Pitkästä aikaa HIUSaloitus! (Kuva)

nohh
Upea tukka, siis aivan upea. Ja hienoa, että olet kerrostuttanut sen, tasapitkä pitkä tukka on mun mielestä tylsä ja mennyttä aikaa. Noin superpaksu tulee parhaiten oikeuksiinsa rohkealla kerrostuksella. Ohuempaa tukkaahan ei voi noin pitkältä matkalta edes kerrostaa, kun hiukset loppuvat kesken.

Ja näkeehän sen kaikki, ettei tuossa kaksihaaraisia ole, hiusten latvat vain ovat harjaamisen jäljiltä levittyneet tuuheasti ympäriinsä, mikä näyttää oikeasti hienolta. Siloiteltu tukka on sitten oma lookinsa.
 
Vvvieras
Näkeehän noista kuvista, että terveet, paksut ja kerrassaan upeat hiukset. Harvoin näkee noin luonnollisia, paksuja ja hyväkuntoisia hiuksia. Ole vaan ylpeä hiuksistas!
 
hmph
Nätit hiukset muuten mut munkin mielestä latvat näyttää huonolta. En tiedä onko ne siis huonokuntoiset / sähköiset vai mitä ne on mutta jotain niille vois tehdä. Upea ja luonnollinen väri on ! :)
 
hmph
Oisko kellään muuten vinkkiä minkä väriseksi oman kuontalon värjäis... Mulla on aina ollut tumma tukka. Siis varmaa 11v lähtien kun aloin värjäämään. Oma tukka on se perus maantienruskea, jokseenkin kyllä tummempi kuin monilla suomalaisilla. Ihon värin on myös keskivertoa tummempi. Silmät ovat tumman vihreät. Harkitsen siis tumman ja vaalean välillä. Ajattelin että olisin jonkun vaaleahkon värin laittanut ettei jatkuvasti tarvii värjätä...
 
hetulainen
Ihan kivat hiuksethan nuo ovat jos niiden haltija niistä itse tykkää.

Minulla on hiukkasen verran pidemmät hiukset ja ns. tasapitkät joten vaikuttavat huomattavasti paksummilta kuin aloittajan hiukset.

Minulla vaan on ongelmana se, etteivät hiukseni suostu uskomaan että niiden tulisi laskeutua nätisti suoraan alaspäin....sen verran suvussa kulkeva taipuisuus vaikuttaa että hiukseni ovat oma-aloitteisesti villit ja vapaat (jos ovat vapaana, yleensä eivät ole)
 

Yhteistyössä