Pukisitko lapsesi mainoshaalariin?

Tarkoitan siis esim. jonkin automerkin haalariin tmv?

Etsiskelin netistä haalareita ja törmäsin siellä traktorimerkkien nettikauppoihin ja niissä on myynnissä lapsillekin ( myös aikuisille ) haalareita. Tietojen perusteella voisivat olla ihan ok, mutta niissä lukee isolle se merkki tai on logo.
 
Tjaa, en mä ajattele jossain auto-tai traktorihaalarissa pyörivästä lapsesta että nyt tuo mainostaa jotain. Mulle tulee semmoisesta mieleen että lapsella on isä joka on auto-tai muulla konealalla ja se on isälle semmoinen ylpeyden (siis ei vakavassa mielessä) aihe että lapsillakin on tuommoiset haalarit. Semmoinen isää ja lapsia yhdistävä juttu.
 
Viimeksi muokattu:
Kukkasukka
Jos hinta ja laatu olisivat kohdillaan, tai saisin haalarin jostain, pukisin. Ihan sama minkä kuvan tenava pihalla kuraa. ???? ei siinä sitten kyläreissuja tarttisi tehdä, mutta ulkoleikeissä menee jokatapauksessa huonoksi.

Pikkupoikamme olisi sitäpaitsi varmasti ollut aivan innoissaan haalarista.
 
En itse sellaista ostaisi, mutta jos saisin ilmaiseksi, voisin käyttää - tosin riippuen siitä, mikä se mainoslogo olisi. Mitään Atrian, Jalostajan tai Shellin haalaria en kyllä käyttäisi. Ja ainahan sen mainoslogon päälle voi ommella jonkun toisen kangasmerkin. Mutta kuten sanottu, en itse maksaisi mainoshaalarista.
 
Ja olisihan se varma että muksu erottuisi joukosta meidänkin asuinalueellamme jos hänet pukisi Valtran haalariin, ticketti mammat tekisit ristinmerkkejä ja kiskoisivat lapsiaan kauemmaksi ettei junttius tartu. Kenties meille todellakin tänä talvena tuleekin tuollainen... :xmas:
..eikös tuolle haalarille olis sitten ihan selkeesti tilausta :D

Meillä on näkynyt noita Valtran ja Jontikan haalareita ja mun mielestä ne on aivan mahtavia piristyksiä tässä muutoin niin ah, kilpavarustussäätämisessä. Enkä mä ole ainakaan mitenkään mainostamisena sitä osannut edes sen kummemmin ajatellakaan, vaan ihan tavallisena haalarina. No, siihen samaan lahkoon mulla menee kyllä ne ticketit sun muut pomp de moloset :snotty:. Ja - jos oisin ollut hereillä silloin kun meijen ipanat, varsinkin pojat!, oli haalari- iässä, niin ehdottomasti ois ollut tommonen verme yllä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30244961:
Minulle ei sano Valtra tai Jontikka mitään, joten tietysti voisi käydä niin, että ostaisin tuollaisen vaikka kirppikseltä ja tietämättäni lapseni mainostaisi ties mitä - onko tuo siis joku traktorimerkki vai?

:D
Oli ennen Valmetti siis Valtra


Jontikka on JohnDeer
 
Viimeksi muokattu:
..eikös tuolle haalarille olis sitten ihan selkeesti tilausta :D

Meillä on näkynyt noita Valtran ja Jontikan haalareita ja mun mielestä ne on aivan mahtavia piristyksiä tässä muutoin niin ah, kilpavarustussäätämisessä. Enkä mä ole ainakaan mitenkään mainostamisena sitä osannut edes sen kummemmin ajatellakaan, vaan ihan tavallisena haalarina. No, siihen samaan lahkoon mulla menee kyllä ne ticketit sun muut pomp de moloset :snotty:. Ja - jos oisin ollut hereillä silloin kun meijen ipanat, varsinkin pojat!, oli haalari- iässä, niin ehdottomasti ois ollut tommonen verme yllä!
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30244961:
Minulle ei sano Valtra tai Jontikka mitään, joten tietysti voisi käydä niin, että ostaisin tuollaisen vaikka kirppikseltä ja tietämättäni lapseni mainostaisi ties mitä - onko tuo siis joku traktorimerkki vai?

:D
Traktoreitapa hyvinkin, pyhiä ilmestyksiä :D
 
Eikö melkolailla kaikki haalarit ole kuitenkin loppupeleissä mainoshaalareita?

Meillä haalareissa lukee Ticket, jollain muulla sitten Valtra.

Mitä haalareita te käytätte, jotka ette suostu mainoshaalareita käyttämää, tai ainakaan maksamaan niistä?

Jos haalari on mielestäni kivan näköinen ja se on teknisesti sellainen, kuin mitä haluan, niin mulle on se ja sama, että lukeeko haalarin rinnassa Ticket, Valtra, Prisma, Nordea vai Tiimari :D
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja FreezeCat
Eikö melkolailla kaikki haalarit ole kuitenkin loppupeleissä mainoshaalareita?

Meillä haalareissa lukee Ticket, jollain muulla sitten Valtra.

Mitä haalareita te käytätte, jotka ette suostu mainoshaalareita käyttämää, tai ainakaan maksamaan niistä?

Jos haalari on mielestäni kivan näköinen ja se on teknisesti sellainen, kuin mitä haluan, niin mulle on se ja sama, että lukeeko haalarin rinnassa Ticket, Valtra, Prisma, Nordea vai Tiimari :D
Onhan ne, mainospläjäysiä kaikki tyynni - toiset vain ovat saaneet sen "hännystelijäklubinsakin" aikaiseksi ja se sellaisena vallitsevana ja hyvin erottelevana ja arvottavana ilmiönä on semmoinen, mikä..no, ihmettyttää. Meijen kylällä tämä on silmiinpistävää aikuisten keskuudessa. Lapset nyt osaavat luontaisasti käyttäytyä vaatteessa kuin vaatteessa. Loppujen lopuksi mulle on se ja sama todellakin että mikä hiien merkki siinä vaatteessa on vai onko ollenkaan. Kunhan vaate on toimiva ja tehtävässään kykenevä (..ja pahoittelen samaan syssyyn sammakoita asian tiimoilta, jos olen erehtynyt loukkaamaan jotakuta em. haalareiden/vaatteiden omistajia :snotty:).
 
Eikö melkolailla kaikki haalarit ole kuitenkin loppupeleissä mainoshaalareita?

Meillä haalareissa lukee Ticket, jollain muulla sitten Valtra.

Mitä haalareita te käytätte, jotka ette suostu mainoshaalareita käyttämää, tai ainakaan maksamaan niistä?

Jos haalari on mielestäni kivan näköinen ja se on teknisesti sellainen, kuin mitä haluan, niin mulle on se ja sama, että lukeeko haalarin rinnassa Ticket, Valtra, Prisma, Nordea vai Tiimari :D
On siinä minusta eroa, mainostaako jotain firmaa, joka ei liity pukeutumiseen millään lailla (vaikka Nordea), vai näkyykö vaatteessa ainoastaan vaatteen valmistajan merkki. Itse en tosin tykkää käyttää sellaisiakaan vaatteita, joissa lukee näkyvästi mikään vaatemerkkikään - haalareissa tosin tällaista logotonta ei juuri ole saatavilla, koska en myöskään jaksa käyttää hirveästi aikaa haalarin etsiskelyyn.
 
  • Tykkää
Reactions: Volmiira
viera.s
Tietty metsässä ja kotipihassa lapsella voisi olla päällä mitä vaan säähän sopivaa, mutta päiväkotiin... En taitaisi laittaa. Tai ehkä, jos olisin maanviljelijä ja ylpeä siitä, voisi tuota tuoda esiin traktorimerkkihaalareilla.

Itse asiassa meillä on lapselle yksi laadukas kaksiosainen välikausipuku, jossa isolla selässä yhden yrityksen logo ja puhelinnumero, parissa kohtaa pienemmällä. Puku on vielä huomiovärinen, joten pistäisi kyllä silmään eikä koko selän kokoista logoa voi olla huomaamatta. En ole viitsinyt laittaa sitä lapselle "ihmisten ilmoille" päälle. Metsässä jne. olisi tietty ihan ok. Mutta en ole ottanut sitä tuollaiseenkaan käyttöön, koska ei ole ollut tarvetta ja koska saan sen käyttämättömänä myytyä eteenpäin. Siis tiedän kyllä ihmisiä, jotka tosi mielellään tuon lapsilleen pukee. He ovat sellaisia, joilla on vielä läheisempi suhde ao yritykseen ja mielellään sitä tuovat esille. Minä taas en, joten lahjaksi saatu puku on jäänyt käyttämättä.
 

Yhteistyössä