Pitäis lukea vesimittaritkin tänään. Otetaan vastaan arvauksia paljonko mun lämminvesimittari näyttää...

Joku tekniikan tietäjä vois halutessaan kertoa samalla myös että mitä mun lampulle tapahtui äsken, kun se paloi posahtaen niin että savupilvi leijaili alas. Ja sitten kun aloin vaihtamaan sitä, niin huomasin että koko lampun pesä oli ihan musta ja lampun metalliseen kantaan on palanut tuollainen reikä…

 
"Veera"
Alkuperäinen kirjoittaja taivaanrantaheinä;29276961:
Joku tekniikan tietäjä vois halutessaan kertoa samalla myös että mitä mun lampulle tapahtui äsken, kun se paloi posahtaen niin että savupilvi leijaili alas. Ja sitten kun aloin vaihtamaan sitä, niin huomasin että koko lampun pesä oli ihan musta ja lampun metalliseen kantaan on palanut tuollainen reikä…

Oisko siihen tullu oikosulku. Menikö sulake?
 
Kopauta sitä mittaria, niin vesi putoaa siitä pois.
Ei auttanut se kopauttelukaan ainakaan vielä, kun siihen jää silti sellaista tosi tiheää pientä höyryä lukeman kohdalle eikä siitä ota selvää. Mutta pitää käydä aina välillä kopautelemassa ja välillä odotella, jos se katoais siitä. Aika pitkään kyllä kopauttelin jo sitä tuollaisella täysinäisellä litran astianpesuainepurkilla.(seuraavaksi se varmaan hajoaa :D)
 

Yhteistyössä