Pitäiskö lopettaa koko palstailu.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Samaa olen miettinyt. Tosin jo ainakin parin kolmen vuoden ajan... =) Taukoja pidän sitten ajoittain.
Ai et meitä on sit muitakin. Tietyt "ihmiset"=nikit vastaa kyllä mutta jotenkin tuntuu niin...mulla nyt on kyllä huono päivä muutenkin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja taroda:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ehkä sä et ärsytä ihmisiä. kaikki vastaa paremmin, jos joku sanoo jotain tosi ärsyttävää. =)
No mä kyllä olen aika kiltti :ashamed:
=) sehän kertoo susta vaan ihan hyvää, ettet ole täällä inhokki.
Tiedä sitten. Mulla on muisti kuva et just sä ainkin joskus johki olet mulle vastannut. :)
 
vieras
Hei vaan, kyllä täällä yks vieras on saanut kommenttia, mutta en kyllä ole avannut uutta keskustelua, jota ilmeisesti tarkoitit, että juuri avaamaasi keskusteluun ei ole tullut vastausksia.

No nyt huomaat, että olet saanut aika monta vastausta. Riippuu tietty aiheesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei vaan, kyllä täällä yks vieras on saanut kommenttia, mutta en kyllä ole avannut uutta keskustelua, jota ilmeisesti tarkoitit, että juuri avaamaasi keskusteluun ei ole tullut vastausksia.

No nyt huomaat, että olet saanut aika monta vastausta. Riippuu tietty aiheesta.
=)
 
Mie olen tätä tasaisen harmaata mustanakin :) Tosin kyllä mulle vastaillaan, mutta tuskin herätän mitään mielikuvia palstalaisissa (paitsi ehkä kerholaiset on poikkeus). Kiltti arkajalka kun olen, niin ei nouse myrskyjä vesilasissa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Samaa olen miettinyt. Tosin jo ainakin parin kolmen vuoden ajan... =) Taukoja pidän sitten ajoittain.
En tiedä, minuakin jotenkin tämä tökkii aina välillä kovastikin. Mutta kun pitää vähän taukoa, niin sitten voi taas hetken hengailla mukana. Ennen vanhaan kaikki oli toisin... =)

Ehkä sitä sitten on kiinnostunut vaan jotenkin niin omituisista asioista, että täällä ei niistä keskustella tai sitten keskustelu menee jotenkin omasta mielestä ihmeellisille raiteille... =)
 
Moikka! Aina ei tosiaan vastata, ei se ole niin vaarallista, ehkä harmittavaa kuitenkin kun asia on usein itselle tärkeä tai omasta mielestä mielenkiintoinen. Mutta nostele viestiä, porukka vaihtuu ja saatkin vastauksia =)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja lonkkis:
No sitten taas tyhmä kysymys mitä se tarkoittaa tuo sana nostan joskus viesteissä? |O
Että kirjottaa siihen nostan, niin sillä saa sen alotuksen taas etusivulle, että muut tajuis kirjottaa siihen. :D
 

Yhteistyössä