Profiili päivitetty

Alkuperäinen kirjoittaja :
Todellakin surullista...Mutta hyvä kuulla että on tukijoita ympärilläsi.
Vielä kysyisin sen verran että miten sitten kuoli siis...Veneen moottori sammui ja....mitä sitten tapahtui??
Surullista!Luinkin tuosta onnettomuudesta tuolta ensimmäiseltä sivulta....Eikö ollut siis pelastusliivejä?No,eihän sitä aina voi arvata miten veneillessä ja jos tutut ympäristöt niin voi käydä....Joko on selvinny mihin törmäsi?

 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Todellakin surullista...Mutta hyvä kuulla että on tukijoita ympärilläsi.
Vielä kysyisin sen verran että miten sitten kuoli siis...Veneen moottori sammui ja....mitä sitten tapahtui??
Vene osui johki, moottori sammui... muuta en tiedä minäkään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja :
Todellakin surullista...Mutta hyvä kuulla että on tukijoita ympärilläsi.
Vielä kysyisin sen verran että miten sitten kuoli siis...Veneen moottori sammui ja....mitä sitten tapahtui??
Surullista!Luinkin tuosta onnettomuudesta tuolta ensimmäiseltä sivulta....Eikö ollut siis pelastusliivejä?No,eihän sitä aina voi arvata miten veneillessä ja jos tutut ympäristöt niin voi käydä....Joko on selvinny mihin törmäsi?
Ei ollu liivejä ei, luultavasti karikko mihin tärmäsi, asia varmaan selviää vielä jos vene löytyy. Kaveri porukka sitä naaraa sillon tällön, poliisien osalta tämä on tässä, sit on eri asia jos se vene löytyy..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ollut mikään kovin pitkä matka rantaan.
Tai eihän sitä tiedä miten pitkällä on ollut kun on veteen joutunut.

:'( :hug:
Ja itse asiassa tuossa lehdessä olikin että 100m, mutta jossain oli että 50m ja se on lähempänä totuutta. Ei pitkä matka, mutta liian pitkä ja sillon on ollut ilma ja vesi kylmä kummatki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu ja jossain luki että mies oli arvellut olevansa 50m päässä.

Onko teiltä kotoa pitkä matka tuonne?Lähtikö kukaan katsomaan?
Mä oon käyny yöllä mutta vääräs rannas ja sitte ku oli kaverilleen soittanu niin se ei ollut päässy, sit hän oli vaan sanonu että koittaa meloa rantaan jotenki. Mutta että jos olis pääsykki niin ei olis keriiny. Meiltä on joku 20 min. ajomatka ja minä en olisi juuri tuonne rantaan osannu edes mennä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja taroda:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu ja jossain luki että mies oli arvellut olevansa 50m päässä.

Onko teiltä kotoa pitkä matka tuonne?Lähtikö kukaan katsomaan?
Mä oon käyny yöllä mutta vääräs rannas ja sitte ku oli kaverilleen soittanu niin se ei ollut päässy, sit hän oli vaan sanonu että koittaa meloa rantaan jotenki. Mutta että jos olis pääsykki niin ei olis keriiny. Meiltä on joku 20 min. ajomatka ja minä en olisi juuri tuonne rantaan osannu edes mennä.
Kamalaa teille kaikille.Miehellekin kun on ehkä tiennyt ettei selviä.

Jaksamista kovasti!!

"kyyneleet kuivuvat aikanaan,
mutta sydän ei tule koskaan unohtamaan."
 
Aityli
ok, luin vain tuon Hesarin linkin.

Voi ei...nuoren ihmisen kuolema kylla koskettaa. Varsinkin kuin jai kolme pienta lasta. Nyt vasta jarkytyin, kun tajusin, etta oli nuori ihminen kyseessa. :(

Voimia paljon ap:lle.
 

Yhteistyössä