Punkki puri äsken!!!

  • Viestiketjun aloittaja hyihyihyi
  • Ensimmäinen viesti
hyihyihyi
Tossa pihalla touhusin ja punkki oli kiinni sisäreidessä! Paniikissa otin vaan sormilla kiinni ja kiskaisin! TYHMÄ MINÄ! Lähtihän se ja vaikka kuinka tiiraa en näe siinä mitään, mut kai se pää voi sinne jäädä..vai?
Ei ehtinyt olla kiinni kun ihan vähän aikaa alle 5 minsaa kun kävin sisällä vaihtamassa housut eikä mitään näkynyt.
Nyt sitä varmaan vaan voi seurailla...eikö sitä rokotusta voi ottaa jälkikäteen ku sellanenkin on vai pitääkö se ottaa nimenomaan ennen mitään puremia..
 
No ainakin jos sitä jää sisään, sen kyllä näkee siitä ihon läpi.

Ei ne rokotukset vissiin jälkikäteen auta ja nehän on siihen puutiaisaivokuumeeseen tarkoitettu. Sen lisäksi siitä voi saada sen borrelioosin, mihin tepsii antibioottihoito. Molemmista tulee varmasti oireita.
 
Ehkei se ollut vielä kiinni, istuskeli siinä vain?

Mäkin näin eilen punkin, käveleskeli veljenpojan kädellä kun minulle sitä näytti ja sanoi että "nyt kävi näin".
Jotenkin panikoiduin kun heti tunnistin punkiksi ja viskasin pois se siitä huitaisuliikkeellä. Sitten sen jälkeen tuli mieleen että parempi etsiä se, ettei se löydy sitten jostain roikkumasta. Aika kauan etsin ja löysin sen lopulta housuistani kiipeilemästä. (Mulla oli oikein jättimäiset pussihousut jalassa joten pinta-alaa oli paljon)

Ihan inhottaa, että jos olisin lopettanut etsinnät, se olis varmaan kiivennyt johonkin mun pikkareiden sisään tailiivien alle ja jäänyt sitten roikkumaan sinne kiinnittyneenä.hyiiiiiiiiiii inhottaa vieläkin. Tuntuu että joka paikka kutisee nyt.
 
Hyihyihyi
Joo mies tiiraili ihan taskulampun kanssa vaan ei ollu mitään päätä sinne ainakaan jääny. Edelleen tuollainen lilan värinen tuo alue. Pitää seurailla. Mie huitaisin sen vaan jonnekin maahan ja lähdi samantien sisälle. Ei käynyt mielessä että etsisin sen, mutta tuskin olisin sitä itse nurmikosta edes löytänyt...hyi ällö!
 

Yhteistyössä