Prismassa nähtyä:

  • Viestiketjun aloittaja "nyt harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25334384]No vihdoinkin asiaa. Mä jo säälittelen täällä ap:n lasta kun se reppana joutuu asioimaan prismassa :(. Sieltä sitten valitsee jotain tusina-halpisleluja :(. Melkein tulee itku kun tätä ajattelee.[/QUOTE]

Munkin kävi sääli apn lasta. Asioida nyt jossain tusina-tavaratalossa! Lasten lelut täytyy ostaa Nykistä tai Lontoosta, Pariisikin käy ja OIKEASTA leluliikkeestä. Haloo!! Kuka ostaa tavaraa -tai edes kehtanäyttää naamaansa- Prismassa?!? Mulla on (silloin joskus harvoin kun siellä käyn vakoilemassa tavallisten ihmisten elämää) aina päällä huivi ja aurinkolasit. Enkä todellakaan tarjoudu ostamaan kenenkään reppanoille leluja, en edes sano mitän, tuhisen vain halveksivasti välillä...
Oi aikoja, oi tapoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Eedla
[QUOTE="nyt harmaana";25334274]Olin ostamassa lapselle lelua, niinkuin joka perjantai ostetaan kun käydään Prismassa. Leluosastolle juoksi n. 4-5v tyttö, otti jonkun puhuvan karvaotus-lelun ja huusi: "Äiti, osta tää!" ja äitinsä vastasi: "Kulta, ei me nyt osteta. Se on tosi kallis. Sä sait joululahjaks paljon leluja." Siis se lelu oli tarjouksessa 29,90 eli ei todellakaan kallis! Tyttö alkoi siinä huutaa ja inttää ja lopulta itkeä. Se äiti nappasi tyttöä kädestä ja lähti taluttamaan pois. Kävi niin sääliksi tyttöä ja melkein itkin. Mun tyttö kysyi: "Äiti, miksei se tyttö saanut lelua?". En oikeen osannut selittää tytölleni. Mä olisin ostanut tytölle sen lelun, jos olisivat jääneet siihen. Jos se kerran on rahasta kiinni.[/QUOTE]

:LOL:
 
vier
[QUOTE="vieras";25334414]No tunnistat varmasti meidät, me ollaan se rääkyvä perhe siinä vaate ja leluhyllyjen luona, jos mieskin itkee oikein kovasti niin saako sekin kauan toivomansa rynnäkkökiväärin? Mä haluun sen yleiskoneen joka mulla on sitten sylissäni.[/QUOTE]


"Nähdään uudenvuodenpäivänä prismassa rynnäkkökiväärihyllyn luona?"

:D
 

Yhteistyössä