Poikani ja hänen vaimonsa valehtelivat minulle!

  • Viestiketjun aloittaja Itkettää :-(
  • Ensimmäinen viesti
Itkettää :-(
Poikani ja hänen vaimonsa mukaan heidän vauvansa laskettu syntymäpäivä oli eilen, mutta ei heille eilen mitään vauvaa syntynyt! Minä soittelin heille vähän väliä, että joko vauva on syntynyt, mutta he vain sanoivat, että ei! Lopulta poikani sanoi, että lapsi saattaakin syntyä jopa yli 2 viikon päästä eivätkä he ole sen jälkeen vastanneet puhelimeen! Minua niin itkettää, kun he valehtelivat minulle, koska olen niin kovasti odottanut ensimmäisen lapsenlapseni syntymään ja nyt mitään vauvaa ei taida edes olla syntymässä, sillä minä en ainakaan usko, että heille mitään vauvaa tulee! Veljeni vauvan paidan alla on varmasti vain joku tyyny tai ilmapallo, joka muka esittää vauvaa jota hän on raskaana!
 
vierailija
Teilläpä reippaasti sikiävää sukua, jos vauvalla on jo tyyny paidan alla ja esittää olevansa raskaana. Insestiä veljesi taholta?

Ja usko vaan, että lehmät lentää. Kyllä palstalla tiedetään!
 
ap ov
Teilläpä reippaasti sikiävää sukua, jos vauvalla on jo tyyny paidan alla ja esittää olevansa raskaana. Insestiä veljesi taholta?

Ja usko vaan, että lehmät lentää. Kyllä palstalla tiedetään!
Ei minulla mitään veljeä tai veljen vaimoa ole, vaan poikani vaimolla on tyyny paidan alla ja hän leikkii olevansa raskaana kun hän ei ole edes antanut minun koskea kertaakaan vatsaansa että tuntisin kuinka siellä pojanpoika potkii!
 

Yhteistyössä