Prinsessan huoneen kuva

meillä ollaan reilu viikko tehty pikkuneidille (4v) huonetta. Nyt alkaa näyttämään suht ok:lta. Lattiamattoa ei tähän hätään vielä vaihdettu ja ovenkin pitäisi saada valkoinen maali pintaansa, kunhan mies ehtii maalaamaan. Mutta tässä teille pieni makupala :whistle: ;)
[/img]
Koodi:
[URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=2894953.jpg][IMG]http://www.aijaa.com/img/t/00505/2894953.t.jpg[/IMG][/URL]

Huom! tuo tumma pläntti ei ole siinä, valokuvaus-moka vaan...
 
Tyttö tykkää kovasti.. miehen mielestä on vähän levottoma näköinen ku tuli nuo kukan kuvat tuonne yläosaan, mutta neiti halus noin ja hän siellä asuu/nukkuu. Yks seinä on vähän erinäköinen ku huone on aika pieni niin olis tullu "laatikko" jos olisin tehnyt rajauksen joka seinälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Onks toi maalattu? Kivan näkönen ja ihana et saa tyttö väriä huoneeseensa
Joo on maalattu.. just lopettelin urakkaa siellä. Tänään (kunhan tuo huone on kuivunut) alkaa toisen tytön huoneen urakka, joka tulee värimaailmaltaan aika samanlaiseksi, vähän tekniikalla toteutettuna vaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärryksensydän:
Haluaisitko sä kertoa, miten toi alaosan kuviointi on toteutettu?!? :whistle:

Huippuhieno ja tekis mieli itekin kokeilla... :D
Se on oikeasti aika yksinkertainen ;) ensin maalattiin alle vaalea pinta (sama kuin yläosassa perusvärinä ) laitoin maalia ensin telalla n. 40 cm matkalle. Sitten maalipensseli käteen ja sudin sillä eri suuntiin (poisti osan pintamaalista). Siihen voi käyttää Laseria (kirjoitettiinkohan se noin), jolloin työskentelyaika pitenee, mutta mä en käyttänyt. Ohensin tuon tumman värin aika reilusti ja eiku menoks ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärryksensydän:
Kiitos, kun kerroit!
Täytyy alkaa heti kokeilemaan, kun saa vanhan remontin alta pois :)
Ei muuta kuin kokeilemaan. Se on todella helppoa.
Meillä alkaa nyt sit vanhemman tytön huoneen (pian 7v) remontti huomenna. Katsotaan mitä sinne sitten keksii ku siihen pisteeseen päästään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Varmaan lapsi tykkää, mutta omiin silmiin liian imelä väri :).
Just näin meilläkin. Tytöt sai itse valita värit, joten tietäähän sen minkä väriset tulee. Siks meillä maalattiinkin, muutaman vuoden päästä on helppo maalata uudelleen, jos kyllästyvät :)
 
+
kaameen kirjava..ja kyllästyy äkkiä ku on noin kirkas päällehyökkäävä väri.toi yläosa olisi saanu olla vaan valkoinen.mut toi ovi ei kans kuulu oikeen tollaseen prinsessahuoneeseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja +:
kaameen kirjava..ja kyllästyy äkkiä ku on noin kirkas päällehyökkäävä väri.toi yläosa olisi saanu olla vaan valkoinen.mut toi ovi ei kans kuulu oikeen tollaseen prinsessahuoneeseen.
Samaa mietin minäkin, että on turhan kirjava, mutta tyttö tykkäs oikeasti tuosta. Oli itse tekemässä tuota ja sanoi, että mihin laitetaan noita kuvia. Itse olisin tehnyt vähän vähemmän. Ja tuosta ovesta jo kirjoitinkin, että se odottaa ruiskumaalausta kunhan mies ehtii sen irroittamaan ja maalaamaan. Eli ei jää tuollaiseksi. Munki mielestä ihan kamala, meillä on kaikki ovet tuollaisia ja ne on oikeasti :x pikkuhiljaa tässä laitellaan paikkoja kuntoon, ollaan asuttu tässä vasta vähän aikaa ja tehdään remonttia omien varojen mukaan.
 
hienoa työtä
Tosi kaunis seinä,voi että on ihana!!Miten tuo yläosa,onko siinä tapetti tai jos maali niin miten nuo kuvat on tehty siihen?Eli tarkoitan noita pieniä kuvia jotka on yläosan tapetissa?Todella kaunista,meilläkin sama tilanne kun teillä,omien varojen mukaan rempataan tätä meidän "uutta" kotia ja tuossa oli ihana vinkki miten toteuttaa tyttöjen huoneeseen seinä remppa.=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hienoa työtä:
Tosi kaunis seinä,voi että on ihana!!Miten tuo yläosa,onko siinä tapetti tai jos maali niin miten nuo kuvat on tehty siihen?Eli tarkoitan noita pieniä kuvia jotka on yläosan tapetissa?Todella kaunista,meilläkin sama tilanne kun teillä,omien varojen mukaan rempataan tätä meidän "uutta" kotia ja tuossa oli ihana vinkki miten toteuttaa tyttöjen huoneeseen seinä remppa.=)
Kiitos kehuista, kaikille! Tyttö on ihan haltioissaan ja tykkää kovasti, jo tänään haluaa sinne nukkumaan, joten enköhän onnistunut :)

Tuosta yläosasta... siinä on ihan maali alla ja päälle oon painellu noita kuvia sellaisella sabluunalla. Joskus aiempaan kotiin ostin sellaisen paketin (en muista kyll mistä ostin), jossa oli pieniä vaahtomuovista tehtyjä kukkia. Sit sen vaan laittoi maaliin ja paineli kuvat seinään. Niitä tuli ehkä mun makuun vähän liikaa, mutta mähän en huoneesta päätä ;)

Kyllä tämä pikkuhiljaa alkaa näyttämään meidän kodilta, mutta tosiaan kylpyhuonetta varten jouduttiin ottamaan lisää lainaa niin päätettiin, että seinäpinnat laitetaan sit hiljalleen kunhan varat antaa periksi. Maalit onneks on selkeästi halvempia kuin tapetit ja tytöt saivat itse päättää maalien värit niin ei tarvinnut tapetteja katsoakaan...
 
Nätti on =)

Ja mitä kyllästymiseen tulee: mua kyllästyttää yli kaiken nämä meidän valkoiset/vaaleat seinät |O ja ollaan asuttu tässä kesäkuun alusta asti. Kaverin tummanlilaan eteisen seinään, tummanpunaiseen olohuoneen seinään ja petroolinväriseen makkarin seinään en sen sijaan ole vieläkään kyllästynyt, eikä ole hän itsekään, vuosien asumisen jälkeen :). Hitto, meidän seuraavaan kotiin tulee taatusti VÄRIÄ =)
 
AulisKotityöläinen
Hieno, oon täällä ihan kateudesta vihreä ;) Jos voisin rempata tätä asuntoa kuten tykkäisin, niin repisin tapetit pois heti ens viikolla ja maalalisin kakki seinät jollain koristemaalaussysteemillä. Vaikka siihen menis loppuvuosi :D
 

Yhteistyössä