Psori (kenellä on)

vieras
Miehellä alko 30v kieppeillä. Päähän tuli laikkuja jotka ensin luuli olevan vaan paha hilse kunnes äkkiä levisi. Nyt on sairastanu reilun kymmenen vuotta ja sitä on ajoittain koko kropassa jaloissa ja päänahassa aina, kynnet psoriaatikon kynsiksi tunnistettavat (kuvia löyttyy googlella) ja lisäksi paha paha psori reuma :(
 
mantelisuklaa
Teini-iässä, joskus 17-18v ja päänahassa. Siellä on pääpiirteissään pysynyt edelleenkin otsan ja niskan alue mukaan lukien, mutta välillä pahempana jaksona saattaa iskeä myös kyynärpäihin, käsivarsiin ja / tai alemmas kasvoihin, mutta onneks harvoin.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja tuikku:
noin 20v ja alkoi jaloista aluksi pienet täplät missä oli kovaa kutinaa
Missä kohti jalkoja? Kun mä olen alkanut epäilemaään että mulla olis :( Kummassakin ssääressä sellaset reilut kahden euron kolikon kokoiset hilseilevät ja kutisevat ihottuma läntit joihin ei mikään auttanut. Kesällä auringossa hävisivät, nyt taas tulossa takaisin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja tuikku:
noin 20v ja alkoi jaloista aluksi pienet täplät missä oli kovaa kutinaa
Missä kohti jalkoja? Kun mä olen alkanut epäilemaään että mulla olis :( Kummassakin ssääressä sellaset reilut kahden euron kolikon kokoiset hilseilevät ja kutisevat ihottuma läntit joihin ei mikään auttanut. Kesällä auringossa hävisivät, nyt taas tulossa takaisin.
Aurinko tosiaan auttoi mullakin mutta eipä sitten muu...
 

Yhteistyössä