Prinsessamekot tyttöjen huoneen seinälle

Onko ihan typerä ajatus? Oletteko nähneet missään toteutettuna tuollaista ideaa. Ajattelin laittaa seinälle sellaisen tangon johon ripustan rooliasut. Miehen mielestä maailman typerin idea :'(
 
Hanskin mamma harmaa
mä olen vissiin nyt jotenkin vanhanaikainen tai muuten outo mut mä en voi ymmärtää sitä trendiä, että laitetaan vaate henkariin roikkumaan ja sit seinälle... siinä se leninki sitten töröttää keskellä seinää...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 14:32 Hanskin mamma harmaa kirjoitti:
mä olen vissiin nyt jotenkin vanhanaikainen tai muuten outo mut mä en voi ymmärtää sitä trendiä, että laitetaan vaate henkariin roikkumaan ja sit seinälle... siinä se leninki sitten töröttää keskellä seinää...
No miten sen nyt ottaa, miehen mielestä minä olen outo ja jotenkin maailman sairain ihminen kun tuollainen käy edes mielessä. Hänen kotinsa kun pitää sisustaa samoin kuin oman äitinsä, ryijy seinälle vaan niin siitä se riemu repeää :headwall:
 
Hanskin mamma harmaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 14:36 katri kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 14:32 Hanskin mamma harmaa kirjoitti:
mä olen vissiin nyt jotenkin vanhanaikainen tai muuten outo mut mä en voi ymmärtää sitä trendiä, että laitetaan vaate henkariin roikkumaan ja sit seinälle... siinä se leninki sitten töröttää keskellä seinää...
No miten sen nyt ottaa, miehen mielestä minä olen outo ja jotenkin maailman sairain ihminen kun tuollainen käy edes mielessä. Hänen kotinsa kun pitää sisustaa samoin kuin oman äitinsä, ryijy seinälle vaan niin siitä se riemu repeää :headwall:
no tuo maailman sairain nyt on ainakin miehes puolelta liioittelua... ja nää sisustusjututkin on täysin makuasioita...
 
Minullakin 2 tyttöä ja erilaisia prinsessapukuja on paljon, kun olen vähän hurahtanut. Koskaan en varmaan niitä myy tai luovu... lapsenlapsille.

Ainut miinus, että kun ihmettelin miehelle, miten voi olla niin halpoja (noin 40 euroa), kun yhdessäkin hirveästi paljetteja ym. pieniä koristeita, että nehän vaativat ison työn, niin mies sanoi, että ei paljon kannata miettiä... eli tarkoitti, että ilmaistyönä kehitysmaissa taas... :'(

 
kerran laitoin pari mekkoa "seinälle" mut näytti kyllä tosi typerältä... mielummin olis kiva vaikka kehystää jotain hieman pienempää... tossut, sukat, pipo, tai muuta... jos vaan siis on niitä sellaisia prinsessa tyylisiä...
voisitko laittaa tuon hamee jollekin nallelle tai nukelle ja sen istumaan hyllylle?
 
hei!
meillä roikkuu tyttöjen vaatekaapin ovessa tyttöjen ekat pikku mekot! musta ne on söpöt!
kokoa 56cm ja sellaset pienitalo preerialla tyyliset!
sitten olen myös laittanut hyllyn väliin tangon jossa on roikkunut 1v mekot!
 

Yhteistyössä