putous eilen

  • Viestiketjun aloittaja NILKUTTAJA
  • Ensimmäinen viesti
NILKUTTAJA
kiehutti se Kristan laulanta,ei Paula oo tollanen, toinen Rikun laulu, ei osannu laulaa lapin kesää ja surkee imitointi, ois antaneet olla. TUOKO MUKA HAUSKAA? ja sit vielä se NILKUTTAJAT mulla vamma jonka vuoksi nilkutan ja kyl mä loukkannuin hiukka.
 
"vieras"
Mun mielestä se Kristan laulanta oli hyvä. Paulalla on juurikin semmoinen käheä viskobassotupakka-ääni ja Krista imitoi sitä hyvin, vaikkakin liioitellen. Ja mä siis tykkään Paulasta, eli ei ole siitä kiinni.

Rikukin örisi ihan ok:sti, joskin hieman ehkä yskinnässä oli Kristan matkimista. Ja mitä siihen Lapin Kesän laulamiseen noin niinkuin muutoin tulee, niin en mäkään niitä sanoja muista. En itseasiassa tietäis koko kappaletta, ellei se ois aikoinaan Idolssissa tullut esiin.

Ja Nilkuttajatkin oli hyvä. Ei siinä pilkattu sitä vammaa, vaan mä näin sen sketsin ainakin ihan toisesta näkökulmasta. Mäkin olen puolirampa, mutta silti nauratti.

Jos ei huumori riitä, niin miksi katsoa sketsiohjelmaa? Ymmärrän toki vielä sen, ettei kaikki naurata, mutta että menee sitten loukkaantumaan. Sitä en ymmärrä.
 

Yhteistyössä