pohojanmaalaiset äidit tänne!

:wave: Moi kaikille! Vasta eilen plussasin, mutta ilmoittaudun pohjalaisten porukkaan, olen Seinäjoelta 33v. ja ekakertalaisena matkassa, hyvinvarovaisena sellaisena kuten Ninni-74 - mutta luontoäiti hoitanee tehtävänsä =)
 
Heippa!
Seinäjoelta juuri viikonloppuna muuettiin tänne LApualle, eli E-P:ltä vieläkin ollaan!
Olen 20 vuotias äiti. Poikamme Turo-Eemil syntyi 7.7.2010

mä olisin kyllä ainakin halukas tapaamaan muitakin äitejä. Täältä Lapualtakaan kun en ketäään tunne....
 
Mulla pötköttelee täällä 3:kuinen poika! :) Ootko aatellu käydä/ootko käyny mll kahvilassa tms?
Toistaiseksi en ole käyny mll:n kahvilas, mutta katsotaan kun tuo masukki syntyy :)
Meillä on täälä jokipiin kyläs ehtoosin perhekahvila parillisten viikkojen torstaisin ja sielä on tullu poijan kans käytyä. Meillä kun ei löytyny vetäjää päiväajalle. :)
 
Täälä olis 26v seinäjokinen esikoista odottava... rv on vasta 4+3.. LA 14.9...hieman sekavin tuntein 2v lapsettomuuden ja lapsettomuushoitojen tuloksena...raskausoireita kun ei vielä tunnu kuuluvan...paitsi rinnat on ajoittain arat jos on liivit, ja illalla on pieniä ja erittäin vähäisiä repäisykipuja...vähän huolettaa nuo raskausoireiden puuttumiset...
 

Yhteistyössä