Pitääkö tässä huolestua? Raskaudesta..

  • Viestiketjun aloittaja PikkasenPyöree
  • Ensimmäinen viesti
voimia
Mulla alkuraskaudessa tuli 8 päivää vuotoa silloin kun menkkojen olisi pitänyt olla. Toisina päivinä tuhrusi ja toisina päivinä tuli ihan kirkasta vertakin ja niinä päivinä kun tuli kirkasta verta, vuodon määrä oli vain hieman kuukautisvuotoa niukempaa. Keskenmenoa ei kuitenkaan tullut ja kaikki meni hyvin. Poika on nyt 1v8kk. Toivotaan että sinullakin vauva pysyy mukana. Voimia.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
PikkasenPyöree

En tahdo minäkään turhia toiveita elätellä mutta kinua ittes sinne ultraan tai mene yksityiselle jos rahat riittää...
No rahat aika tiukilla nyt, mutta saatan kyllä satuilla jotain tonne terv.keskukseen, jos vaikka saisin ä.polille lähetteen ultraan
Tuo on kyllä niin p...stä, ettei ultraan pääse. Vaan en päässyt itsekään, yksityiselle mentiin ja sit mulla oli np-ultra varattu myöhemmäksi. Sinne mentiin sit, kun vuodot oli jo päättymässä (enää pientä ruskeeta tuli, vuosin aika pitkään) vähän pelonsekaisin tunnelmin, kun en ees tienny, oliko vauva enää hengissä.

Mutta oli. :) Täälläkään ei pääse ultraan julkiselle, jos ei vuoda kuin häränpyllystä, päivystyksessä yleislääkäri vaan kurkkasi sisälle (niillä ei ollu edes doppleria) ja totes, että joo, sä vuodat. Aijaa. Enpä ollukaan huomannut...
 
siis
jos tuon takia ei pääse ä polille ultraan niin eipåä oo hääppönen paikka kunta.. tai no.. miepä olenkin erityis tapaus.. ;) mie olen jokaisella juossu useemmassa kuin kymmenessä ultrassa ihan alusta asti..

vaadi kovalla äänellä.. kyllä ihmisen olotila pitää saada kohilleen että tietää missä mennään.. jos ei kohtu km tilassa tyhjene kunnolla ja tulee joku tulehdus siihen voi vaikka kuolla..

t. maailmanlopun kuvailija
 
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Mä lähden nyt tonne terv.keskukseen
Vaikka on raskaana, niin voi tulla kuukautiset siihen aikaan, milloin ne muutenkin olisivat.

Lisäksi jos tulee hyytymiä, niin voi vuotaa useamman päivän ja sitten vuoto lakkaa kuin seinään. Se ei tarkoita sitä, että olisi keskenmeno.

Luulen siis, että et ole saanut keskenmenoa.....

Toivotaan ainakin parasta :)
 
mari
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Kuule, et sä voi sitä tietää millään ilman ultraa. Mun kaveri vuosi kolme päivää ku härän kurkusta ja sillä tuli kauheita hyytymiä. Silti sillä on nyt nelivuotisa täysin terve tyttö.
Mahtaisko mun kohdalle tommosta ihmettä osua
Joskus voi näinkin käydä. Mä vuosin raskauden alussa monta kuukautta, välillä vähemmän, pari kertaa niin paljon, että lähdin päivystykseen. Kaikki oli kuitenkin hyvin, istukka osittain kohdunsuun päällä, siitä johtui vuoto. Ja nyt toi 2v "uhkaava keskenmeno" nukkua tuhistaa tuolla sängyssä. Varmaan kannattais varmuudeks käydä ultrassa. Ja senkin takia, että jos kyseessä km, niin tarkistavat mahdollisen kaavinnan tarpeen. :hug:
Joo, mul oli ihan sama juttu, verta tuli välillä lorisemalla, johtu kanssa osittaine kohdunsuulla olevasta istukasta. Vuodot loppu viikolla 18 istukan siirryttyä ylemmäs. Mullakin poika nyt just täyttänyt 2v.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Mieli on aika maassa nyt :'(
Varmasti. Muista, että sulla on nyt oikeus surra, kukaan ei voi tulla sua siitä arvostelemaan.
Niin klisee kun se onkin, niin aika auttaa. Tässähän tätä ollaan hengissä, vaikka keväällä olin melkein samassa jamassa kun sinä nyt... :( Ota aikaa itsellesi, ja ajatuksillesi, unohda kaikki muu ympärillä oleva, jos sille tuntuu. :hug:
 
PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Mieli on aika maassa nyt :'(
Varmasti. Muista, että sulla on nyt oikeus surra, kukaan ei voi tulla sua siitä arvostelemaan.
Niin klisee kun se onkin, niin aika auttaa. Tässähän tätä ollaan hengissä, vaikka keväällä olin melkein samassa jamassa kun sinä nyt... :( Ota aikaa itsellesi, ja ajatuksillesi, unohda kaikki muu ympärillä oleva, jos sille tuntuu. :hug:
:hug:
Onneksi tuo esikoinen on olemassa. Varmaan hukutan hänet pusuihin ja haleihin :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Mieli on aika maassa nyt :'(
Varmasti. Muista, että sulla on nyt oikeus surra, kukaan ei voi tulla sua siitä arvostelemaan.
Niin klisee kun se onkin, niin aika auttaa. Tässähän tätä ollaan hengissä, vaikka keväällä olin melkein samassa jamassa kun sinä nyt... :( Ota aikaa itsellesi, ja ajatuksillesi, unohda kaikki muu ympärillä oleva, jos sille tuntuu. :hug:
:hug:
Onneksi tuo esikoinen on olemassa. Varmaan hukutan hänet pusuihin ja haleihin :heart:
Niin minäkin tein, ja teen edelleen. Esikoinen kummasti pitää pinnalla, vaikka muu maailma häviääkin ympäriltä, ja maailma romahtaa... :hug: Voimia...
 

Yhteistyössä