Raffeli: Oletko vielä paikalla?

  • Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti
AP


Alkuperäinen kirjoittaja Joku tuttu ja pahasti pettynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:
Koska kaikesta huolimatta olen sydämestäni hyvä :saint:
Et ole. Sinä olet Raffeli hyvin itsekäs. Sinä vihaat muiden lapsia, morkkaat toisten lasten nimiä ja et hyväksy lapsettomuushoitoja. Sinä et ole tippaakaan empaattinen ja hyvä ihminen. Kaikki nuo edellä mainitut asiat sinä itse kirjoitit jokunen viikko sitten yhteen ketjuun. Olet vastenmielinen.
 
Öööö :LOL:

Tai sitten joku tulkitsee mun sanomisia tahtomallaan tavalla :D
1. Kyllä, mä yleisesti ottaen vihaan lapsia. En ole mikään lapsirakas ihminen. Väittäisin että moni äiti rakastaa omia lapsiaan, muttei piittaa naapurin nico-petteristä.
2. Joo en tykkää mistään hienostelu nimistä. Mutta kukapa kaikista nimistä tykkäiskään.
3.En hyväksy lapsettomuushoitoja?? Täh? Koskaan en ole niin sanonut.

Voevoe. Jos ei kestä sitä ettei ihmiset ole aina samaa mieltä, ni ei varmaan kannattaisi pyöriä tämmösillä palstoilla.
 
AP
Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:
Mua ärsyttää kun ihmiset kovaan ääneen toitottaa kuinka sektio MUKA on synnytys! Ei pidä paikkaansa, se on leikkaus. Jotenkin tuntuu että sektion kokeneet tuntee menettäneensä jotain ja väittää siksi "synnyttäneensä sektiolla"

Mielestäni nämä sektion kokeneet naiset ei tietenkään oo millääntavalla huonompia ihmisiä/äitejä kun synnyttäneetkään, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että synnytys on synnytys ja sektio on sektio.
Ja tuossa taas yksi.. Sä olet itsekäs.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:
Mua ärsyttää kun ihmiset kovaan ääneen toitottaa kuinka sektio MUKA on synnytys! Ei pidä paikkaansa, se on leikkaus. Jotenkin tuntuu että sektion kokeneet tuntee menettäneensä jotain ja väittää siksi "synnyttäneensä sektiolla"

Mielestäni nämä sektion kokeneet naiset ei tietenkään oo millääntavalla huonompia ihmisiä/äitejä kun synnyttäneetkään, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että synnytys on synnytys ja sektio on sektio.
Ja tuossa taas yksi.. Sä olet itsekäs.
Olkoon sitten niin :D
En varmasti ole ainoa joka tollatavalla ajattelee.

Mulla on vahvat mielipiteet ja myös sanon ne. Jos et kestä niin älä lue.

Tainnut joku mun mielipiteistä kolahtaa suoraan suhun, kun noin oot vetäny perunan nenukkiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Monikin mielipiteesi loukkaa minua. Sä olet irl ihan muuta kuin mitä täällä.
Jos et satu tietämään, ni netti on paikka jossa ihmiset kirjottaa mielipiteensä kärjistetysti ja jopa liiotellen. Netissä asioita ei kaunistella vaan moni sanoo asiat jämäkämmin kun tosielämässä. Netissä myös useesti keskustellaan asioista joista ei kasvotusten tuu puhuttua.

Ja sitäpaitsi ketju, josta sä noita mun totuuksia pongaat, oli ketju, jossa nimenomaan oli tarkoitus sanoa mielipiteitä jotka itsekin tietää vääriksi ja siksi ei niitä kenellekkään sano.

Mutta JOS sä mut tosielämässä tunnet, niin taidan tietää kuka oot :) Toivoisin että jatkossa puhuisit suoraan etkä tulis "anonyyminä" laukomaan mielipiteitäs.
 

Yhteistyössä