Poju kipee ja ukko lähti ryyppään...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä mies on mennyt monestikin, vaikka lapset on olleet kipeitä. Silloin on kurjempaa, jos itsekin olen ollut sairas, mutta jos on vaikka sovittu meno ollut, niin en mä viitsi jäädä inisemään, että en pärjää muka yhtä iltaa kotona.
Itse olen sen verran nyhverömpi kuin mies, etten raaski sairasta lasta jättää kotiin miehen kanssa. En osaisi nauttia illasta yhtään, vaikka pärjäisivätkin. Mutt jos mies raaskii niin ei ole multa pois.
en minä mitää inise...
ei tosiaan sovitut menot mutta saatana luisti veljelleen siinä kohta kun ajattelin 17km päähän lähteä apteekkiin..
Niin en tarkottanutkaan sinua, puhuin itsestäni. Ois kyllä ollut reilua käydä tai antaa sun käydä sielä apteekissa ensin.
juu=)
enkä minä pahalla sanonu...
mutta kun nyt alotin niin aina kun pitäny lekuris/sairaalas käydä. mukaanlukien putkitukset ja kaikki. ja minähän se aina yksin olen pojan kans ollu(kylhän siel yksinkin pärjää, ei sillä).. yksin lääkkeet ja antibiootit maksanu..
eli siis huolehdin vaikka sitten yksin siitä että poika saa aina asianmukasen hoidon :heart:

 
Tähän vastaan vaan et meil juniori alkoi eilen oksentaa ja olin vaan tyytyväinen ku mut soitettiin kuskiks. Ei muuten mut mies reissu hommissa ja olin jo viikon aikana hoitanu 2 muuta vatsatautista. Ja oli erittäin ilkeetä kuunnella ku junnu pyys ottamaan vattakipua pois. Selitä siin sitten ku en voi auttaa, en saa sitä pois. Enkä kyl haluu itelleni tota tautia.
 
vieras
joo ja ettei vaan olis nuo miehes menot ihan jotain muuta.....? taitaa olla toinen nainenki,eikai se sua pidä minään jos noin vähän perheensä kanssa on ja perheensä eteen tekee mitään!Ihme äijä,ei pahalla,mut heivaisin kyl menemään!! naiset on kummallisia kun tollasia kattelee! lapsikaa tollasta isää tartte !
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä mies on mennyt monestikin, vaikka lapset on olleet kipeitä. Silloin on kurjempaa, jos itsekin olen ollut sairas, mutta jos on vaikka sovittu meno ollut, niin en mä viitsi jäädä inisemään, että en pärjää muka yhtä iltaa kotona.
Itse olen sen verran nyhverömpi kuin mies, etten raaski sairasta lasta jättää kotiin miehen kanssa. En osaisi nauttia illasta yhtään, vaikka pärjäisivätkin. Mutt jos mies raaskii niin ei ole multa pois.
en minä mitää inise...
ei tosiaan sovitut menot mutta saatana luisti veljelleen siinä kohta kun ajattelin 17km päähän lähteä apteekkiin..
Niin en tarkottanutkaan sinua, puhuin itsestäni. Ois kyllä ollut reilua käydä tai antaa sun käydä sielä apteekissa ensin.
juu=)
enkä minä pahalla sanonu...
mutta kun nyt alotin niin aina kun pitäny lekuris/sairaalas käydä. mukaanlukien putkitukset ja kaikki. ja minähän se aina yksin olen pojan kans ollu(kylhän siel yksinkin pärjää, ei sillä).. yksin lääkkeet ja antibiootit maksanu..
eli siis huolehdin vaikka sitten yksin siitä että poika saa aina asianmukasen hoidon :heart:
Ehkä se mies on vaan tottunut, että sinä kannat aina vastuun. Oisko keskustelun paikka? Vapaamatkustajana on helppo olla, ellei joskus laiteta selkää seinää vasten ja vaadita vähän muutosta ja vastuunjakoa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä mies on mennyt monestikin, vaikka lapset on olleet kipeitä. Silloin on kurjempaa, jos itsekin olen ollut sairas, mutta jos on vaikka sovittu meno ollut, niin en mä viitsi jäädä inisemään, että en pärjää muka yhtä iltaa kotona.
Itse olen sen verran nyhverömpi kuin mies, etten raaski sairasta lasta jättää kotiin miehen kanssa. En osaisi nauttia illasta yhtään, vaikka pärjäisivätkin. Mutt jos mies raaskii niin ei ole multa pois.
en minä mitää inise...
ei tosiaan sovitut menot mutta saatana luisti veljelleen siinä kohta kun ajattelin 17km päähän lähteä apteekkiin..
Niin en tarkottanutkaan sinua, puhuin itsestäni. Ois kyllä ollut reilua käydä tai antaa sun käydä sielä apteekissa ensin.
No ei musta oo kyse enää mistään "reiluudesta" vaan se on ihan vanhemman velvollisuus.
En kyl tollasta äijää kattelis sekuntiakaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo ja ettei vaan olis nuo miehes menot ihan jotain muuta.....? taitaa olla toinen nainenki,eikai se sua pidä minään jos noin vähän perheensä kanssa on ja perheensä eteen tekee mitään!Ihme äijä,ei pahalla,mut heivaisin kyl menemään!! naiset on kummallisia kun tollasia kattelee! lapsikaa tollasta isää tartte !
niin, en viitsi päätä vaivata mitä tekee nyt, tärkeintä että hoidan poikaamme...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä mies on mennyt monestikin, vaikka lapset on olleet kipeitä. Silloin on kurjempaa, jos itsekin olen ollut sairas, mutta jos on vaikka sovittu meno ollut, niin en mä viitsi jäädä inisemään, että en pärjää muka yhtä iltaa kotona.
Itse olen sen verran nyhverömpi kuin mies, etten raaski sairasta lasta jättää kotiin miehen kanssa. En osaisi nauttia illasta yhtään, vaikka pärjäisivätkin. Mutt jos mies raaskii niin ei ole multa pois.
en minä mitää inise...
ei tosiaan sovitut menot mutta saatana luisti veljelleen siinä kohta kun ajattelin 17km päähän lähteä apteekkiin..
Niin en tarkottanutkaan sinua, puhuin itsestäni. Ois kyllä ollut reilua käydä tai antaa sun käydä sielä apteekissa ensin.
juu=)
enkä minä pahalla sanonu...
mutta kun nyt alotin niin aina kun pitäny lekuris/sairaalas käydä. mukaanlukien putkitukset ja kaikki. ja minähän se aina yksin olen pojan kans ollu(kylhän siel yksinkin pärjää, ei sillä).. yksin lääkkeet ja antibiootit maksanu..
eli siis huolehdin vaikka sitten yksin siitä että poika saa aina asianmukasen hoidon :heart:
Ehkä se mies on vaan tottunut, että sinä kannat aina vastuun. Oisko keskustelun paikka? Vapaamatkustajana on helppo olla, ellei joskus laiteta selkää seinää vasten ja vaadita vähän muutosta ja vastuunjakoa.

olen monet kerrat sovus koittanu puhua ym....
tietää mitä mieltä olen ja saa Aina kun haluaa olla pojan kans kahestaa mennä johki tai mitä haluu mut ku ei ni ei :ashamed:
 
Jatta
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja Jatta:
no et taida ihan terve olla sinäkään jos hänenlaisensa kanssa lapsen olet mennyt tekemään.
anteeks???
lapsia ei tehdä vaan saadaan...
ja eipä se tuommonen ennen pojan syntymää ollu...
juu mut kyllähän sen lapsen saamisen eteen on jonkun kanssa jotain tehtäväkin.. ja sitä suosittelisin tekemän vastuullisen aikuisen miehen kanssa molempien yhteisestä päätöksestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jatta:
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja Jatta:
no et taida ihan terve olla sinäkään jos hänenlaisensa kanssa lapsen olet mennyt tekemään.
anteeks???
lapsia ei tehdä vaan saadaan...
ja eipä se tuommonen ennen pojan syntymää ollu...
juu mut kyllähän sen lapsen saamisen eteen on jonkun kanssa jotain tehtäväkin.. ja sitä suosittelisin tekemän vastuullisen aikuisen miehen kanssa molempien yhteisestä päätöksestä.
kaikki muuttu pojan syntymän jälkee vasta :/

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
no tartteeko sitä lasta molempien hoitaa?siis että jos sä hoidat mielellään niin eikös se ukko voi sit mennä..
Sairas lapsi nukkuu yleensä levottomasti... eli hoitajan unet vähissä. Bilettävä äijänköriläs tuskin taas saa krapulaltaan hoidettua lasta, niin että äiti voisi välillä nukkua.
 
jatta
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja Jatta:
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja Jatta:
no et taida ihan terve olla sinäkään jos hänenlaisensa kanssa lapsen olet mennyt tekemään.
anteeks???
lapsia ei tehdä vaan saadaan...
ja eipä se tuommonen ennen pojan syntymää ollu...
juu mut kyllähän sen lapsen saamisen eteen on jonkun kanssa jotain tehtäväkin.. ja sitä suosittelisin tekemän vastuullisen aikuisen miehen kanssa molempien yhteisestä päätöksestä.
kaikki muuttu pojan syntymän jälkee vasta :/
niinniin eli edelleen oiskohan kyseessä sillonkaan ollut se vastuullinen aikuinen mies... et taida tietää kyseistä lajityyppiä? Ne ei kato muutu tuollasiksi varsinkaan lapsen saamisen myötä päinvastoin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jatta:
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja Jatta:
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja Jatta:
no et taida ihan terve olla sinäkään jos hänenlaisensa kanssa lapsen olet mennyt tekemään.
anteeks???
lapsia ei tehdä vaan saadaan...
ja eipä se tuommonen ennen pojan syntymää ollu...
juu mut kyllähän sen lapsen saamisen eteen on jonkun kanssa jotain tehtäväkin.. ja sitä suosittelisin tekemän vastuullisen aikuisen miehen kanssa molempien yhteisestä päätöksestä.
kaikki muuttu pojan syntymän jälkee vasta :/
niinniin eli edelleen oiskohan kyseessä sillonkaan ollut se vastuullinen aikuinen mies... et taida tietää kyseistä lajityyppiä? Ne ei kato muutu tuollasiksi varsinkaan lapsen saamisen myötä päinvastoin.
kyl se asiat hoiti ja pysty vastuullinen olemaan eikä tarvinnu auton lainausta kysellä eikä hotkinu olutta niin paljoa ku nyt ym...
en jaksa ihan juurta jaksaen kirjottaa...

 
Bannitar
Kuulostaa melko toivottomalta tapaukselta ap:n mies. Ryyppää, ei osallistu lapsensa kuluihin, ei anna edes autoaan pakollisiin menoihin, ei välitä lapsen tarhakuljetuksista jne.

Mikäs asenne se sellainen on perhettä kohtaan? Eikös se marssijärjestys ole nyt íhan väärä?

Kovasti pitäisi tuollaisen miehen kasvaa ja oppia ottamaan vastuuta...joillakin tuo asennevamma ei korjaudu ikinä. Mutta tärkeintä on, että itse ei saa alistua tuollaiseen, jotain olisi pakko tehdä ja omankin hyvinvoinnin vuoksi.

Kovasti voimia lastenhoitoon ja toivotaan, että pikkuinen toipuu ilman kouristelua!
 
harmaana nyt
meillä mies ei lähde viihteelle jos ykskin muksu kipeenä ( 4 mukeloo meillä) vaikka kuinka polttelis baariin lähtee kerran kysyin et mitäs jos joutuu tilaan kyytii sairaalaan niin miten voin muut muksut jättää kotiin ja yhen kaa lähtee sairaalaan? sillon men mietintään asia ukolla ja sen jälkeen ei muksujen kipeenä ollessa oo poistunut baariin
 
poju heräs ja vaippa vaihdettiin ja annoin nestettä (tietystikkin)
mittari näytti enää 37... toivottavasti ei siitä nousekkaan enää..
on joskus noussut ja sit laskenu ja sit pompannu korkeelle...

noh... eikun itekkin nukkumaan B)
 

Yhteistyössä