Radio Novan pakkokuuntelu duunipaikalla.. MENEE HERMOT! ! !

  • Viestiketjun aloittaja kuumemittari
  • Ensimmäinen viesti
kuumemittari
Duunipaikka vaihtui hetki sitten ja kolmatta viikkoa mennään.
Jostakin syystä työpaikalla (naisenemmistö) Radio Nova soi yhtäsoittoa ja hermoja koetellaan. En voi käsittää, miten jotkut voi tykätä ja kuunnella kyseisestä kanavaa päivästä toiseen?? Samat biisit soi useampaan kertaan.. Bon "Its my life" Jovi, Jukka "Silkkii" Poika, Anna Abreu, Jonna Tervomaa, Anna Puu Juha Tapio etc..

Minna Kuukan hieman feministinen, jopa kukkahattutätimäiset jutut, Enbuske puffaamassa aamuuisin illan tv-lähetystä. Yritykset mainostamassa studiossa omia tuotteitaan sekä palveluitaan. MM. eräskin lähetys hierottiin Ile Jokisen kasvoille kosteusvoiteita tjsp.

Joidenkin "duunikavereiden" mielestä aamutiimin jutut hauskoja..en voi käsittää!!!

Aijoo ja tähän väliin taas tiedote, että Kissakadulla rekka nurin - siis Kissakadulla rekka nurin ojassa.
 
Pitää opetella sulkemaan korvat. Mä en ainakaa edes pakosta aina huomaa mitä radiosta tai telkkarista tulee jos en asiaan kiinnitä huomiota vaan teen jotaki muuta ku keskityn kuuntelemaan. Baarityös oppi oikeenki hyvin sulkemaan korvansa karaokelta...
 
Nap
Tiedän tunteen, tosin mie oon aikanani saanu iskelmä radiost tarpeeksi lopun iäkseni. Ekalla oikealla työpaikalla toi soi kokoajan, ja sitten seuraavan koulutuksen ikana jokaisella työssäoppimispaikalla soi iskelmä. Samat helkutan loilotukset tunnist toiseen, päivästä toiseen ja vielä vuodesta toiseen.. Kyllä meinasi muutamaan otteeseen lentää radiot ikkunasta ulos :D

Ja kun ala oli sellainen, että kuulokkeilla ei voinut omaa musaa kuunnella, ja kun niiden työpaikkojen vakkareiden mielestä se oli se ainut oikee kanava, niin pakko oli kärsiä.
 
Viimeksi muokattu:
\,,/,
Mun entisessä työpaikassa yhen työpisteen vieressä oli radio, työpistettä vaihdettiin pari kertaa päivässä. Se, joka oli sillä radiollisella pisteellä, sai päättää aseman. Jostain kumman syystä porukka ei oikein arvostanut, kun luukutin Radio Cityä/Rockia... Yhen jos toisenkin kerran sain yrmeitä katseita ja narinaa, että eikö voitais vaihtaa Novaan tai NRJ:hin. Vastasin vaan aina, että kerran mut pakotetaan kuuntelemaan poppipaskaa, niin mulla on yhtäläinen oikeus kiduttaa muiden korvia itselleni mieleisellä musiikilla. Loppui ne vikinät jossain välissä, kun huomasivat, että pistin kitinän jälkeen nupit kaakkoon :D
 
kajslöf
Mulle on melkein ihan sama mikä radiokanava soi, sillä en mä muista esim. työpäivän päätteeksi mitä siellä soi. Ja toisekseen, noi aiemmin mainitut artistit on hyviä, että niitä kuuntelee ihan mielellään.
Ainoa mitä mä en jaksa ja suostu kuuntelemaan on jääkiekkoselostukset, silloin vaihtuu kanava.

Niin ja oletteko tienneet, että noi radiokanavat joutuu maksamaan jokaisesta soitetusta kappaleesta, että siksi siellä soi ne samat, kun ne on niistä maksaneet ja niitä silloin saavat ja ehkä joutuvatkin soittelemaan.
 
"Hanna"
[QUOTE="vieras.";29771486]Luulenpa että joka radiokanavalla soi samat kappaleet päivästä toiseen.[/QUOTE]

Tämä on totta.

Muutamaa kanavaa ei edes erota toisistaan. Nova, iskelmä ja suomipop soittavat ihan samoja renkutuksia. Ennen iskelmäradio soitti tosiaankin niitä iskelmiä, mutta nyt sekin on mennyt pilalle, kun soitetaan vain suomipoppia. Harmittaa, kun sävel-radiokaan ei saanut enää jatkolupaa. Radio-Sun soitti ennen myös ihan näitä samoja biisejä, mutta sille tuli tässä talven aikana joku linjanmuutos ja nyt soi enemmän klassikkokappaleet muualta maailmasta.
 
ppp
Meillä jossain vaiheessa tuo "radionomistaja" pisti yle puheen päälle aina. Se vasta olikin ärsyttävää. Ja kun tästä tuli sanottua niin vaihtoi vegaan, aaaargh!

Nyt soi nostalgia, josta sekä minä että tämä radionomistaja molemmat tykätään tosi paljon. En sit tiedä jos muiden päät ehkä räjähtää kun tarpeeksi Abbaa ja Beatlesia joutuvat kuuntelemaan :D
 
liikaa samoja
Mun mielestä NOVA nimenomaan soittaa samoja biisejä liikaa. Vähän aikaa sitten joku musiikkivastaava joutuikin tuohon väitteeseen ottamaan kantaa. Sanoi vain, että ei meillä samoja liikaa soiteta. Onko meissä kuuntelijoissa sitten joku luulotauti :D

Oikeasti, esim. Jenni Vartiainen pursuu niin korvista ulos, että huh. Samoin monet muutkin biisit, jotka on ns. hiteiksi nostettu nimenomaan sillä, että joku hitsiläinen päättää soitattaa niitä koko ajan. Arggggh. Ehkä kaikkien kyllästyneiden pitäisi laittaa palautetta, niin jotain voisi muuttua.
 

Yhteistyössä