Pyyhittekö pojan pippelin pissan jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja suhmura
  • Ensimmäinen viesti
suhmura
Tämä on varmaan tyhmä kysymys, mutten todellakaan tiedä, miten menetellä isomman pojan pissaamisen jälkeen. Tällä hetkellä poika on vielä vaipoissa, mutta entä sitten, kun hän alkaa käydä potalla pissalla. Pitääkö pippeli pyyhkiä? Jääkö siihen ylipäätään pissaa päähän? Auttakaa tyhmää äitiä. Minulla on kokemusta vain isommista tytöistä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Banskun:
ei kuulemma ole kiva sellanen märkä läntti etumuksessa.Saati sellanen pissinen tuulahdus kaupan päälle..
Mun on nyt pakko tähän kommentoida, että yks nainen oli kerran kuullut miesten välisen keskustelun aiheesta, että kenen pitää pyyhkiä ja kenen ei. Eli ilmeisesti jollain miehillä on pyyhittävää, jollain ei :)
 
Tonkkari Rusi
Ette helvetissä opeta niitä poikianne pyyhkimään pipeloa!!! Johan niille nauraa naurismaan aidatkin, jos pippeliä vielä teininä/aikuisena kuivaavat. Tosi miehet ravistaa!
 
ni
te naikkoset jotka täällä nyt nauratte miesten pyyhinnälle niin jättäkääpä kerran pimpelo pyyhkimättä...
miltä tuntuu?
Eipä se miehillä ravistamalla lähde kuivaksi kokonaan, hrrrrr,
ilmanmuuta pyyhkäisy myös miehillä!
 
no en oo koskaan aatellu et ois tarvis :D enkä tavannu ketään miestä joka pyyhkis.... kaikkee sitä oppii. kaitpa tuo poika tajuu isompana pyyhkästä jos tuntuu että pissan tuoksu jää leijumaan :D
 
miia
meillä on pojalta aina pyyhitty, tai oikeastaan puristettu pippeli tyhjäksi, kun se putki on täynnä pissaa, sen jälkeen kun se nousee potalta/pöntöltä. Eli paperi kyllä kastuu.

Meillä mies pitää tätä itsestään selvyytenä kun hänkin tekee samoin oman pissaamisensa jälkeen. Hän ei halua märkiä housuja tai pissan lemua. Mutta jossain baarissa/puskapissalla maalla, hänkään ei tietenkään käytä wc-paperia, kun miehet seisoo siellä rivissä, eikä paperia ole lähettyvillä. Mutta wc-kopeissa käydessään hän kyllä pyyhkii. JA PESEE KÄDET. Senkin asian todella moni (suurin osa) jättää tekemättä. Todellä ällöttävää!

Seisokaahan 5min yökerhon miesten wc:n edessä ja katsokaa kuinka moni mies kävelee pihalle housujaan napittaen/vyötään kiristäen, aivan kuivin käsin. Ja kun wc-ovi on yleensä vielä koko ajan auki, kun on niin kova trafiikki siinä käymälässä, niin siinä näkee hyvin kun miehet kävelee suoraan pisuaareilta ovelle ja ulos naisia vonkaamaan. Pissaisin käsin:(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miia:
meillä on pojalta aina pyyhitty, tai oikeastaan puristettu pippeli tyhjäksi, kun se putki on täynnä pissaa, sen jälkeen kun se nousee potalta/pöntöltä. Eli paperi kyllä kastuu.

Meillä mies pitää tätä itsestään selvyytenä kun hänkin tekee samoin oman pissaamisensa jälkeen. Hän ei halua märkiä housuja tai pissan lemua. Mutta jossain baarissa/puskapissalla maalla, hänkään ei tietenkään käytä wc-paperia, kun miehet seisoo siellä rivissä, eikä paperia ole lähettyvillä. Mutta wc-kopeissa käydessään hän kyllä pyyhkii. JA PESEE KÄDET. Senkin asian todella moni (suurin osa) jättää tekemättä. Todellä ällöttävää!

Seisokaahan 5min yökerhon miesten wc:n edessä ja katsokaa kuinka moni mies kävelee pihalle housujaan napittaen/vyötään kiristäen, aivan kuivin käsin. Ja kun wc-ovi on yleensä vielä koko ajan auki, kun on niin kova trafiikki siinä käymälässä, niin siinä näkee hyvin kun miehet kävelee suoraan pisuaareilta ovelle ja ulos naisia vonkaamaan. Pissaisin käsin:(
Yöks. No en minä kyllä tunne onneksi sellaisiakaan miehiä, jotka jättäisivät kätensä pesemättä. Mutta uskon kyllä niitä olevan paljon :D
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miia:
meillä on pojalta aina pyyhitty, tai oikeastaan puristettu pippeli tyhjäksi, kun se putki on täynnä pissaa, sen jälkeen kun se nousee potalta/pöntöltä. Eli paperi kyllä kastuu.

Meillä mies pitää tätä itsestään selvyytenä kun hänkin tekee samoin oman pissaamisensa jälkeen. Hän ei halua märkiä housuja tai pissan lemua. Mutta jossain baarissa/puskapissalla maalla, hänkään ei tietenkään käytä wc-paperia, kun miehet seisoo siellä rivissä, eikä paperia ole lähettyvillä. Mutta wc-kopeissa käydessään hän kyllä pyyhkii. JA PESEE KÄDET. Senkin asian todella moni (suurin osa) jättää tekemättä. Todellä ällöttävää!

Seisokaahan 5min yökerhon miesten wc:n edessä ja katsokaa kuinka moni mies kävelee pihalle housujaan napittaen/vyötään kiristäen, aivan kuivin käsin. Ja kun wc-ovi on yleensä vielä koko ajan auki, kun on niin kova trafiikki siinä käymälässä, niin siinä näkee hyvin kun miehet kävelee suoraan pisuaareilta ovelle ja ulos naisia vonkaamaan. Pissaisin käsin:(
Yöks. No en minä kyllä tunne onneksi sellaisiakaan miehiä, jotka jättäisivät kätensä pesemättä. Mutta uskon kyllä niitä olevan paljon :D
Mm, oma mieheni jättää usein kätensä pesemättä, ja joskus jään kuuntelemaan pesikö kädet ja huudan että pese! Yök mikä tapa! Mä en voi olla pesemättä käsi vessassa, se on jotenki niin automaattista. Saippuaa en kyl käytä joka kerta, käyn pissalla niin usein...
 
b
Niin ja ajatelkaapa, miten montaa elintä tuleekaan koitettua päivän aikana, jos esim. käyt työpaikan vessassa tai vaikka vain parissa kaupassa, niin että joudut avaamaan ovia.
Luulen, että ne jotka pyyhkivät vehkeensä pisun jälkeen, ovat niitä, jotka osaavat myös pestä kätensä.
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miia:
meillä on pojalta aina pyyhitty, tai oikeastaan puristettu pippeli tyhjäksi, kun se putki on täynnä pissaa, sen jälkeen kun se nousee potalta/pöntöltä. Eli paperi kyllä kastuu.

Meillä mies pitää tätä itsestään selvyytenä kun hänkin tekee samoin oman pissaamisensa jälkeen. Hän ei halua märkiä housuja tai pissan lemua. Mutta jossain baarissa/puskapissalla maalla, hänkään ei tietenkään käytä wc-paperia, kun miehet seisoo siellä rivissä, eikä paperia ole lähettyvillä. Mutta wc-kopeissa käydessään hän kyllä pyyhkii. JA PESEE KÄDET. Senkin asian todella moni (suurin osa) jättää tekemättä. Todellä ällöttävää!

Seisokaahan 5min yökerhon miesten wc:n edessä ja katsokaa kuinka moni mies kävelee pihalle housujaan napittaen/vyötään kiristäen, aivan kuivin käsin. Ja kun wc-ovi on yleensä vielä koko ajan auki, kun on niin kova trafiikki siinä käymälässä, niin siinä näkee hyvin kun miehet kävelee suoraan pisuaareilta ovelle ja ulos naisia vonkaamaan. Pissaisin käsin:(
Yöks. No en minä kyllä tunne onneksi sellaisiakaan miehiä, jotka jättäisivät kätensä pesemättä. Mutta uskon kyllä niitä olevan paljon :D
Minun mieheni kuuluu myös näihin, jotka eivät pese käsiään. Yökötys! Onneksi hän on muuttamut tapojaan (toisinaan), kun olen hänelle asiasta jatkuvasti valittanut.
 
vieras
meillä kuivaa sekä mies että poika ja kumpikin vielä pissaa istualtaan.
Eikä oo mun idea (mutta olen tosi tyytyväinen) vaan ihan miehen oma ja on opettanut pojankin. Ei roiskeita, ei keltaisia alkkareita ja aikuiselle ja istuvaltaa pissaaminen on vieläpä terveellisempää, eturauhasen kannalta.
Mut kestää kauemmin, kun sit istuessa pitää jotain lukea... siel on tekniikan maailmat ja akuankat vessassa...
 

Yhteistyössä