pitsan oksentamisesta

  • Viestiketjun aloittaja "pläski"
  • Ensimmäinen viesti
"Hmm"
No onko sinun pakko syödä sitä pitsaa, jos mies syö.

Etkö aikuinen ihminen osaa vaikka tehdä itsellesi salaattia ja mies syö haluamansa ruuan.

Todella kypsää käytöstä sinulla ap
 
ei ymmärrä
Minä en alkuunkaan ymmärrä että miksi sitä pizzaa pitää syödä jos se heti pitää oksentaa pois? Minä en ainakaan raskisi hyvää ruokaa noin hukata vaan olisin mieluummin ilman.
 
"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä;28458194:
Minä en alkuunkaan ymmärrä että miksi sitä pizzaa pitää syödä jos se heti pitää oksentaa pois? Minä en ainakaan raskisi hyvää ruokaa noin hukata vaan olisin mieluummin ilman.
minusta se ruoka menisi kyllä enemmän hukkaan jos vaan roskiin heittäisin
 
yrjö
Minäkin oksentaisin, jos joku tilaisi mulle pitsan, Kuulostaa ihan kalakukolta tai yläsavolaiselta mykyrokalta, tai sitten pissiltä. Sen kerran kun raskin tilata pizzeriasta jotain, niin tilaan pizzaa enkä pitsaa ;(
 
ei ymmärrä
[QUOTE="a p";28458217]minusta se ruoka menisi kyllä enemmän hukkaan jos vaan roskiin heittäisin[/QUOTE]

No eihän sitä roskiin kannata nakata, jätä syömättä ja anna miehesi syödä se sinun pizza vaikka huomenna!

Mieluummin minä jättäsin kokonaan syömättä mitä oksentaisin, ei pizza niin hyvää kuitenkaan ole että tuolleen kannataa tehdä!
 
"Hmm"
Miksi hitossa mies menee tilamaan KAKSI pitsaa, jos kerran ole laihiksella.

Potkase sitä miestä persuksille kun tekee sinulle tuollaista.

Kyllä sieltä pitseriasta yhdenkin pitsan saa kotiin
 
sitähän sää kysyit :)
No en suosittele. Joskus krapulassa oksensin edellisen yön pitsaa ja hitto se oli kauheaa. Se paksu mössö takertuu kurkkuun, menee nenään ja ikinä ei tuu kaikki pois vaan puolet joutuu nielemään takaisin ja oksentamaan uudestaan.
 
"Hmm"
[QUOTE="a p";28458302]yhdelle pitsalle ei saa ilmaista kotiinkuljetusta[/QUOTE]

Kotiinkuljetusmaksun säästääkseen mies mieluummin kiusaa vaimoaan kuin avaisi hiukan lompakkoaan enemmän.

Miehesi ei ole herrasmies.

Säästää ite muutaman euron mieluummin kuin antaa sinulle hyvän mielen :(

Miehesi syö iloisena pitsaa ja miettii säästettyjä rahoja, samalla kun vaimo yökkää vessassa ja potee syyllisyyden tunnetta ja itse inhoa syödystä pitsasta ja siitä mitä hän tuntee sen tekevän itselleen ja vartalolleen.

Jos toisella parisuhteessa on ongelma, niin puolison kuuluu tukea eikä lyödä puukkoa selkään.
Tarjoaako miehesi alkoholismista toipuvalle viinat ja tupakasta eroon pääsevälle tupakan aina kun näkee
 
"a p"
[QUOTE="Hmm";28458328]
Miehesi syö iloisena pitsaa ja miettii säästettyjä rahoja, samalla kun vaimo yökkää vessassa ja potee syyllisyyden tunnetta ja itse inhoa syödystä pitsasta ja siitä mitä hän tuntee sen tekevän itselleen ja vartalolleen.[/QUOTE]

tähän täytyy sen verran todeta, että mies ei todellakaan tiedä oksentamisestani mitään.
 
"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja sitähän sää kysyit :);28458311:
No en suosittele. Joskus krapulassa oksensin edellisen yön pitsaa ja hitto se oli kauheaa. Se paksu mössö takertuu kurkkuun, menee nenään ja ikinä ei tuu kaikki pois vaan puolet joutuu nielemään takaisin ja oksentamaan uudestaan.
okei, kun viimeksi oksensin vasta parin tunnin päästä pitsan syönnistä ja olin juonut päälle 2-3 litraa sokeritonta colaa niin ei ollut kyllä mitään ongelmia saada sitä oksennettua. ja painokin seuraavana aamuna oli -300g edellisestä aamusta, joten ilmeisesti sain kuitenkin vielä noinkin pitkän ajan kuluttua jotain kaloreita ulos.

tänään en ole syönyt muuta kuin tuon pitsan nyt illalla ja kipollisen uuniomenajugurttia lounaalla. eli ei tarvitse kaikkia kaloreita saada ulos, mutta jos osa.
 
"a p"
[QUOTE="vieras";28458498]Mikset laita sitä pitsaa jääkaappiin ja jätä miehesi myöhemmin syötäväksi? Koska olet ahne paska?[/QUOTE]

kyllä, itsekuriton luuseri olen. söin kolme neljäsosaa pitsasta, enempää en jaksanut.
 

Yhteistyössä