Puhuuko miehet aina näin?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meidän duunissa on mielestäni oikein mukavia miehiä töissä. Mukavia , kohteliaita ja huumorintajuisia. Ja hyviä työssään. Tottakai kun oppii tuntemaan, niin jutuissakin saattaa olla aavistuksen roisimpaa huumoria. Mikä ei millään lailla ole ongelma minulle.

Mut ilmeisesti sitten miesten kesken se on ihan ok, että puheet muuttuvat aika toisenlaisiksi ja naisista puhutaan sitten lähinnä "pyllyinä, pilluina ja tisseinä"... palana lihaa?

Onko tämä aina näin? Ja onko tuo puhetyyli vain miesten keskinäistä tyyliä vai kertooko se heidän todellisesta naiskuvasta? Vastatkaapa miehetkin.
 
vierailija
Höpö höpö. Kyllä koko naisen (siis kunnossa olevan) kroppa on ilo silmälle ja tietty muillekkin aisteille, jos vaan asiat etenee: Nilkat, sääret, polvet, reidet (NAM!), lantio, maha, olkapäät ja tietenkin kasvot. Kyllä mä aina nätin naaman nähdessäni mietin, miltä se näyttäis mun mela suussa. Ja miltä se näyttäis voihkiessaan mun p*niksen työntyessä sisään.
 
vierailija
Jokainen nainen, joka on joskus osallistunut keskustelun kullin koosta, tuntekoon piston sydämessään.

Ja vastauksena kysymykseen, ei se aina mene niin eikä edes useimmiten, mutta tietenkin miesporukassa puhutaan eri tavalla kuin sekaseurassa. Miesten huumori on erilaista ja he sietävät karskimpia juttuja.
 
Meidän duunissa on mielestäni oikein mukavia miehiä töissä. Mukavia , kohteliaita ja huumorintajuisia. Ja hyviä työssään. Tottakai kun oppii tuntemaan, niin jutuissakin saattaa olla aavistuksen roisimpaa huumoria. Mikä ei millään lailla ole ongelma minulle.

Mut ilmeisesti sitten miesten kesken se on ihan ok, että puheet muuttuvat aika toisenlaisiksi ja naisista puhutaan sitten lähinnä "pyllyinä, pilluina ja tisseinä"... palana lihaa?

Onko tämä aina näin? Ja onko tuo puhetyyli vain miesten keskinäistä tyyliä vai kertooko se heidän todellisesta naiskuvasta? Vastatkaapa miehetkin.
Tämä kitaristi on ymmärtänyt, ettei kasvoilla ole niin väliä ja ne voi siis peittää naamarilla. Ei vähennä vaan lisää miesfanien määrää.
 
Jokainen nainen, joka on joskus osallistunut keskustelun kullin koosta, tuntekoon piston sydämessään.

Ja vastauksena kysymykseen, ei se aina mene niin eikä edes useimmiten, mutta tietenkin miesporukassa puhutaan eri tavalla kuin sekaseurassa. Miesten huumori on erilaista ja he sietävät karskimpia juttuja.
Turha tuntea sitä pistoa, kuten ei miestenkään niistä píllupuheista. On biologian mukaista, että vastakkaisen sukupuolen ulkoiset merkit kiinnittävät huomiota ja ovat kiinnostuksen kohteena.
 
vierailija
Jokainen nainen, joka on joskus osallistunut keskustelun kullin koosta, tuntekoon piston sydämessään.

Ja vastauksena kysymykseen, ei se aina mene niin eikä edes useimmiten, mutta tietenkin miesporukassa puhutaan eri tavalla kuin sekaseurassa. Miesten huumori on erilaista ja he sietävät karskimpia juttuja.
Tuohon keskusteluun voi osallistua aika monella tavalla. Ihan niinkuin siinä mielessä, että onko koolla merkitystä ja jos on niin miten. Ei se vielä ole mitään miesten yliseksualisointia.

Ja voin sanoa, että koolla on merkitystä. Mutta ei aina niin, että isompi on parempi. Suurimmalle osalle naisista "riittää" keskivertopenis.

Ei niitä isoja tissejäkään läheskään kaikki miehet haikaile.
 
vierailija
Parempi joku 13-14 senttinen ku yli 20 cm. Mut on toki semmonen naisryhmä, joka on isomunasten perään. Eli haussa on 20-senttistä paksua pamppua. Ehkä 5-10 % naisista on semmosia. Ja sit ehkä toiset 5-10 jonka haluis kerran semmosta kokeilla.
 
vierailija
Tuli vielä mieleeni, että voi meitä lukijaparkoja, kun koittaa omenapuiden kukinta-aika. Omenaherra päästää silloin koko tajunnanvirtansa vyörymään täysille. Silmut puhkeavat kukkaan naisten viehkeillä kuvilla alle 20 vee kategoriassa.
 
Kyllä pelkästään miesporukassa jutut hyvin herkästi äijä-tasolle menee. Uskoisin että kyseessä ei kuitenkaan ole pelkästään miehiä koskettava ilmiö, vaan olen ymmärtänyt että myös naiset keskenään puhuvat ja käyttäytyvät eri tavalla jos miehiä ei ole mailla halmeilla.
 
vierailija
Tuli vielä mieleeni, että voi meitä lukijaparkoja, kun koittaa omenapuiden kukinta-aika. Omenaherra päästää silloin koko tajunnanvirtansa vyörymään täysille. Silmut puhkeavat kukkaan naisten viehkeillä kuvilla alle 20 vee kategoriassa.
otsikosta
Puhuuko miehet aina näin?

pystyit arvaamaan että itsestäs antamasi kuvan perusteella olisit hypännyt ketjun ohi

mutta ei

sinä janoat näitä jatkuvasti
 
vierailija
Meidän duunissa on mielestäni oikein mukavia miehiä töissä. Mukavia , kohteliaita ja huumorintajuisia. Ja hyviä työssään. Tottakai kun oppii tuntemaan, niin jutuissakin saattaa olla aavistuksen roisimpaa huumoria. Mikä ei millään lailla ole ongelma minulle.

Mut ilmeisesti sitten miesten kesken se on ihan ok, että puheet muuttuvat aika toisenlaisiksi ja naisista puhutaan sitten lähinnä "pyllyinä, pilluina ja tisseinä"... palana lihaa?

Onko tämä aina näin? Ja onko tuo puhetyyli vain miesten keskinäistä tyyliä vai kertooko se heidän todellisesta naiskuvasta? Vastatkaapa miehetkin.
Ei, ainakaan minun piireissäni. Ehkä amispohjasilla ja keltaliiveillä.
 

Yhteistyössä