Poikatytöstä prinsessaksi (*turhis*)

Tuolla mun entinen poikatyttöni on, huoneessaan, kipeänä, leikkii juuri synttärilahjaksi saadulla Bratzillaan, ja eilen kirpparilta tulleella "kaveri-bratzilla", puhuu winxeistä ja niiden poikaystävistä, kulkee tiara päässään, lukee barbie-lehtiään ja tykkää barbie-elokuvista, miettii kenen päiväkotikaverin kanssa menee naimisiin...

Tämä muutos kävi kuin yhdessä yössä, hyvin lähellä sitä päivää kun täytti 5 v. En olisi uskonut, että noin äkkiä se muuttui... :D (aiemmin tyttö siis leikki hyvin pitkälle autoilla + vauvanukellaan, ei ollut yhtään kiinnostunut barbeista tai vastaavista).
 
Meillä kävi ihan samalla tavalla :D Mekot oli yök, tukka ponnarilla yök, uudet vaatteet yök. Nyt pitää kaiken olla pinkkiä ja bling blingiä :D
Joo, pitkä tukka piti olla mutta ei vahingossakaan mitään kampauksia (uimakouluun sain puhuttua ponnarin), nyt pitää joka päivä olla joku väkerrys :). Ja mekkoja sai just ja just juhliin päälle... Nyt mekot ja hameet rulettaa.

Pinkkiä ja kiiltävää :LOL:
 
Joo, pitkä tukka piti olla mutta ei vahingossakaan mitään kampauksia (uimakouluun sain puhuttua ponnarin), nyt pitää joka päivä olla joku väkerrys :). Ja mekkoja sai just ja just juhliin päälle... Nyt mekot ja hameet rulettaa.

Pinkkiä ja kiiltävää :LOL:
Toissa kesänä oli broidin häät, ja jouduttiin kunnon muotinäytös järjestämään kotona että tyttö suostui kokeilemaan mekkoaan:LOL: Kai se ajatteli etten mä ainakaan voi tyhmemmältä näyttää ku noi ja suostui pistämään mekon päällensä :D
 
Toissa kesänä oli broidin häät, ja jouduttiin kunnon muotinäytös järjestämään kotona että tyttö suostui kokeilemaan mekkoaan:LOL: Kai se ajatteli etten mä ainakaan voi tyhmemmältä näyttää ku noi ja suostui pistämään mekon päällensä :D
Meillä 3-v päiväkodin kevätjuhlan kuvissa näkyy tyttö, jolla on mekko (ei hörhöinen), mutta alla farkut :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;22112775:
kans tyttö 2,5v tykkää hirveästi autoista. Ite oon ostellu kaikkea ihanaa hello kittyä ja nukkea mutta ne ei hirvesästi kiinnosta mutta äitistä ne on ihana :)
Varo vaan, Hello Kittystä meillä se alkoi, ekaksi tykkäsi siitä (uskon porttiteoriaan ;) ). Vielä 3-v tämä tyttö pyysi rekkaa synttärilahjaksi ja postimies paten autoa, ja 4-vuotiaana Laurin kilpa-autoa...
 

Yhteistyössä