Poitsu söi sitten lattian kautta käynyttä pinaattikeittoa

  • Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti
ai et oikein palkitaan siitä että kun heitti keiton lattialle?
Tietenkin, ettei piltille tuu paha mieli......

Pöh.

Nuoleehan ne pennut lattiaa muutenkin ja tunkee kaikkea skeidaa suuhunsa jokatapauksessa. Yks pinaattikeitto ei tee siihen kesää eikä talvea.
Tuskin sitä keittoa nyt olis lautaselle kaapinutkaan takas, jos lattialla olis ollut keot kaikenlaista epämääräistä moskaa, kiviä ja silppua.
 
"vieras"
[QUOTE="shihtzu";22201377]Ja millä tavalla idiootti, siinä oli kaksi vaihtoehtoa, että syö sitä lattian kautta käynyttä tai ei syö ollenkaan, kun sitä ei enempää ollut, kuin juuri meille molemmille annos. Ja miljoona kertaa olen sanonuit, että se lautanen on kuuma, että hetki odotetaan, että jäähtyy, mutta kun ei usko niin ei. Eikä tuota näyttänyt se haittaavan yhtään, vaikka lattialla olikin käynyt.[/QUOTE]

Ja luulet, että kaksi vuotias ymmärtää :eek: jos ymmärtää niin on sulla viisas lapsi! Olisit antanut leipäpalasen käteen, niin ois malttanut odottaa ruuan jäähtymistä! Onneksi lapsi ei polttanut itseään, olisit varmaan sanonut että siitäs sait !
 
"vieras"
[QUOTE="shihtzu";22201416]No tuolla keittiössä touhusi mun kanssa ja näkihän se että minä sitä ruokaa tein ja kun se ruoka pitää saada just heti. Ei poitsu pöydällä istunut vaan ruoka oli tuolla keittiön tasolla jäähtymässä ja pääsi huomaamattani sinne ja sai napattua lautasesta kiinni, tuo kun kiipeää minne vaan.[/QUOTE]

Siis, tiedät, että kuumaa ruokaa on lautasella ja lapsi pääsee sinne kuitenkin kiipeämään??? Mene nyt vähän itseesi, kauheaa!
 
"shihtzu"
[QUOTE="vieras";22202978]No ilmankos on hermot kireellä. Taidat olla vähän tarpeessa?[/QUOTE]

No en nyt tiedä, rv35 menossa, että se jos mikä vetää hermoa välillä kireelle :) Ei seksin puute, sitä kun ei tässä tilassa oikein mieli tee.
 

Yhteistyössä