Rahaa 4,30? torstaihin asti. Mitä ostaisitte kaupasta?

  • Viestiketjun aloittaja Veera
  • Ensimmäinen viesti
joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nauran räkäsesti täällä : D. Itellä mies antaa joka viikko 500e käyttörahaa.
ja päätit sen kertoa tässä ketjussa...miksi ?
koska oot ylpee siitä et elät jonkun siivellä ja pummit koko elämäsi mieheltäsi kaiken ? Onhan se varmaan loistokasta. Itse olisin ylpeä enemmän OMISTA saavutuksistani. Ja ei, ei ole saavutus naida rikasta ukkoa. Huoraamaan pystyy kuka vaan, mut harva on niin tyhmä.
Kateellinen? Ja sitä paitsi mieheni ei ole rikas, hän tienaa suurin piirtein suomalaisen keskipalkan, 4000e.

ja sinä laiskapssska makaat kotona ylläpidettävänä ja saatko vielä meidän työssäkäyvien maksamia tukirahoja?? mene töihin ilkkumasta!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei mitään soijarouhetta. Se on mun mielestä aivan kamalaa.
silakat ja esim naudan maksa on halpaa sekä herkullista.
En pidä maksastakaan. Ostan varmaan jauhelihaa ja perunoita ja teen keiton. Pakkasessa on onneksi kasvispussi.
Eikä taida todellinen hätäkään olla, jos voit nirsoilla:(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei mitään soijarouhetta. Se on mun mielestä aivan kamalaa.
silakat ja esim naudan maksa on halpaa sekä herkullista.
En pidä maksastakaan. Ostan varmaan jauhelihaa ja perunoita ja teen keiton. Pakkasessa on onneksi kasvispussi.
Eikä taida todellinen hätäkään olla, jos voit nirsoilla:(
Miksi pitäisi syödä jotakin mistä ei pidä vaikka onkin vähän rahaa? :eek: Saahan sitä nyt muutakin kuin maksaa ja soijarouhetta noilla rahoilla.
 
mn
hyviä ohjeita oot saanut, toivottavasti pärjäätte.

muista nyt hankkia joka kauppareissulla tästä lähin jotain jemmaan kaapin perälle niin ehkä tilanne mee seuraavan kerran noin pahaksi, ei nyt millään pahalla..
 

Yhteistyössä