nelli, Netta
 
Elna, Aune, Sinikka, Alina, Hillevi, Hellevi, Helmi, Elvi, Helvi, Anita, Anitta, Pirjo, Aino, Mirja, Annikki, Anna- Liisa, Hertta, Marjatta, Merita, Marita, Maritta, Tuovi, Anni, Hilkka, Pirkko, Rita, Riitta, Leena, Lenita, Mirjami, Irma, Irmeli, Ilmi, Iida, Irina, Irene, Elina, Eija, Eila, Ritva, Kaija, Seija.
 
  • Tykkää
Reactions: ansarikukka
kkkkkkk
Nämä pääsee mielestäni erikoisimpien top kymppiin tai kahteenkymppiin.

Akuliina
Impi
Asmo
Noona
Unni
Ovenia
Mati
Neela
Juri
Sarlotta
Jennika
Veini
Pellervo
Severiina
Emili
Ilmi
Nenna
Papu
Hanhikki

KerranMuutama vuosi sitten oli rauhantervehdyksessä Oulussa kastettujen listalla sellainen nimi kuin xxxx Ellen Anna. (esim. Johanna Ellen Anna).
 

Yhteistyössä