Plussa vai ei?!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
kokeileppa jos sulla on kuivia testejä(käytettyjä siis) niin laske siihen tikun päähän vettä ja katso kun se lähtee kastumaan että mitä se toinen viiva siinä tekee.jos on viivanpaikka niin käy valkeana palkkina ja jos hailu haamu niin menee punertavaksi.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pop-Pop-Pop:
EI raskaana, näiden kuvien perusteella. Kyllä ne viivat oikeesti näkyy ja selvästi sit kun on raskaana.
Hah.. Mun ERITTÄIN haalea viivani nukkuu tuolla sängyssään yöunia. Sitä viivaa ei oikeesti kaukaa näkynyt
 
ap
http://www.aijaa.com/v.php?i=6471105.jpg

Tänään viiva oli noin vaalea, etten meinaa saada kuvaan näkyviin. Se vahvin testi on siis toissapäivältä. Eilinen ei ollut niin vahva kuten ei tänäänkään.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos ne viivat haalenee, voi olla kemiallinen raskaus :(
Sitä mä pahoin pelkään. Toivon vaan et pissa ois ollut eri vahvuista tai testeissä eroa, kun on kyse kuitenkin vasta kolmesta päivästä ja testikerrasta! Mutta taitaa olla toiveajattelua :(
 
Pilkettä
Mulla ei vahvistuneet viivat raskauden alkuun tuosta paljonkaan ja testailin varmaan viikon. Niistä tuli eri värisiä ja väillä sai tihrustaa ja välillä näkyi paremmin. Raskaana kuitenkin olin ja lapsi nyt 3v:) joten tsemppiä ja kärsivällisyyttä...hyvin voit olla vahvasi raskaana vaiks viivat hailuja.
 
vaimo
Olen tullut siihen tulokseen, että nämä mammat täällä ovat melko sokeita, lähes kaikki.
Niin uskomatonta kun se onkin.
Näitä testi-kysymyksiä näkee niin usein ja vaikka kuvassa näkyy selvästi viiva, mammat hokee kuorossa negaa...siis pelleilettekö vai oletteko oikeasti heikkonäköisiä?!:eek:
Näen noissa kaikissa kolmessa haalean, mutta selvän viivan.
Ja nähnyt monta monituista kertaa, vaikka muut hokee negaa...ja siis koskaan en ole sanonut et ois plussa ja sit ap ei olekaan ollut raskaana, siis olen nähnyt aivan oikein joka kerta tähän asti ainakin.

Onnittelut tällekin ap:lle!!!:) :flower:
 
äitix4
mulla ei ole yksikään edellä mainituista testeistä näyttänyt tummaa viivaa.
ekan lapsen kohdalla oli tosiaan noin hailu viivza kuin ap eikä viikossa vahvistunut mutta raskaana olin.
muut ottivat enemmän väriä pintaan mutta haaleet oli.

tekee tää helle kun joutuu juomaan paljon laimenee pissaki

turhaan murehdit kemiallisista yms. olet nyt raskaana ja jatko näyttää miten käy.ei nuo testit.
 
ap
Kiitos nimimerkille vaimo :) ja toivon et myös äitix4 on oikeassa! Ei enää testejä. Itse siis näen kaikissa viivat. Huomenna marssin terveyskeskukseen vaatimaan veritestiä niin sillä selviää!

viimeiselle vieraalle: olen tehnyt viikkonäytöllisen testin mutta sen mukaan en ole raskaana :/
 
Vieras
Tee testi aamupissasta tai ole 4h pissaamatta. Mä näen noissa kaikissa viivan, tosin haalean. Mulla on kummastakin lapsesta tullut haalea plussä, myöhäisillä viikoilla, alkuun näytti pelkkiä negoja. Peukkuja sinne, toivotaan että se on plussa!
 
vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja das:
Niillä v*tun haamuviivoilla ei ole merkitystä. Vain selkeä viiva tms merkki kertoo testin positiivisuudesta.
Äläs höpötä! Raskaustestit reagoivat vain ja ainoastaan hcg-hormooniin ja sitä erittyy vain raskaanaollessa.
Jos saat haamuplussan ja menkat alkavat seuraavana päivänä, kyseessä on ollut varhainen keskenmeno, mitkä ovat ERITTÄIN yleisiä ja joista yleensä ei edes ehditä tietää mitään.:flower:
 
LUKEKAA NE OHJEET
Alkuperäinen kirjoittaja das:
Niillä v*tun haamuviivoilla ei ole merkitystä. Vain selkeä viiva tms merkki kertoo testin positiivisuudesta.
lue testin ohje: VIIVAN VÄRIN VAHVUUDELLA EI OLE MERKITYSTÄ POSITIIVISUUTEEN! JOS VIIVASSA VÄRIÄ EDES SE HIMPUN ETTÄ JUST EROTTUU ON ISTUKKA HORMOONIA SILLOIN ERITTYNYT VIRTSAAN!!!
 
hanna
Mulla apteekin testi näytti tosi hailakkaa viivaa, vaikka verikoe vahvisti hcg:n määräksi usemman kymmenen, alle 100 kuitenkin. Ennen verikoetta mulla tosin oli vuotoa ja silti vähän omituisia oireita. Mulla piti siis olla kierron puoliväli, ovista metsästin tikuilla ja se näytti positiivista.. Eli se näytti mulla raskauden joka oli alkanut edellisestä kierrosta :)

Toivottavasti plussa vaan vahvistuis!! Tai ainakin saisit selvyyden.. Tiiän mitä odottaminen on, kun 5v.yrityksen&hoitojen jälkeen saa lopulta sen odotetun ja ennenkaikkea pysyvän plussan niin se on lottovoitto :)
 
ap
Viikkonäytöllinen digitesti: Raskaana 1-2! Toivottavasti kaikki ok hormonin nousun suhteen ja ovis ois ollut päiviä myöhemmin ja olinkin aloittaut testit liian aikaisin! Ihanaa!!! =) Ja vieläkun osais olla pelkäämättä keskenmenoa!
 

Yhteistyössä