Rahan teko kotoa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt kun työttömyyttä pukkaa joka tuutista ajattelin kirjoittaa teille kuinka teen itse kotona rahaa joilla maksaa suurimman osan laskuista (sähkö/puh/vakuutus jne).

Kyse on sivustosta G2A.com jossa on käytössä myös asiakkaille "Goldmine"-osio jossa sinäkin voit tehdä rahaa.

Elikkäs kyseessä on videopelien myyntisivusto jolta itsekkin olen monesti ostanut pelejä. Mainostamalla sivustoa saat jokaisen uuden hommaamasi asiakkaan ostoista osan rahasta paypal tilille.

Aloita siirtymällä https://www.g2a.com/r/make-bank osoitteeseen jossa pääset luomaan tunnuksesi sitten paina sivun ylälaidasta G2A Goldmine tekstiä jolloin saat selvät ohjeet kuinka voit mainostaa sivustoa uusille asiakkaille.

Kyllä tällä ehkä max 400€ kuussa tekee mollin selailun ohella jos asiakkaat löytää.
 
Turhautunutmiekkonen
Tällä se ruotsalainen "PewDiePie" tyyppi vissiin tekee osan tuloistaan mitä olen aiheeseen tutustunut. En vain oikein käsitä mistä asiakkaat kannattaisi kerätä koska facebook antaa niin helposti porttikiellon..
 
vierailija
400 taitaa olla liian iso tavoite vaikka jotkin siihet yltävätkin. Ellei rahaa aio sijoittaa mainosten ostoon niin sanoisin että odotettavissa voisi olla ehkä satanen kuussa.
Toki pidemmän päälle mikäli löydät hyviä asiakkaita niin rahaa tulee enemmän ja enemmän mutta haastehan on löytää aktiiviset ostelijat.
 

Yhteistyössä