Polven yli ulottuvat saappaat ovat nyt muotia - kuuluvatko sellaiset sinun kenkäkaapin valikoimaan?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on se ongelma, et kaikki valuvat polvien alapuolelle. Miten nuo saisi kiinnitettyä niin, että ne pysyisivät paikallaan.
 
Mulla on se ongelma, et kaikki valuvat polvien alapuolelle. Miten nuo saisi kiinnitettyä niin, että ne pysyisivät paikallaan.
Jos on käännettävät läpät niin
hiuslenkillä, oikean kokoisen jos sattuu löytämään.
Voi myös leikata sukan varresta kaistaleen.
Mitä vain mikä joustaa on hyvä.

Niihin missä ei ole läppää, voi käyttää teippejä tai ns. tahmeita silikooni ”nauhoja” mitkä kiinnitetään suoraan saappaaseen.


Täältä löytyy monia ylipolven saappaita.❤
 
  • Tykkää
Reactions: feger
Olen ostanut pitkävartisia saappaita jo monet vuodet.
En silsi, että pitäisin niitä, vaan siki, että ne tulevat isommissa kenkälaatikoissa. Isompien kenkälaatikoiden täyttäminen rahalla kestää kauemmin kuin pienempien kenkälaatikoiden

- Ei tarvitse ostaa niin usein kenkiä-
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es
Nuo Iltalehden haahkojen kuvat saattoivat olla ap:n kuvailemia pørnoja, mutta eivät kyllä mitenkään erityisen seksikkäitä.


Pitkävartiset voivat olla kuitenkin matalakorkoiset, aika paljon käytännöllisemmät.
 
vierailija
Kyseiset saappaat ovat olleet muotia ainakin neljästi elämäni aikana ja trendi on mennyt ohi yhtä nopeasti kun on tullutkin. Epäkäytännölliset, hiostavat mikäli ei aitoa nahkaa ja sopii todella harvoille. Ei pisteitä.
 
Jos ei tykkää miltä nuo ylipolven saappaat tuntuu yllä, mutta haluaisi samantyyppisen lukin niin kandee laittaa mustat kengät ja ylipolven sukat.

 

Yhteistyössä