Poika ei halua enää tarhaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
No tänään juttelin sen toisen hoitajan kanssa ja se heti lupas tehostaa poikien valvontaa ja yrittää vähä pitää ne eri paikassa leikkimässä. Oli kyllä pahoillaan, ku poika noin pahalla mielellä on ollut. Se kyllä suoraan sanoi, että se vilkas poika on heille iso haaste. Katotaan ny lähteekö menemään parempaan suuntaan.
Toivottavasti tehoaa vahtiminen. Luulis, että sieltä ois ko. kakaran vanhemmille jotain sanottu?
Ei se mitään tuommosesta puhunu, mutta kai ne jotain ilmottaa. Aika herkästi ne kyllä vanhemmille sanoo, jos tarhassa on jotain tapahtunut. Alkais ny vaan menemään paremmin :/
 
Mä ottaisin yhteyttä päiväkodin johtajaan, ja tekisin helevetin seleväksi että seuraavaksi otan yhteyttä päivähoidon esimieheen.
Vaatisin myös tapaamista pk:n henkilökunnan, johdon, sekä kiusaajan vanhempien kanssa.
Erityislapsi tai ei, ei kenelläkään ole oikeus terrorisoida toisia. Jos lapsi ei pärjää toisten lasten kanssa, ja on muille vaaraksi, on hänen paikkansa jossain muualla kun tavallisessa päiväkodissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mä ottaisin yhteyttä päiväkodin johtajaan, ja tekisin helevetin seleväksi että seuraavaksi otan yhteyttä päivähoidon esimieheen.
Vaatisin myös tapaamista pk:n henkilökunnan, johdon, sekä kiusaajan vanhempien kanssa.
Erityislapsi tai ei, ei kenelläkään ole oikeus terrorisoida toisia. Jos lapsi ei pärjää toisten lasten kanssa, ja on muille vaaraksi, on hänen paikkansa jossain muualla kun tavallisessa päiväkodissa.


Peesi!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mä ottaisin yhteyttä päiväkodin johtajaan, ja tekisin helevetin seleväksi että seuraavaksi otan yhteyttä päivähoidon esimieheen.
Vaatisin myös tapaamista pk:n henkilökunnan, johdon, sekä kiusaajan vanhempien kanssa.
Erityislapsi tai ei, ei kenelläkään ole oikeus terrorisoida toisia. Jos lapsi ei pärjää toisten lasten kanssa, ja on muille vaaraksi, on hänen paikkansa jossain muualla kun tavallisessa päiväkodissa.
Ei siitä uhkailusta välttämättä ole mitään hyötyä. Se aluepäällikkö (pk:n johtajan esimies) palauttaa sen vaan takaisin pk:n johtajalle.
 
MissMaisa: Näin pk:n lastentarhanopettajana luen aika järkyttyneenä näitä kommentteja, mitä kyseisen ryhmän henkilökunta on sanonut! |O Eihän tollasta vähättelyä tarvitse kenenkään kestää! Pidä pintasi!!! :hug: Minun mielestäni asiaan pitää puuttua heti, jutella siitä yleisesti lapsiryhmässä, jos ei haluta jutella tilanteessa olevien lasten kanssa kahden ja varsinkin henkilökunnan tulee vetää yhtä köyttä, niin sanoakseni. Samat pelisäännöt kaikilla työntekijöillä!
Ja ennenkaikkea tilanteesta pitää jutella kiusaajan vanhempien kanssa, sulla on oikeus vaatia sitä!
Aina ei tarvitse pk:n johtajaa vetää mukaan ryhmän asioihin, siellä pitäisi olla asiantunteva henkilökunta työssään, he tuntevat lapset ja perheet, mutta tietty jos mitään ei tapahdu, niin sitten johtajaan yhteyttä. Yhtenä vinkkinä voisitte sopia ryhmän henkilökunnan kanssa, että pitää tämän lapsen pois eteisestä, kun te saavutte hoitoon, ei pitäisi olla kovin vaikeaa!
Pidän peukkuja teille, että saatte asian selvitettyä ja lapsenne alkaa viihtymään hoidossa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vemu76:
MissMaisa: Näin pk:n lastentarhanopettajana luen aika järkyttyneenä näitä kommentteja, mitä kyseisen ryhmän henkilökunta on sanonut! |O Eihän tollasta vähättelyä tarvitse kenenkään kestää! Pidä pintasi!!! :hug: Minun mielestäni asiaan pitää puuttua heti, jutella siitä yleisesti lapsiryhmässä, jos ei haluta jutella tilanteessa olevien lasten kanssa kahden ja varsinkin henkilökunnan tulee vetää yhtä köyttä, niin sanoakseni. Samat pelisäännöt kaikilla työntekijöillä!
Ja ennenkaikkea tilanteesta pitää jutella kiusaajan vanhempien kanssa, sulla on oikeus vaatia sitä!
Aina ei tarvitse pk:n johtajaa vetää mukaan ryhmän asioihin, siellä pitäisi olla asiantunteva henkilökunta työssään, he tuntevat lapset ja perheet, mutta tietty jos mitään ei tapahdu, niin sitten johtajaan yhteyttä. Yhtenä vinkkinä voisitte sopia ryhmän henkilökunnan kanssa, että pitää tämän lapsen pois eteisestä, kun te saavutte hoitoon, ei pitäisi olla kovin vaikeaa!
Pidän peukkuja teille, että saatte asian selvitettyä ja lapsenne alkaa viihtymään hoidossa!
Hoitaja lupas, että pitävät huomenna jonkunlaisen palaverin siitä kuinka nyt edetään, ei nekään oo sillälailla sitä huomannu, ku poika ei kumminkaan hoitajille oo sanonu että sitä kiusataan, sitte se vasta illalla mulle kertoo. Mun käsittääkseni tuo poika kiusaa kaikkia, outoa ettei asialle oo ennemmin tehty jotain ja jos täditkin suoraan sanoo, ettei saa minkäänlaista kuria sille. Katotaan ny, jos ei nuo tuola saa asioita muuttumaan, niin otan sitte yhteyttä muualle, mutta en ny ihan ensimmäisellä sanomis kerralla viitti ruveta johtajalle soittelemaan. Sitten jos ei mikään muutu, niin täytyy saada ääneni kuuluville muuta kautta. En ainakaan halua, että jo kolmevuotiaana tulee kammo tarhaan, joka sitte jää varmasti pitkäksi aikaa :kieh:
 

Yhteistyössä