Pömppömahaiset plussaajat, vol 6




Torstai 9.4 :wave:


Sitronella...................2.IVF...........................kp32/27-29/ktt13
Siisami.......................6.ICSI.........................kp30/-/ktt13
Stella08.....................PAS.............................kp27/27/huhti-touko
PeePee77..................clomit..........................kp24/29-31/ktt
Neilikka78.................1.IVF/ICSI....................kp21/26/touko
Retuli82.....................clomit..........................kp10/-/ktt
HH09.........................4.ICSI.........................kp/28/kesä-heinä
Haave........................PAS.............................kp/30/touko
Tiger..........................PAS.............................kp/-/syksyllä



Testailijat :p

Sitronella 9.4
Siisami 9.4

Haamuillut ;)



Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Väre :D
Kurreliini + oravanpojat :D
Astarte :D
Helinäkeiju75 :D
MinzuS :D
EllaElias :D

Auringokukka km :'(
Rouva Pikkumyy km :'(
Rouva Puh km :'(

 
Kamilla: Suurkiitos uuden volyymin avauksesta ja tilanteen päivittämisestä niin kiltisti! Olet aarre! Tosin mieleeni on pikkuhiljaa alkanut entistä useammin hiipiä sellainen ajatus, että kun sullakin rakas pömppis alkaa kohta äitiysloma, et kyllä voi ihan loputtomiin päivittää tätä meidän edelleen "vaiheessa" olevien kierto/pp/ktt-listaa. Niinpä vähän varovasti tiedustelisinkin ihmisiltä, olisiko jossain vaiheessa aika yhdessä päättää, että tämä vol 6 jää viimeiseksi pömppispinoksi? Mielipiteitä? Tai ilmoittautumisia listan ylläpitäjäksi.? Anyone? Itsestäni vain vähän tuntuu siltä, että jossain vaiheessa tästä ihanasta pinosta pitäisi luopua, sillä ihmisethän kyllä löytyvät, joka tapauksessa jos niin haluaa. Myönnän, että taisin olla aivan tunteellisuuspuuskassa joskus vol 2 ja vol 3 avausten aikaan, nyt tähän ajan kulumiseen alkaa jo tottua. Eikä sitä itse asiassa pitäisi sen suuremmalla haikeudella murehtia. Elämä jatkuu, tulee uusia pinoja - ja plussia.So we hope! Olipa tätä pinoa enä olemassa, pömppäilykeskustelut viime talvelta, keväältä ja kesältä eivät kyllä unohdu koskaan. Eivätkä nämä myöhemmätkään. Kiitos ainakin omalta osaltani kaikille Teille ihanille, hyville ihmisille. :heart: Olen itse valmis jännittämään ja tsemppaamaan vielä yhden pinon verran mutta...Kun tämä kaatuu, pitäisikö tälle pinolle sanoa heiheit? Mitä mieltä olette...? Vai odotammeko sinnikäästi kunnes olemme plussauttaneet kaikki? :saint:

Siisu: Luin sun kuulumiset tuolta vol5:stä.Olen niin hirveän pahoillani. Nyt et ole tainnutkaan enää pistäytyä täällä virallisia tuloksia kertomassa? Ymmärrän täysin. Jos ja kun tulos ei siitä muuksi muuttunut. Muistan itse kun viime keväänä piinailin blastosiirron jälkeen kun kyllä se tuntui aika selvältä, että mitään normi pp-päivien päästä tehtävää raskaustestiä tuntui ihan turhalta odottaa. En silloin ollenkaan ymmärtänyt klinikan käsitystä 2 viikon odotusajasta siirrosta. Joo, jossain on kieltämättä sanottu/kirjoitettu, että blastot jostain syystä joskus kiinnittyisivät myöhemmin (?hä?) eli hcg:tä alkaisi erittymään myöhemmin kuin normisiirrossa. Who knows, en tiedä. Mutta olen joka tapauksessa itsekin sitä mieltä, että jos ei mitään näy about 13-14 päivää hedelmöityksestä, niin ei siellä kyllä mitään onnellista tapahtumaa ole kohdun pohjukassa tapahtunut. Halaus. No, vielähän teillä on yksi kokeilukerta, kaksi alkiota PAS-siirtoon, eikö? Tiedetään: et odota sitä niin innolla. En oikein tiedä mitä sanoa. Paitsi että sä selviät tästäkin kyllä. Voi ystävä kallis, kyllä on melkoinen matka kuljettu niistä meidän viime vuoden helmikuun alun kemiallisista. Täällä vielä ollaan, eikä meitä ole kyllä hyvillä uutisilla hellitty. Toistaiseksi. Mutta vielä se tapahtuu. Täytyyhän sen!

PeePee: Mites piinailu suju? Mitään oireiden tynkää.? Otatko muuten lugeja tueksi? Millä mielellä olet yleisesti? Milloin testaat? Kauheesti kysymyksiä :)


Sitris: Tuloksia odotellaan...Ja kovasti toivotaan!!!!!


Kaikille munarikasta pääsiäistä. Rentoutukaa. Vähän punkkua ja pashaa, tai mistä ikinä tykkäättekään. Olette usein mielessä.

Stella
 
Keväiset tervehdykset teille kaikille! (Ja samalla hatsiih! hatsiih! keväiset allergiatiedotukset, että siis onko pölyä ja siitepölyä, no on! :snotty: )

Olen kyllä ihan kaikki ja kaikkien ajatukset, ilot, vastoinkäymiset ja onnelliset uutiset lukenut hiljaiseloni aikana! Vappikselle lämpimät onnittelut, ihania hetkiä palleroisesi kera! Ella, onnittelut, olet ansainnut plussan. Mullakin on hyvä tunne siitä, että tällä kertaa ultra näyttää sinulle sykkivän sydämen ruudulla.

Kiitos kaipailuistanne! Monta kertaa olen ollut aloittamassa kirjoitusta - ja sitten en olekaan tiennyt mitä sanoisin. Asiaa ja asian vierestä on paljonkin, mutta en ole tiennyt miten niitä kaikkia pukea sanoiksi. Syvällä ollaan oltu ja toisaalta niin kovin kaiken yläpuolella. Talouslama tai Amerikan presidentin valinta tai kiekkomestaruuden loppupelit ovat niin merkityksettömiä ja toisaalta juuri niitä mitkä pitävät elämän suunnassa, eteenpäin suuntaavana. Välillä tuntuu kuin kävelisi maan alla, pitää ryömiä ja taistella kasvien juurien läpi, ohittaa kivenmurikoita, kauhoa maata edestä jotta pystyisi hengittämään ja saisi taas yhden pätkän kuljettua, yhden päivän elettyä. Toisinaan on päiviä, että leijuu pilvien päällä, katsoo kaikkea yläilmoista, näkee kaiken, mutta mikään ei kosketa, mikään ei liity minuun, elämä tapahtuu alapuolella eikä minulla ole osuutta siihen millään lailla. Keskenmeno on keskenmeno. Vaikka muut vähättelisivät, pitää muistaa, että meillä hoitoja läpikäyvillä keskenmenoja ovat se, kun ei päästä punktioon tai siirtoon ja jokainen negatiivinen tulos. Asioilla vaan on eri painotus kuin "normaali elämässä". No, kahden lapsen synnyttäminen ja hautaaminen ovat painoarvoltaan raskaita, erittäin raskaita asioita. Tosiaan kompikaatioita tuli, 70 päivää vuotoa ja ylimääräisiä reikiäkin sain lisääntymiskalustoon. Kystia - TODELLA kipeitä kystia ilmaantui ja erinäistä pientä muutakin. Nyt olen kuitenkin luokiteltu terveeksi ja lisääntymiskykyiseksi taas =) . Noin nelisen viikkoa on fyysinen puoli ollut kunnossa. Henkisesti? Olen toipumassa pahimmasta surusta. Palasin työhön maanantaina. (Siitä ehkäpä lisää myöhemmin, mutta lyhyesti: ei niin odotettu "paluu".) Minun elämäni siirtyilee uusille raiteille, auringonvalon myötä joka päivä pikkaisen vähemmän kirskuville raiteille. Mutta mies on vasta surutyönsä keskellä, potee syyllisyyden tuntoa, tuntee elämän kulkevan itsensä vierellä, on aivan palasina. Hänellä ei ollut mahdollisuutta ottaa aikaa itselleen ja olla sairaslomalla, vaikka kyse on hänenkin suuresti kaipaamistaan lapsista. Ja vaikka aivan yhtä pahalta tuntuu hänestä ja menetys on sama meillä molemmilla, on mieheni joutunut vastaamaan yhä uudelleen kysymyksiin minun voinnistani - harva on huomannut kysyä häneltä samaa... Mutta mutta, aika tekee tehtäväänsä, kyllä tämäkin tästä. Olemme kaikesta huolimatta eläneet (näennäisesti) tavallista elämäämme. Emme ole käpertyneet koloomme kuin hetkittäin, kun siltä on eniten tuntunut.

Ja mitäkö tästä eteenpäin...? Meillä on vuosi aikaa tehdä kolmas hoito, josta saamme vielä Kelan suorakorvauksen. Kyllä ehkä kai voi olla tai luulen ainakin siihen lähdemme. Aikataulu on auki. Koska vielä emme ole siihen valmiit. Varsinkin mieheni ei ole. Eniten häntä pelottaa jos käykin "taas" samoin, eli pääsemme jo pitkälle ja sitten... Se on hänen suurin pelkonsa, hän ei ole varma pääsisikö siitä koskaan yli. Joten annamme hoitoon menemisen muhia vähitellen, menemme jos ja kun menemme. Ihmismieli on siitä kummallinen, että huomaan miettiväni mahdottomuuksia kaiken epätoivon keskelläkin. Nimittäin mun endonihan on todennäköisesti vielä kohtuuden rajoissa tällä hetkellä ja takaraivossa on pieni toivonkipinä luomuihmeeseen... :whistle: (Tosin, juu, miehessä on meillä eniten ongelmaa.) Hih, toivo on aina kuitenkin mukana. Sitä paitsi joskus jotain todella hyvää pitää sattua minulle ja miehellenikin. Kun lottovoittokaan se ei tunnu olevan...

Toivon ja lähetän rauhaisaa pääsiäisen aikaa teille kaikille! Levätään, syödään, juodaan ja nautitaan elämästä!

Plussapuhureita odotellessa!
 
Voi rakas Auris! Ihanaa että kirjoitit tänne juuri tänään. Halaan syvästi ja lujasti ja uskon, että ymmärrän sen mitä voin. Ja varsinkin tuon, mitä kirjoitit miehesi surusta.

Kirkastit katseeni, kuten niin monasti aiemminkin. Ja kyllä, kuulun niihin, jotka uskovat, että sellainen ihminen joka pystyy tuomaan ajatuksillaan valon jollekin toiselle, saa sen valon jonakin päivänä satakertaisesti itse.

Toivo aina mukana - sinähän sen aikanaan keksit! Painettu T-paita ei ole ollut tarpeen, muistikuvakin riittää.

S
 
Nyt en jaksa muuta kuin ilmoitella, että ei ole mitään positiivista kerrottavaa. :'( Vuoto alkoi ja se siitä sitten taas kertaalleen. Äärimmäisen tyhjä olo. Mies ei vielä tiedä. En viitti soittaa, parempi olla kasvotusten.
 
Koko porukalle :hug: :hug: . Voimia jokaiselle oman koettelemuksen kestämiseen.

Täälläkin varmistettiin nega testi ja tuhruttelut alkoivat kanssa eilen. Nyt mä suuntaan Lapin hangille viikoksi ja yritän irtautua lapsiasioista täydellisesti.
 



Perjantai 10.4 :wave:


Stella08.....................PAS.............................kp28/27/huhti-touko
PeePee77..................clomit..........................kp25/29-31/ktt
Neilikka78.................1.IVF/ICSI....................kp22/26/touko
Retuli82.....................clomit..........................kp11/-/ktt
Sitronella...................PAS.............................kp2/27-29/ktt
Siisami.......................PAS.............................kp1/-/ktt
HH09.........................4.ICSI.........................kp/28/kesä-heinä
Haave........................PAS.............................kp/30/touko
Tiger..........................PAS.............................kp/-/syksyllä



Testailijat :p

Haamuillut ;)



Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Väre :D
Kurreliini + oravanpojat :D
Astarte :D
Helinäkeiju75 :D
MinzuS :D
EllaElias :D

Auringokukka km :'(
Rouva Pikkumyy km :'(
Rouva Puh km :'(

 
Sitronella ja Siisami , halaa teitä molempia lujaa :hug: Jaksamisia negatuloksen käsittelyyn ja eteenpäin jatkamiselle, sillä onhan se päivä vielä huomennakin... ja uskoa siihen, että se onni lykästää meitä kaikkia vielä joskus :heart: Lohduttavat sanat alkaa olla aika vähissä...

Vaikken aina niin aktiivisesti tänne kirjoittele, niin silti tämä pömppispino on ollut todella rakas sellainen. Joka päivä yritän käydä edes kurkkaamassa mitä kenellekkin kuuluu, jotenkin tämä palstailu on antanut voimaa ja uskoa huonoina hetkinä =) Ajatus, että tämä pino loppuisi, tuntuu jotenkin niin lopulliselta... ihan niinkuin Peepee kirjoitit, niin myös minulle tulee tunne että luovumme unelmistamme, jos tämä pino loppuu. Eli minulle ainakin sopii että jatkamme hamaa tulevaan asti, kunnes olemme kaikki päässeet tuonne plussapuolelle. Plop plop. Ja jos vaan peepee jaksat päivitellä listaamme sitten jos/kun Kamilla haluaa listan päivityksen siirtää muille, niin olen mukana edelleen :D En lähde kulumallakaan :D

Peepee kiitokset ovistoivotuksesta :D Aloitin tikuttelut jo varmuuden vuoksi kp9, kun nuo kierrot on tuntunu vähän lyhentyneen muutamalla päivällä muutenkin, ts. ovis on ollu 3-4 päivää aikaisemmin mitä ennen hoitoja on ollu. Liekkö hormoneilla ollu sitten jottain vaikutusta... mut katotaan, mitä tuleman pitää, tuleeko ovis ajallaan vai myöhästyttääkö clomit sitä, joskushan ne on tehny senkin tempauksen! Toisaalta ovislimoja tai muuta ei vielä ole, se on aina se varmasti varma merkki että LH-huippu lähestyy. Ajattelitko itse testailla milloin? Onnea toivotan niin paljon kuin vaan mahollista :heart:

Muuten, tietääkö kukaan voisko lugeista olla mitään hyötyä? Ja millon niitä pitäis ruveta survomaan tuonne alakertaan jos käytön aloittais?
 
Siisami ja Sitronella: Suuren suuri voima :hug: teille molemmille! :hug:

Auris: :hug: Kovia olette kokeneet. Hienoa, että osaatte antaa itsellenne tarpeeksi aikaa ennen uuteen hoitoon ryhtymistä! Aurinko lämmittää kyllä jo eli parempia aikoja on luvassa. Kiitos sulle myös hyvästä tunteestasi.

Retulille haluan kertoa, että minä käytin ihan omalla luvalla Lugeja kierron lopussa, ensin vain 100mg illalla, mutta plussauksen jälkeen sain Väestöliiton lääkäriltä ohjeeksi käyttää 200mg illalla ja 100mg aamulla eli tuolla jatkan edelleen. Musta kannattaa kokeilla, koska mitään haittaakaan niistä ei ole. Mä aloitin varmaan oviksesta seuraavana tai sitä seuraavana iltana.
 
Piti vielä jatkaa, mutta kone oli toista mieltä . . .

Taas on pakko tunnustaa jotakin: Minä en sitten pääsiäisen yli kestänyt, vaan keskiviikkona lampsin yksityiselle ultraan. Onneksi lääkäri ei turhia kysellyt, vaan ultrasi lähes saman tien, muuten olisi kyllä pupu mennyt pöksyihin. Niin tulisilla hiilillä olin koko ajan siellä ollessani. Sanoi sitten, että oikeassa paikassa on . . . ja sydämen sykekin näkyy :heart: . Pituutta kaverilla oli kaikki 5mm. Aika vaikeaa se oli uskoa ja lääkärikin varmisti vielä useaan kertaan, että näinhän sen sykkeen. No näinhän minä. Fiilis on merkillinen, ennen kaikkea iloinen siitä, ettei taasen kerran tarvinnut nähdä tyhjää mustaa "palloa", vaan jotain mitä kuuluisikin näkyä.

Oikein värikästä ja valoisaa pääsiäistä teille kaikille ihanille pömppiksille!
 
Voi Ella, onnittelut ja halit :heart: äänistä!! IHANAA!!! :flower: :heart:

PeePee ja Stella, ei tästä päivittämisestä oo kyl ollu mulle mitään vaivaa ja voin sitä jatkaakin niin kauan ku oon yhdes koos =) Toki PeePee (tai kuka tahansa muukin) voi ruveta päivittämään koska vaan haluaa. Ja niinkuin PeePee kirjoitti, niin kovasti haluaisin teidät kaikki plussanneiden listalle etten osaa sitä sanoakaan. Rakkaita teistä kaikista on tullu :hug:

Hyvää pääsiäisen jatkoa kaikille! :wave:
 
Hellurei kaikille!

Ensinnäkin: selvä pyy, pidetään pino pystyssä kunnes ollaan plussattu...

Ellalle iso iso onnen halaus sydämen sykkeestä. Ihan kylmät väreet onnesta sun puolesta!

PeePee : No en oo testaillut...Kun homman nimihän on se, että JOS mulla ihan oikeesti oli ovulaatio viime tiistai-iltana, niinkuin aika varmaksi väitän, niin eihän se olisi vielä edes hädintuskin kiinnittynyt...? Mitään menkkoihin viittaavaa ei ole mutta ei kyllä mihinkään muuhunkaan, oikeeta munista juilii mutta sieltä siis ovis, joten ihan normituntemuksia. Niinja mähän vielä eilen otin yhden primolutin (lääkärin käskystä ) kun mulla piti sen laskujen mukaan alkaa menkat 15.4, eli ylihuomenna. Että kyllä varmaan muuten testailisin jo ihan kärppänä mutta kun tää mun kierto on niin sekaisin tästä PAS-lääkityksestä ja sitten kuitenkin omasta oviksesta joka tuli way to late... Että sellasta täällä. Mitäs ite meinaat testailun suhteen, johan sä voisit haamuja lähteä hakemaan, vink vink....??? :saint:

(.) Nyt ulkoilua, videoita ja sitten vielä yksi ihana pääsiäisdinneri, onpahan tullut ainakin kerättyä viime vuoden puolella menettämäni kilot takaisin :kieh:
 
Ellalle onnittelut ihanista :heart: äänistä :D Vitsit miten hienoa :wave:

LH-huippu tänä aamuna testattu :D Ja ajattelin ottaa myös luget mukaan, aloittaisinko ne huomenna vai ylihuomenna...? Katotaan nyt mitä tuleman pitää.
 
PeePee: No sepäs se, kyllä mä vähän luulen, että näillä päivillä menee kyllä niin niukin naukin ton erittäin todennäköisesti tapahtuneen kiinnittymisen kanssa (hehe) että kun nyt noi primolutit kuitenkin lääkärin käskustä lopetin jo eilisiltana niin kyllä se vuoto kuitenkin varppina tulee....Eli "varma plussa" valuu pönttöön lääkityksen lopettamisen takia....Nojoo. En vaan kertakaikkiaan viitsinyt tehdä mitään omanapaisia yritelmiä jatkaa lääkitystä kunnes oltaisiin "turvallisilla vesillä" oviksesta laskien enkä viitsinyt myöskään kertoa lääkärille, että by the way, ovis tuli sittenkin...Eli tätiä odotellessa ja kohti uutta yritystä. Mutta ainahan sitä tietysti saa toivoa. Mä en ole ikinä käyttänyt teroja enkä näitä primojakaan, joten tää oli neitseellinen kokeilu omalla kohdalla. Ai niinkö, monet plussaa tero-kierrosta? Vaikka siis niiden tarkotus on tuoda menkat kuin tilauksesta? Jännää...Mutta enpä jaksa ihan oikeesti ihmeisiin uskoa tällä kertaa. Nähtäväksi jää, kuinka nopsaan lopettamisen jälkeen mensuunit tulee. Lääkärin ennustus siis oli, että kp 1 olis 15.4.

Retuli : Mahtavaa, oviksen paikallistaminen on aina musta juhlistamisen paikka!!! Mainiota. Nyt vaan kaikki yritys kehiin, mitä suinkin kevään kunniaksi löytyy. Luget oon ite aloittanut vastaavissa luomuyrityksissä oviksesta seuraavana päivänä. Tsemppiä!
 
Stella, piti kommentoida tota tero-asiaa. Tää tuntuu nyt vähän irvokkaalta kirjoittaa tänne ja on vähä :kieh: fiilis ittelläkin tästä jutusta mut kerronpa kuitenkin.
Mun tuttu jätti e-pillerit pois viime joulukuussa syötyään niitä yli n.15 v. putkeen. Vauvaa rupesivat yrittämään ja sehän pitäis sit tulla HETI. Tietäen mun taustan kyseli neuvoja et kuinka maksimoida mahdollisuudet. Sanoin et ovistesteillä kantsii aloittaa ja teki niitä sit yhdes-kahdes kierros. Kun yrityskuukausia oli koossa kokonaiset kolme :headwall: eikä ollut tärpänny niin kysyi et mitäs seuraavaksi voi tehdä. Sanoin sit et jos menee yksityiselle ultraan ennen kierron puolta väliä niin pitäis näkyä et onko munasarjat ym. kondikses ja onko siellä kasvamas solua. Hän sitten meni muistaakseni kp 11 ultraan ja lääkäri sanoi että siellä on joko kysta tai iso munasolu (21x26mm). Ei ollu jostain syystä varma, lääkäri kuitenkin on pätevä, oon itsekin ollu hänellä hoidossa. Limis oli vähä yli 5mm siinä vaiheessa, kaikki kunnossa munasarjojen suhteen. Lääkäri sanoi että yritelkää nyt ihan rauhassa ainakin syksyyn ja palatkaa sit asiaan jos ei mitään oo tapahtunut. Lisäksi määräs terot hänelle sanoen että ne auttaa raskautumisessa!? Niitä piti syödä kp 15 eteenpäin. Mä ihmettelin kovasti noita teroja (itse en oo kans koskaan niitä käyttänyt) ku oon ollut siinä luulos et ne syödään että menkat alkais. No, kaveri sit pupuili ultran jälkeen parina päivänä varmuuden vuoksi ja kahden viikon päästä siitä teki plussatestin ensin haaleana ja kahtena seuraavana päivänä oli ihan selvät viivat (lähetti mulle kuvat kännykällä ). Oireita kuitenkin oli tosi vähänlaisesti ja parin päivän päästä viimeisestä plussatestistä alkoi sit vuoto eli raskaus oli kemiallinen. Terothan ei vaikuta r-testin tulokseen. Saapi nyt sit nähdä kauanko menee, että raskautuu uudestaan, tää kaveri on jo turhautunut: "Kuinkahan kauan tässä nyt sitten menee, taas pitää odottaa että voi yrittää uudestaan." Sanoinkin hänelle että normaalisti yritetään vuosi ennenkuin ruvetaan edes tutkimaan, julkisella puolella nauraisivat sut ulos jos menisit vastaanotolle ennenkuin on se vuosi yritystä takana. Mut pointtina tosiaan se et näköjään terokierrosta voi plussata, kaikkea sitä oppii ku vanhaksi elää :eek: :)
 
Terolut-asiaan sen verran, että onhan se samanlailla keltarauhashormonia kun esim. luget, että kun se alotetaan ovulaation jälkeen niin ei estä raskautta, vaan pikemminkin tukee limakalvoa. Itse olen elävä esimerkki siitä mitä Terolut-kierrosta voi seurata.. ;) ikivanha lääke siis, ja ilmeisesti riittävän usein hyödyllinenkin kun vieläkin mynnissä.
 
Howdyhow, vähissä on uutiset tällä suunnalla. Tuhrua näkyvissä ilman menkkakipuja. Aivan varmaan siis kiinnittymisvuotoa, nythän on vasta 8-9 päivää oviksesta :) Heheh. Ei vaan, näyttää siis siltä, että menkat alkavat viiveellä eli PASpaspaspas saattaa meillä ryssiintyä vapun takia. Katsellaan nyt ihan rauhassa. Jos PAS:ia ei onnistuta nyt sitten tekemään vapun takia kätevästi, niin voihan sitä koettaa aina inssiä, sitä me ei olla vielä testattukaan.

Eli ei huolenhäivääkään tällä suunnalla, kevätaurinkoa katselen ja mietteet on jopa välillä muissa asioissa! Uskomatonta mutta totta. Ei toki pitkiä aikoja (selvästi, olenhan nytkin täällä...)

Muiden uutisia vastaanotettaan suurella uteliaisuudella :saint:
 
Ella, suuren suuret onnittelut pikkuisen sydänäänistä! :flower: :heart: Voi kuinka mahtavaa! =)

Kaikille muille toivon jaksamista taistossa ja vastoinkäymisten selättämisessä, kevätauringolla on ollut tapana tässä pinossa aiemminkin auttaa asioiden etenemisessä. :flower:
 
Peepee , mites sujuu?

Stella , todentotta, sehän on juuri sitä kiinnittymisvuotoa :D

Ovistuntemukset oli aikas voimakkaat. Luget alotin eilen, aamuun ja iltaan pallurat onpi pelissä mukana. Uskomus plussaan on kyllä niin nollassa kuin vain voi olla, jotenkin ajatukset seilaa ihan jossain muualla kuin näissä vauvajutuissa. Eli tuleepa sitten nega, niin so what. Liekkö jottain kevätuupumusta ilmassa, kun ei innosta. Nyt ajateltuna tää tauko seuraavaan hoitoon tekee enemmän kuin hyvää...
 
Iltaa!:)
Taustailijan paluu kirjoittamaan =)
Täällä on menossa jo 5 kp... :| no,tähän jo tottunut.
Ensi kuuta odotetaan..ja toivoa vielä nostan(pessimisti meinaan olla jo kaikkeen tähän :ashamed: )
Ensi kk:sten aikaan saan vihdoin soitella,mitä tehdään/mistä aloitetaan...
Mitäs siellä tapahtuukaan???Kertokaas te viisaammat =)
Kaikille tasapuolisesti lämmin kevät :hug: :flower:
 
Stella ja PeePee: Millä mielellä siellä mennään?

Itse kävin keskiviikkona julkisella ultrassa. Kaikki oli silloin hyvin. Masuasukki oli kasvanut viikossa 10mm. Olo on edelleen hyvin hyvin varautunut. Parhaillaan taidetaan elää ns. menkkojen aikaa, sillä mahaa ja alaselkää nipistelee melko lailla, joten kovin huojentunutta oloa ei täällä suunnalla kyllä parhaillaan ole. Ensi viikolla ensimmäinen neuvolakäynti ja sitten seuraava ultra toukokuun puolessa välissä.

Valoisaa viikonvaihdetta teille kaikille!
 
Maanantaita.

Ella: ihania uutisia!!!! Voi sua, mä kyllä pystyn kuvittelemaan että olisin itsekin aivan epäuskoinen ja pelko perslihaksissa koko ajan. Mutta jotenkin kuule mä vaan jo tiedän, että tällä kerralla kaikki on hyvin :heart: En osaa selittää, sen vaan tietää.

PeePee: :'( :hug:

(.) Täällä kp 5. Eli kuten aina, tässä vaiheessa kiertoa mieli on varovaisen nousujohteisessa mutta aika neutraalin varovaisessa tilassa. Tänään illalla pitkästä aikaa Gonal - piikkiä vatsaan, sitten saunaan (mahtaako olla ihan tarkoituksenmukaista heti piikin jälkeen? No, huihai) ja sitten lempeää leffailtaa miehen kanssa. Ainiin, jos jollekin oli jäänyt epäselväksi, niin meillä siis hoitokaavana tällä kertaa kevyet piikitykset kp 5, kp 7 ja kp 9 jotta varmistetaan "hyvä luomuovulaatio" ja sitten tehdään oviksen induktio Pregnyleillä ja sitten PAS-siirto "oikeana päivänä". Luget tietysti mukaan siirron jälkeen.

Perjantaina kp 9 oon menossa ultraan ja sitten vasta tiedetään ens viikon aikatauluista. Jos nyt ylipäätään kaikki näyttäisi ok:lta (viime kierron perusteella en uskalla olla enää varma mistään, äh ) niin PAS-siirron kanssa menee kyllä tosi tiukille, koska 1.5 pyhäpäivän takia "luomuoviksen" pitäisi tapahtua ihan vimoseen ensi maantaina kp12, jossa pystyttäis siirtämään vappuaattona (3.päivän alkio). Katsellaan nyt. Mulla kyllä usein on ovis ollut kp 12 paikkeilla jo, mutta... Sehän nyt on nähty, että lääkkeillä mä EN toimi yhtä luotettavasti kuin luomusti, joten paha tässä nyt kyllä on ihan hulluna laskea sen varaan, että näin se vaan menee just passelisti ennen vappua, simsalabim. En mä itse sulje täysin pois inssiäkään, vaikka mahikset on tietysti ihan häviävän pienet (näin sanoi siis nykyinen lääkärini kun joskus sitä kysyin, kiva). Mutta hei, häviävän pienet ne nyt näyttää olevan muutenkin, joten - kukapa tietää :saint: Mieluummin inssi kuin ei mitään.

Sitten vielä loppuun kerrankin positiivinen avautuminen. En oikein tiedä mitä on tapahtunut, mutta mun mielessä pyörii voittopuolisesti muut asiat, uusia työkuvioita ja sen sellaista. Tottakai riipaisi viikonloppuna yksissä sukujuhlissa joissa akkalauma alkoi kahvipöydässä käymään naurussa suin läpi sitä, keiden sukulaisten pitäisi alkaa tekemään lapsia ihan näillä näppäimillä EIKÄ meitä hienotunteisesti mainittu lainkaan...Mutta jos noita itsestäänselviä painajaishetkiä ei lasketa mukaan, olen keskittynyt nyt viimeiset viikot ihan muihin juttuihin. Ei tämä varmaan pysyvää ole ja johtuu varmasti sitä paitsi myös pettymyksistä mutta joka tapauksessa, tämä "siunattu tila'" on ollut jotenkin ihanan helpottavaa. Tästä ei tosiaankaan tullut sellainen kevät kuin olisin toivonut mutta samaan aikaan se on sellainen, etten ole joka päivä muistanut kuinka surullinen olen.

Aurinkoa haavoille.
Stella



PS Mitenkäs muuten, onko joku ekspertti noiden lääkkeiden vanhenemisen suhteen. Mulla nimittäin on jääkaapissa pari askia Puregonia ollut viime elokuusta (mehän oltiin silloin menossa 3.IVF:ään ja olin jo hankkinut lääkkeet valmiiksi mut sit tuli yllätys ja kun sitten vaihdoin vuodenvaihteessa klinikkaa, edettiinkin uusilla lääkkeillä ). Mietin vaan, että onko ne nyt sitten oikeesti vanhentuneita ja jos ovat niin miksi tarkalleen?

 

Yhteistyössä