Potkivat siiliperheen kuoliaaksi saadakseen nautintoa ja iloa...

  • Viestiketjun aloittaja kokemuksen syvällä...
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:
jos ne olisi olleet tyttöjä, olisiko teidän reaktiot erilaisia?
tottakai olisi. poikalapset on yleensä kaiken pahan alku ja juuri. tytöt on muka niin empaattisia ja sitä ja tätä ja tota verrattuna poikiin.

ja kyseessä olisi olleet tytöt, löytyisi palstalta ymmärtäjää enemmänkin, mutta koska olivat poikia, joutaisivat kuuluisan saunan taa.
Sori vaan mut mulla ei mene näin, koska olen feministi ja itselleni ainakin särähti korvaan toi helvetin sanonta "pojat on poikia", josta säkin niin pidät hyväksyttävänä syynä lapsuuden "metkuille" ja varmaan vanhemmillekkin..
Pahuus on pahuutta, oli mikä sukupuoli tahansa.
 
Kyllä mä tohon jo sanoisin, et kunnon selkäsauna vois olla poikaa. :kieh: Mun mielestä lapsi joka voi kiduttaa eläimiä ei todellakaan ole normaali, olkoot muut sitten mitä mieltä tahansa. Ja kyllä todella miettisin mitä olen tehnyt väärin jos lapseni noin tekisi ja hakisin apua samantien...
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:
Kyllä mä tohon jo sanoisin, et kunnon selkäsauna vois olla poikaa. :kieh: Mun mielestä lapsi joka voi kiduttaa eläimiä ei todellakaan ole normaali, olkoot muut sitten mitä mieltä tahansa. Ja kyllä todella miettisin mitä olen tehnyt väärin jos lapseni noin tekisi ja hakisin apua samantien...
Peesi. Todellakin.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ikävä kyllä noita sairaita poikalapsia riittää. Tossa sukupuolessa on paha valuvika.

Ja minun mielestä noi sais potkia henkihieveriin nyt samantien, tietäsivätpä mitä se väkivalta on.
Ja sairaita tyttölapsia!
 
punkmamma
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
ja tytöt sitten ei tee mitään pahaa?

kuinkahan paljon on ollut viime vuosina juttua siitä kuinka sairaaksi on mennyt tytöillä esim. kiusaaminen.
Pikkutytöillä tai isommillakaan ei ole tapana kiduttaa eläimiä, kuten pojilla on ollut jo vuosituhansia.
Kyseessä pitää olla todella häiriintyneen tyttölapsen jos eläintä kiduttaa, pojilta taas tuntuu lähtevän ihan luonnostaan tollanen toiminta.

Toki empatiakykyisiä poikiakin jostain löytyy, harvemmin semmosia vaan näkee. Enemmän just näitä vatipäitä tuntuu löytyvän.
minulla sitten harvinainen poika. kerroin tuon jutun. meni hiljaiseksi. silmät kostui. kerroin että poliisit tutkii sitä eläinrääkkäyksenä. poika vastasi: "hyvä. edes minulle ei tulisi mieleen tehdä tuollaista. minun käy sääliksi niitä siilejä."

(minua äitinä huvitti tuo "edes minulle.." )
 
;(
Mä en pysty avaamaan tuota linkkiä. Sydän itkee...;( Mistä sikiää näitä sairaita kakaroita?! Valitan, mutta multa ei ainakaan armoa tällaisille kusiaivoille riittäisi, vaan tukasta repien pieksisin niin että tuntuu.
 
vieras
Kyllä olis selkäsaunan paikka jos oma lapseni vastaavaa tekisi. En ihmettele, että tuo yksi nimimerkki kovasti puolustelee, jos hänenkin toinen poikansa kiduttaa hyönteisiä ym. En kertakaikkiaan ymmärrä mitä kyseisten lasten päässä liikkuu, joku on kyllä pahasti vinksallaan. Tuo ei ole normaalien lasten käytöstä.
 
pizza
Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:
jos ne olisi olleet tyttöjä, olisiko teidän reaktiot erilaisia?
tottakai olisi. poikalapset on yleensä kaiken pahan alku ja juuri. tytöt on muka niin empaattisia ja sitä ja tätä ja tota verrattuna poikiin.

ja kyseessä olisi olleet tytöt, löytyisi palstalta ymmärtäjää enemmänkin, mutta koska olivat poikia, joutaisivat kuuluisan saunan taa.
Sori vaan mut mulla ei mene näin, koska olen feministi ja itselleni ainakin särähti korvaan toi helvetin sanonta "pojat on poikia", josta säkin niin pidät hyväksyttävänä syynä lapsuuden "metkuille" ja varmaan vanhemmillekkin..
Pahuus on pahuutta, oli mikä sukupuoli tahansa.
Peesi! Voi herranjumala sillä ole mitään väliä onko tyttö vai poika!!! Sairas pahoinpitelijäporukka tässä on kyseessä, eikä vittu sukupuolella ole merkitystä! Älkää mulle ainakaan tulko tupisemaan mitään "pojat on poikia"-skeidaa, koska tälläiset pällit on mielenvikaisia vittupäitä, ei edes ihmisiä mulle. Tällaisten kohdalla vähät välittäisin pahoinpitelysyytteistä, vaan lätkisin kakaroita persiille niin, että raikuis!
 
"Yksi"
Minä kohtelin lapsuudessani kaltoin elämiä. Häpeän asiaa suuresti. Kun olin lapsi, perheestäni puuttui täysin emotionaalisuus ja rakkaus. Oikean ja väärän erottelukyky joutui koville äidin uskonnon takia. Olen älykäs ja hyvin koulutettu ihminen, ja olen elämäni varrella oppinut tuntemaan empatiaa vain muiden ihmisten kuin vanhempieni kautta. Olin lapsena ERITTÄIN stressaantunut lapsi ja purin yksinäisyyttäni ja suruani satuttamalla hyönteisiä ja muita eläimiä. En koskaan tehnyt mitään superkauheaa, mutta häpeän silti tekojani todella paljon. Tekoja ei saa tekemättömäksi. Muistan vain, etten uskaltanut itkeä vanhempieni läsnäollen, vaan painuin muualle purkamaan ujoa suruani.

Olen vieläkin ujo ja hieman masentunut ihminen, mutta yritän päästä ylös tekemällä hyvää toisille (ihmisille ja eläimille) ja myös itselleni.
 

Yhteistyössä