Pitääkö seksistä puhua?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mies tuumasi tuossa ennen nukkumaanmenoa, että tekisi jo mieli seksiä.

Mulla kuitenkin vielä synnytyksen jälkeistä jälkivuotoa enkä aio harrastaa seksiä ennen kuin se on loppunut. En tahdo mitään tulehdusriskiä siitä.

Mies sitten kyseli, että jokohan pian vois. Minä totesin, että en osaa sanoa, ehkä, mutta perään sanoin että ei sitä oikein nopeuttaakaan voi. Sitten mies sanoi, että tuntuu vain että en edes halua, kun en puhu siitä. Totesin, että en tiennyt, että siitä pitäisi kauheasti puhua. Mies siihenkin jotain kommentoi.

Mutta siis... En minä osaa täällä ääneen pohtia, että "voi kun pian jo päästäis panemaan" yms.

Muulloinkin mies saattaa kommentoida juuri jotain tuollaista, että en puhu seksistä. Minä nyt vain en ihan oikeasti osaa puhua ääneen tuollaisia.

Olenko ainut?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Minusta siitä pitää puhua. Jos sää opettelisit puhumaan luontevasti seksistä. Kuten muistaki aiheista. Se kuitenki kuuluu elämään ja vaikuttaa moneen asiaan. :/
Siis osaanhan minä seksistä puhua, jos on puhuttavaa... Mutta en minä tiedä mitä siitä puhuisin, kun en sitä vielä aio harrastaa enkä koe tarpeelliseksi ääneen pohtia iltaisin, että koskahan....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Minusta siitä pitää puhua. Jos sää opettelisit puhumaan luontevasti seksistä. Kuten muistaki aiheista. Se kuitenki kuuluu elämään ja vaikuttaa moneen asiaan. :/
Siis osaanhan minä seksistä puhua, jos on puhuttavaa... Mutta en minä tiedä mitä siitä puhuisin, kun en sitä vielä aio harrastaa enkä koe tarpeelliseksi ääneen pohtia iltaisin, että koskahan....
sun miehes kaipaa sulta nyt jotain puhetta,,eikä sun tarvi miettiä että koskahan.. sä voit vaikka sanoa että odotat sitä että pääset sitä miehes kanssa harrastamaan. sun miehestäs varmaan tuntuu nyt tosi "epämiehiseltä", jos seksi on hänelle tärkeää..
 
zzxxdd
"En minä osaa täällä ääneen pohtia, että "voi kun pian jo päästäis panemaan" yms"

Paneminen on aika tunteeton sana. Eikö rakasteleminen ole parempi ? Vai tuntuuko se panemisena ts et nauti siitä ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja adetta:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Kyllä me puhutaan äijän kanssa seksistä.
niin mekin.. kuuluu mielestäni parisuhteeseen..
Mun mielestäni kans, ois se aika outoa että sitä harrastettais mutta siittä ei koskaan puhuttas.
Joo niin ois. Vinkata eleillä, että ai nyt vai. :whistle: Ja miettikää, jos jostain muusta asiasta ois yhtä hankala puhua. :eek: Pestäänkö auto, käyäänkö kaupassa, mitä anopille lahjaksi... :LOL: Sorry, väsyttää. :xmas:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja zzxxdd:
"En minä osaa täällä ääneen pohtia, että "voi kun pian jo päästäis panemaan" yms"

Paneminen on aika tunteeton sana. Eikö rakasteleminen ole parempi ? Vai tuntuuko se panemisena ts et nauti siitä ?
No se nyt oli vain tuollainen kärjistetysti kirjoitettu esimerkki, mutta kuitenkin pointti tuli selväksi kaiketi.
 
zzxxdd
et taida yhtään välittää miehestäs kun et kykene ajattelemaan seksiä sen kanssa muuten kuin "panemalla" kun tosiaan muitakin vaihtoehtoja on kuten muut ovat esimerkkeineen viestineet. Kai se miehesi sinutkin tyydyttää muuten kuin upottamalla värkkinsä piirakkaasi.

Suu ja sormet on keksitty...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja adetta:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Kyllä me puhutaan äijän kanssa seksistä.
niin mekin.. kuuluu mielestäni parisuhteeseen..
Mun mielestäni kans, ois se aika outoa että sitä harrastettais mutta siittä ei koskaan puhuttas.
Joo niin ois. Vinkata eleillä, että ai nyt vai. :whistle: Ja miettikää, jos jostain muusta asiasta ois yhtä hankala puhua. :eek: Pestäänkö auto, käyäänkö kaupassa, mitä anopille lahjaksi... :LOL: Sorry, väsyttää. :xmas:
Tai sitten kalenteriin merkinta S ja niinä päivinä kun S merkintä on niin seksiä olisi... Ei tarvi puhua, katsastas vaan almanakan :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja adetta:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja adetta:
ota siltä suihin
Ei ole oikein mun juttuni ollut koskaan.
vedä siltä käteen?
tai anna p*rsettä...no-joooo
no se ois ollu mun kolmas ehdotus :whistle: :saint:
Korvassakin on reikä :kieh:
hyi teitä, ootte ilkimyksiä...
 

Yhteistyössä