Pojalle nimeksi Nooa??!

Eli mitä mieltä olette nimestä Nooa? Meille tulossa poika ja nimeä mietitään jo hyvissä ajoin. Tytölle olisi ollut nimi valmiina. Mielipiteitä siis vaan kyselen. Tän perusteella en nimeä valitse mut kiva tietää mitä muut aattelee kun ristiäisissä tarkotus vasta nimen paljastua.
 
Meillä asuu Nooa 2 v.
Ja tosiaan noita Arkki juttuja kuulee koko ajan ja meillä on Nooa kirjojen keräily kovassa vauhdissa.
Meille sen nimen alkuperä oli tärkeää siis sen raamatullinen merkitys.
=)
Lisään vielä, että harmi sinänsä, että on tosiaankin aika yleinen nykyisin. Saattaa löytyä monta kaimaa luokalta :|
 
vkd
Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:
Alkuperäinen kirjoittaja vkd:
mulle tulee vaa mieleen ukko nooa tuosta nimestä
Meillä yksi lempilauluista on Ukko Nooa :D
Ei mun mielestä mitään pahaa siinä ja siihen saa poika elämänsä aikana tottua. Siihen lauluun siis :)
ihan kiva nimi tuo Nooa kyllä on. Tuli vaan tuo laulu ekana mieleen :) En tosiaan millään pahalla sitä tarkottanut laittaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vkd:
Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:
Alkuperäinen kirjoittaja vkd:
mulle tulee vaa mieleen ukko nooa tuosta nimestä
Meillä yksi lempilauluista on Ukko Nooa :D
Ei mun mielestä mitään pahaa siinä ja siihen saa poika elämänsä aikana tottua. Siihen lauluun siis :)
ihan kiva nimi tuo Nooa kyllä on. Tuli vaan tuo laulu ekana mieleen :) En tosiaan millään pahalla sitä tarkottanut laittaa :)
En pahalla ottanutkaan :)
Ihme ettei kukaan muu vielä laulua ehtinyt mainita. Se nimittäin monille ensimmäiseksi tulee mieleen.
 
vkd
Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:
Alkuperäinen kirjoittaja vkd:
Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:
Alkuperäinen kirjoittaja vkd:
mulle tulee vaa mieleen ukko nooa tuosta nimestä
Meillä yksi lempilauluista on Ukko Nooa :D
Ei mun mielestä mitään pahaa siinä ja siihen saa poika elämänsä aikana tottua. Siihen lauluun siis :)
ihan kiva nimi tuo Nooa kyllä on. Tuli vaan tuo laulu ekana mieleen :) En tosiaan millään pahalla sitä tarkottanut laittaa :)
En pahalla ottanutkaan :)
Ihme ettei kukaan muu vielä laulua ehtinyt mainita. Se nimittäin monille ensimmäiseksi tulee mieleen.
No hyvä :) Tuntuu vaan nykyisin monesti täällä ettei aina tiedä mitä uskaltaa sanoa ja mitä ei
 

Yhteistyössä