Punaisia viivoja

Mitä pikkumyy,miltä lääke on tuntunut? Milloin sinulla pitäisi kuukautisten alkaa?Jänskättää meidän molempien puolesta.Meillä mies niin täysillä mukana,että teen varmaan testin ensin hänelle,ihanaahan tämä tietysti on,välillä vaan tulee fiilis,et mitä taas jos ei onnistukkaan.Mukavaa keskiviikkoo kaikille :hug:
 
Ihan hyvää kuuluu, nyt 2 iltaa laittanut, sitä Lugesteronia, pysyy hyvin sisällä, kun joku maininnut joskus , että valuu ulos, mutta laitan nukkumaan mennessä ja vasta aamulla nousen, niin hyvin ainakin imeytyy.

15 niitä laitetaan ja seuraavana aamuna testaus, elleivät menkat tee yllätyshyökkäystä*toivottavasti eivät tee* :saint:

Eli aamu jona testaus on..4.12.-07, kyllä jännittää, kun en mieluusti testaa kun en yhtään haluisi nähdä negaa :headwall: , mutta pakko, kun jos niin onnellisesti olisi, että olisikin plussaa, otan gyneen yhteyttä ja sovimme keltarauhashormonin jatkotarpeesta!

Milloin sinulla testaus? :heart:

Kivaa pvn jatkoa kaikille! :heart: :wave:
 
Toivotaan että teillä tärppää.

Itsellä loppui (vihdostaviimein) km:n jälkeinen vuoto ja yritys alkoi heti...en kyllä aio totella lekuria (yhdet menkat pitäis odottaa). Menkoista tai oviksesta ei tietoa. Vähän on epävarma olo, että tuleeko tästä mitään. Joskus ajattelee, että jees kyllä tää tästä ja joskus että onnistuukohan sitä. Onneksi täältä on saanut lukea noita minuakin (ikää siis 43) vanhempana raskaaksi tulleita.

 
Myös extra kovasti kun on minullakin noita huonoja kokemuksia takana. kyllä se jossain vaiheessa onnistuu :hug: kun kerran minullakin ja olen kaiketi saman ikäinen (43) kaikkia teitä kannustan ja tuen mielelläni koska olen ollut samassa junassa. kerron aina sitten omiakin uutisia kun uusia tulee. :heart:
 
Tänään siis kp 24/30. Sain monena pvnä ovulaatiotestiin vahvistuvat viivat, aloin tikuttaa ovulaatiotikuilla uudestaan kp 21, kun oikea ovis oli kp13.

Niin tänä aamuna tein , ei herkällä raskaustestillä testin ja kontrolliviivan vieressä on haalea viiva :headwall: :heart: :heart: :saint:

En usko, että se olisi merkki vielä.....mutta jotainhan se merkitsee, ja jos muttuuisi kunnon vahvaksi plussaksi, pysyykö pieni ihmeemme kiinni, paljon kysymyksiä, pelkoja, ajatuksia tällä hetkellä päässäni pyörii :headwall: :D


Seurataan tilannetta! :saint: :heart:

Rakkaudella-rouva pikkumyy- :heart: :wave:

 
Ainahan se haalea punainen viivakin kontrolli-ikkunan vieressa merkitsee jotain. Nyt jännitetään! Ymmärrän hyvin tunteesi. Pää on varmasti ihan sekaisin ajatuksista. Haluaisi iloita, muttei vielä oikein uskalla. Toivotaan, että viiva muuttuu vahvaksi plussaksi. :hug: Jokainen yritys ja testaus on ainutkertainen, joten siihen suhtautuu varmaan aina vähän erilailla. Olen hengessä mukana. Voimia!
 
Toivotaan parasta, pelätään pahinta :heart: :saint:

onnellinen olen kuitenkin, että jotain olemme onnistuneet saamaan aikaan;=)) Katsotaan miten käy, su uusintatestaus! :heart:

onnea sinullekkin, että kaikki on hyvin! :heart: :hug:

Heippa rakkaudella-rouva pikkumyy- :heart: :wave:
 
Täällä toivomme monet tarrasukat vauvoille ja pysyköön kaikkien vauvat siellä massussa että kotiin päästään ilahduttamaan kaikkia ja ihania uusia vauvoja maailmaan :xmas: :heart: :wave: pikkujouluja toivotellen sabaka, kalenterin eka luukku aukes jo pojalla :D
 
Pakko oli herätä, kun oli niin kova pisuhätä :D .Eli samantien tein sen varmuustestin ostamallani apteekin Predictor testillä, vaikka se niin uskomattomalta tuntuu, olen Raskaana! :heart: :heart: :heart:

Pienen pieni Tiuhti-Viuhtimme kasvaa masussani. :heart: Nyt ei tarvitse enäätehdä tarkastustestejä asian suhteen,tänään on
kp 28/28-30 :heart:

Eli viimeksi menkkani alkoivat 5.11.-07, eri laskureiden laskennan avulla la on 11.8 tai 12.8-08

:heart: :heart:

Kaikille vauvaa/vauvoja odottaville paljon tarrasukkia matkalle,että pysyvät masuissa! :heart:

Rva pikkumyy ja pienen pieni Tiuhti-Viuhti :heart:


 
Minä täällä jo intoan sinun ja vauvan puolesta kovasti :hug: :hug: :heart: :heart: tuhat halia ja hyvää vointia sekä monet tarrasukat vauvalle jalkaan ja käsiin lähetän teille! iskälle myös onnea :heart: olen todella iloinen teidän puolesta sehän kävi kuitenkin aika äkkiä :D :flower: :flower: :flower: t:sabaka+ perhe sekä masuasukki :D
 
:hug: :heart: , kyllä tämä on uskomattoman ihanaa! :heart: ja aivan kuin sanoit loppujen lopuksi todella äkkiä! :heart:

Nyt kaikki lapsemme tietävät myös tulevasta , ihanasta , pienestä ihmeestämme! :heart:

Kiitos tarrasukista ja hyvänvoinnin toivotuksista, ovat aina tarpeen! :heart:

Iskä on aivan haltioissaan, on valvonut 5:stä lähtien , kun sai tiedon :heart:

Rakkaudella rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti :heart:
 
:heart: onnitteluistasi!
Laitoin gynelle sähköpostia noista Lugejen käytön jatkosta sanoi , että voin käyttää hankkimani luget. Sabaka, Kuinka kauan sinä käytit Lugeja alkuraskaudessa ja olivatko 200mg?

Ultraan saan ajan menkoista laskien 7vkn päähän, silloin näkyy syke ja 1cm- vähän isompi sikiö :heart: Jouluaattona on 7vkoa, mutta yritän saada ajan uudenvuodenaatoksi tai heti sen jälkeen! :heart:

Olemme niin onnellisia! :heart:

Voikaamme kaikki hyvin ja plussaonnea! :heart: +++++++++ :heart:

Rakkaudella rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti :heart:
 
Juu olin katsovinani että ois ollu 100mg. ja laitoin aamuin illoin yhden, laitoin viikon 11 loppuun asti mutta kuten kerroin en kerennyt muutakun pari laittaa alapäähän kun vuoto alko niin sitten niitä otettiin suun kautta. :heart: :D hyviä vointeja kaikille ja paljon plussia lisää toivottelen kaikille :heart:
 
Sylin täydeltä onnea koko perheellenne. Toivotaan, että Tiuhti-Viuhti olisi sellainen pieni tahmatassu, joka pysyisi kiinni. Nyt vaan onnellista odotusta ja ihania hetkiä odotuksen parissa. Minullahan oli ultra viimeviikolla jolloin viikkoja oli 6+5, eikä silloin vielä näkynyt muuta, kun se tyhjä pussi siellä kohdussa. Lääkäri sanoi, että raskaus on vielä niin alussa, ettei sieltä välttämättä näy mitään. Keskiviikkona 5. päivä minulla on uudelleen ultrakäynti ja silloin viikkoja on 7+6. Silloin pitäisi jo näkyä sydämen syke, jos siellä masussa joku asustelee. Huono-olo minulla on edelleenkin. Jännittää se ylihuominen, mutta silloin saan ehkä jo varmuuden omasta tilastani. Toivotaan parasta. Olen kovasti onnellinen teidän puolestanne ja iloitsen kanssanne odotuksesta. Halauksin Ullukka
 

Yhteistyössä