Poliisi: Tiedossa noin 10 raiskausepäilyä, joissa epäilty on turvapaikanhakija

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tähän kun lisää kaiken muun naisten ahdistelun, härinnän niin ei ihme jos rupeaa joitakin meno vituttamaan, itse muuttaisin pois vokkien läheisyydestä, varsinkin jos olisin nainen tai minulla olisi lapsia.
 
vierailija
Viime vuonna poliisi kirjasi n 940 raiskausta. JOs nyt 10 n maahanmuuttajia, niin yili 900 on kantasuomalaisten tekemiä. Olkaa nyt saman tien huolestuneita niistäkin jotka ovat kantasuomalaisten tekemiä.
 
vierailija
Viime vuonna poliisi kirjasi n 940 raiskausta. JOs nyt 10 n maahanmuuttajia, niin yili 900 on kantasuomalaisten tekemiä. Olkaa nyt saman tien huolestuneita niistäkin jotka ovat kantasuomalaisten tekemiä.
Ei taida tilastotiede olla sun juttu ja tiesitkös, että maahanmuuttaja taustaisen raiskaukset, väkivalta ja kaikki muu menee monta kertaa pottunenien piikiin, sillä heidät luokitellaan suomalaisiksi kun tietyt ehdot täyttyy.
Joten perunanenäisten valkoihoisten määrä on tota taustaa vasten vieläkin pienempi mitä tilasto antaa ymmärtää.
 
meillä on unelma
Viime vuonna poliisi kirjasi n 940 raiskausta. JOs nyt 10 n maahanmuuttajia, niin yili 900 on kantasuomalaisten tekemiä. Olkaa nyt saman tien huolestuneita niistäkin jotka ovat kantasuomalaisten tekemiä.
http://www.optula.om.fi/material/attachments/optula/julkaisut/tutkimuksia-sarja/XZ5bk8f2H/265_Lehti_ym_2014.pdf

"Vakituisesti maassa asuvaan väestöön kuului vuosina 2010–2011 raiskausrikoksista epäillyistä 91 prosenttia. Ensimmäisen polven maahanmuuttajat muodostivat Suomessa asuneista epäillyistä 28 prosenttia ja toisen polven maahanmuuttajat vajaan prosentin. Maahanmuuttajien väestöön suhteutettu rikollisuustaso oli raiskausrikoksissa lähes kahdeksankertainen kantaväestön kokonaisrikollisuustasoon verrattuna (kuvio 7). Korkein rikollisuustaso oli Afrikassa ja Lähi-idässä syntyneillä miehillä, 17-kertainen syntyperäisiin suomalaisiin nähden."

Mutta jatka sinä toki sillä silmät kiinni, meillä on unelma linjalla. :D Ja ennen kuin taas saat slaagin siitä, että en ole huolestunut kantasuomalaisten tekemistä rikoksista, niin kyllä olen, mutta kantasuomalaisista on vaan vähän vaikeampi päästä eroon kuin partalapsitulvasta.
 
True-av-mamma
Kun katsoo parisataa vuotta taaksepäin niin venäläiset miehittivät Suomen (isoviha). Naiset raiskattiin ja miehiä tapettii, onko tämä mamuinvaasio nyt uusinta tästä, tosin eri valtion asukkien toimesta? Alkaa vaikuttaa miehitykseltä.
 
vierailija
Viime vuonna poliisi kirjasi n 940 raiskausta. JOs nyt 10 n maahanmuuttajia, niin yili 900 on kantasuomalaisten tekemiä. Olkaa nyt saman tien huolestuneita niistäkin jotka ovat kantasuomalaisten tekemiä.
Luepa uudelleen. Nyt puhuttiin turvapaikanhakijoista. Ei maahanmuuttajista! 2 eri asiaa ja toisen ryhmän raiskausmääristä ei aloittajan otsikossa puhuttu mitään!
 
vierailija
Suvakki ei tajua. Mutiaismiehiä on suomessa noin 2 % eli laskepa vaan mutiaisten suhteellinen osuus raiskauksista jos osaat.
tuolla vuoden 2013 tilastot, epäillyistä tekijöistä, yhteensä 800 tapausta,joista vain n 100 tuomittu..raiskauksissa siis
irakilaisia 27 afganistan 13 neuvostoliitto myös 13

http://static.mvlehti.net/uploads/2015/11/40737_Kotiniemi_Ulkomaalaistaustaisten_rikollisuus_lukuina.pdf

seksuaalirikoksissa yleensä, aasialaisia epäiltyjä 141, eurooppalaisia 93 ja afrikkalaisia myös 93 rikoksia yhteensä 2450 ja suomalaisia yhteensä epäiltynä 2018.

itse et näytä tajuavan et ulkomaalaistaustaiset ei kaikki oo pakolaisia
tuolla on myös laskettuna kertoimet, voit itse käydä katselemassa niitäkin
samoin sieltä näkyy rikossuhde kansalaisuuksittain, raiskauksissa tunisialalisilla on korkein, 0.0078 somaleilla esim 0.00032 (eli 3/ 10 000 asukkaasta ) suomalaisilla sama luku on 0.00012
 

Yhteistyössä