pregnyl tukihoitona siirron jälkeen?

Osaiskohan kukaan kertoa kokemuksia pregnylistä tukihoitona pakaste alkion siirron jälkeen. Itelle siis tehty pas kaks viikkoa sitten ja sen jälkeen aloitin Lugesteronin 200mg ja siirron yhteydessä pistettiin pregnyl 5000 IU: sta puolet ja sen jälkeen olen pistänyt pregnyliä saman verran kolme kertaa auttamaan kiinnittymisessä. Viimeisen pistoksen olen laittanut viime perjantaina ja lääkäri sano että testissä pregnyl ei näkyis enää 13.1. Sitä en kumminkaan huomannut kysyä että vaikuttaako pregnyl vuodon alkamiseen. Osaiskohan kukaan vastata tähän kysymykseen??? Mulla yleensä vuoto alkanut siis pp 12 tai pp13 nyt vuoto on pysynyt poissa ja mietin että oiskohan syynä tuo pregnyl. Yritin ettiä tietoa, mutta en oikein mistään löytänyt kokemuksia :(
 
Moikka Nannah! Mä pistin Pregnyliä tukihoitona DPO3, DPO6 ja DPO9 päivinä. Normaalisti mulla menkat alkaa aina DPO11 mutta nyt jostain syystä (liekö tästä Pregnylistä johtuen) kierto venyi ja menkat alkoi vasta DPO15 illalla tiputtelulla ja ihan kunnolla sitten DPO16. Kurjaa kun olin itse ainakin ihan innoissani kun menkat noin paljon myöhässä mutta sitten kuitenkin vuoto alkoi.
Mulla ei ollut siirtoa alla vaan ihan vaan tavallinen Menopurilla + Pregnylillä tuettu kierto ja simpat toimitettiin perille kotikonstein.
Toivottavasti sulla parempi onni ja menkat pysyykin poissa!
 
Kiitoksia vastatuksesta :) teitkö missään vaiheessa raskaustestiä ja jos niin paljoko sulla oli tuo pregnyl annos. Ihan sen takia kyselen ku oon viimesen piikin tosiaan pistänyt viime viikon perjantai aamuna ja tänä aamuna tein clearbluen digitaalisen raskaustestin ku menkkoja ei vieläkään kuulu ja se näytti että raskaana 1-2. Ja pregnyl annoshan oli sen 2500 IU. En ois muuten testannu mutta yöllä heräsin siihen että niin palelee ja sitä edellisenä yönä oli outoa mahan juilintaa. Lääkäri sano että vois testata jo ke-to mutta hoitaja oli sitä mieltä että jos ihan varman plussan haluan niin oottaa perjantaihin. Nyt täytynee siis piinailla kumminkin tuonne perjantaille.
 
Testasin tuollon sunnuntaina (DPO16) ennen vuodon kunnolla alkamista vielä haalean plussan ja sitten maanantaina negan. Vuoto ja kivut olivat jotain ihan järkyttävää (normaalisti mulla melko niukat ja kivuttomat menkat). Mulla plussa johtui sitten Pregnylistä tai sit kemiallisesta raskaudesta (epäilen itse tätä jälkimmäistä johtuen noista poikkeavista menkoista). Pistin tuolla samalla 2500iu annoksella. Yleensä vissiin ohjeeksi annetaan tällä annoksella että 7vrk kuluttua vikasta Pregnylistä vois testata luotettavia tuloksia. Sullahan oli ohjeistettukin toi testipäivä juuri näin eli viikon kuluttua vikasta pistoksesta.
Toivotaan että sulla plussa ilmestyy testiin vielä perjantainakin eikä vuoto ala!
 
Kyllä tämä on niin piinaavaa :mad: pitää yrittää jotenki saada aika kulumaan tuonne perjantai aamuun. Tulen kertomaan sitten kuinka kävi :) Tuntuu kyllä että olla voitu onnistua ku alkio ei ollut mitenkään parhaimmasta päästä :(
 
Toivotaan että pieni kyytiläinen on siellä tsempannut ja tarttunut tiukasti kiinni! Oon täältäkin lukenut tosi monta kertomusta että vaikka siirretty alkio ei ole ollut kovin lupaava, niin raskaus on kuitenkin alkanut ihan hienosti. Pidän sulle peukkuja täällä! Tule ihmeessä kertomaan perjantaina kuinka kävi!
 
No niinhän se kävi että tänä aamuna testissä luki että ei raskaana. Yllätyksenä se ei tullut nimittäin eilen alko alaselkää juilimaan niin ku ennen menkkoja ja tuli jo hieman vertaki vessakäynnin yhteydessä. Nyt sitte en enää ota lugeja ja alan oottelee kunnon vuotoa että voin soitella väestöliittoon. Sumut alkais nyt sitte kp 21 ja punktio siis taas tiedossa. Meillä alkaa siis neljäs ivf ja saa nähdä josko jää viimeiseksi. pää ei enää kohta kestä näitä hoitoja :( elämä pyörii koko ajan näiden ympärillä ja kaikki ylimääräinen raha menee lääkärilaskuihin :mad:
 
Voi ei :( Olen kovin pahoillani puolestasi Nannah :hug: Meillä ei vielä noin rankkoja hoitoja ole ollut mutta turnausväsymystä alkaa olla välillä täälläkin vaikka hoitokiertoja (Femar+Menopur) takana vasta 4. Eihän tätä oikeastaan pysty unohtamaan missään vaiheessa kiertoa kun kokoajan pitää laskea päiviä, ravata lääkärissä ja pistää lääkkeitä. Voimia sinulle ja kumppanillesi ja toivotaan sitä tavoiteltua tulosta tästä seuraavasta IVF:stä :hug:
 

Yhteistyössä