Pyhä yksinkertaisuus kysyy.. Käsityöharrastajat!

Joo ja tiedän. Olen idiootti. Vasta alkanut idiootti..

Mutta siis, tekisin lapselle pipon joka tehdään 2.lla puikolla. Eli siis taitetaan semmoseks kivaks neliskanttiseksi. Ohjeessa on, et ne sivusaumat ommellaan kiinni.. Siis ompelukoneellako??

Vai tarkotetaanko tällä ompelulla nyt jotain ihan muuta.. :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Jos haluat päästä helpommalla niin teet pipon neljällä puikolla niinkuin lapasetkin,säästyt saumoilta kokonaan ,vinkkinä.
kiitti vinkistä, mut ei kyllä helpota mun työtäni lainkaan! Kun en 4 puikolla oo neulonu kun joskus ala-asteella ja kavennukset sun muut on aivan täyttä hepreaa... :xmas: :D
 
vinkki
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Jos haluat päästä helpommalla niin teet pipon neljällä puikolla niinkuin lapasetkin,säästyt saumoilta kokonaan ,vinkkinä.
kiitti vinkistä, mut ei kyllä helpota mun työtäni lainkaan! Kun en 4 puikolla oo neulonu kun joskus ala-asteella ja kavennukset sun muut on aivan täyttä hepreaa... :xmas: :D
Osta pyöröpuikot ;) Mä teen pipot aina niillä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Jos haluat päästä helpommalla niin teet pipon neljällä puikolla niinkuin lapasetkin,säästyt saumoilta kokonaan ,vinkkinä.
kiitti vinkistä, mut ei kyllä helpota mun työtäni lainkaan! Kun en 4 puikolla oo neulonu kun joskus ala-asteella ja kavennukset sun muut on aivan täyttä hepreaa... :xmas: :D
Osta pyöröpuikot ;) Mä teen pipot aina niillä =)
Ahaa. Täytyypä muistaa tämmöset. :)
 

Yhteistyössä