poskiontelon tulehdus?

Miltä se mahtaa tuntua? Koska mä nyt epäilen että mun poskiontelossani on jotain häikkää.... Sattuu jo nenän kautta hengittäminenkin. Sen lisäksi että mulla on kunnon räkätauti päällä...
 
ab-kuurilla parhaillaan
Poskipäätä jomottaa. Painetta tuntuu naamassa. (Ylä)hampaita särkee. Naamaa särkee. Nenä tukossa. Nenä voi olla myös auki mutta silti tuntuu painetta poskipäässä. Ääni painuksissa. Päätä särkee. Olo olis hyvä kunhan joku poistaisi sun pään.

Oletko käyttänyt Nasolinia tai jotain vastaavaa? Avaavat nenäsuihkeet voivat kuivattaa limakalvot niin, että hengittäminen koskee limakalvoihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Rontto
Blue
Poskipäätä jomottaa. Painetta tuntuu naamassa. (Ylä)hampaita särkee. Naamaa särkee. Nenä tukossa. Nenä voi olla myös auki mutta silti tuntuu painetta poskipäässä. Ääni painuksissa. Päätä särkee. Olo olis hyvä kunhan joku poistaisi sun pään.

Oletko käyttänyt Nasolinia tai jotain vastaavaa? Avaavat nenäsuihkeet voivat kuivattaa limakalvot niin, että hengittäminen koskee limakalvoihin.
:D Juuri näin!
 
Meri-Vellamo
Sen olen kuullut, että kun on poskiontelontulehdus, päätä ei voi laittaa alaspäin, kun tulee kipeä paineentunne poskionteloihin. Itse en ole koskaan tiennyt sairastavani poskiontelontulehdusta. Viimeksi kävin muun asian takia lääkärillä ja mainitsin pitkään jatkuneesta nuhasta. Hän katsoi, että poskiontelossa oli tavaraa, mutta ei määrännyt antibioottia, koska nykyään on kuulemma ohje, ettei siihen välttämättä kannata syödä antibioottikuuria. Sain kuitenkin Duact-reseptin nuhaan, joka kyllä helpottikin tilannetta.

Kannattaisi sullakin käydä lääkärissä niin saat lääkkeet nuhaan. Turhaan siitä kärsii.
 
Poskipäätä jomottaa. Painetta tuntuu naamassa. (Ylä)hampaita särkee. Naamaa särkee. Nenä tukossa. Nenä voi olla myös auki mutta silti tuntuu painetta poskipäässä. Ääni painuksissa. Päätä särkee. Olo olis hyvä kunhan joku poistaisi sun pään.

Oletko käyttänyt Nasolinia tai jotain vastaavaa? Avaavat nenäsuihkeet voivat kuivattaa limakalvot niin, että hengittäminen koskee limakalvoihin.
Tälläset on oireet joo. Puolet naamasta voi lahjottaa jollekkin ;) Räkä valuu ihan kun hanasta kääntämällä mutta nokka ei ole tukossa..
En ole käyttänyt nasolinia enkä otrivinia... Kun nenä ei kuitenkaan ole tukossa eli happi kulkee hyvin ? no hyvin ja hyvin läpi...
 
ab-kuurilla parhaillaan
Tälläset on oireet joo. Puolet naamasta voi lahjottaa jollekkin ;) Räkä valuu ihan kun hanasta kääntämällä mutta nokka ei ole tukossa..
En ole käyttänyt nasolinia enkä otrivinia... Kun nenä ei kuitenkaan ole tukossa eli happi kulkee hyvin ? no hyvin ja hyvin läpi...
Joo mullakin on nenä aika hyvin auki, mutta silti poskiontelot ihan tukossa. Joku ystävällinen lääkäri kirjoittaa sullekin antibioottikuurin ja Duact-reseptin ja parissa päivässä olet saanut oman pääsi takaisin :)
 

Yhteistyössä