R.I.P. Gary Moore 1952-2011

  • Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti
[video=youtube;NoMI9TeZ0H4]http://www.youtube.com/watch?v=NoMI9TeZ0H4&feature=related[/video]

Kyllä muuten on Gary Moore rumasti raiskannut Nightwishin biisin. Olisi kannattanut senkin pitäytyä vain näyttelemisessä.
 
Dechs tietää tasan tarkkaan mistä on kyse, mutta haluaa vain pilkata kuollutta miestä.

Mulla on huumorintajua, mutta tähän mun ymmärrys ei riitä. Aika sairasta, että haluaa huvinsa kuolleen miehen kustannuksella. On vissiin jäänyt jotakin vaille tämä yks pelle kun tällääsestä hakee sisällön elämäänsä.
 
Foortti harmaana
Helvatun harmi, en kerenny nähdä livenä =(
Mulla on lähes kaikki levyt, ainakin ne rokimmat.

Ja toivottavasti tyypistä muistetaan muutakin kun COVERI Over the hills and far away.

Kuten Empty Rooms. Friday on my mind, Run for the cover jne jne.
 
Blue
Dechs tietää tasan tarkkaan mistä on kyse, mutta haluaa vain pilkata kuollutta miestä.

Mulla on huumorintajua, mutta tähän mun ymmärrys ei riitä. Aika sairasta, että haluaa huvinsa kuolleen miehen kustannuksella. On vissiin jäänyt jotakin vaille tämä yks pelle kun tällääsestä hakee sisällön elämäänsä.
Eiku kyse on siitä että se ite erehty ensin; Paras Bond ikinä (oikein huutomerkillä)! paljasti sen. Sit kun se ite huomas mokansa niin kasvonsa säilyttääkseen alkoi pelleillä. ;)
 

Yhteistyössä