Rainbow-tuotteet mitä mieltä?

  • Viestiketjun aloittaja Suu tulessa
  • Ensimmäinen viesti
"Mie"
Mie oon kyllä ollu tyytyväinen tuohon Rainbow sika-nauta jauhelihaan ja ne Rainbow kanasuikaleet on myös paljon parempia kuin öö olikohan se Saarioisilla vai Atrialla ne kanasuikaleet vaan sellasta mössöä, no en muista kummalla.

Rainbow pakastealtaan karjalanpiirakat on myös sikahyviä. Maksalaatikko, veriletut, margariinin, jugurtit, tamppoonit, banaanit, laktoositon maito, siinäpä muutamia tuotteita joita Rainbowilta ostan :)
 
Määä
Meille ei ole kyllä sattunut läskisiä porsaan ulkofileepihvejä, kun rasvaa ne kengänpohjat just tarttis. Mutta se on totta, että joskus kun olen pihviä leikellyt pienemmäksi niin ällöä on kun sormet menevät läpi pihvistä tuosta vaan, siis raakana.
Mut varmaan sitä saksalaista pakastepossua.
 
hyviä ovat
Meillä käytetään paljon rainbown tuotteita.
Mm. limsat (cola, cola light, festival), jauheliha, maustamattomat broilerinsuikaleet, kahvikerma, kuohukerma, turkkilainen jugurtti, raejuusto, tonnikalapalat, pakastekasvikset (parsakaali, parsakaali-porkana-kukkis sekotus), laktoositon maito jne.

Nuo nyt tulivat ainakin mieleen :)
 
"vieras"
Olisko myös niin, että kaikkien suussa kaikki ei maistu samalta. Yksi pitää suolaisesta, toinen suolattomasta. Joku tulisemmasta ja maustetusta, toinen maustamattomasta. Pitäisi myös osata lukea mistä eläimen osasta liha on leikattu. Joillekin filee on vain filee. Pekoniakin on monenlaista.
 
Määä
[QUOTE="vieras";28474153]Olisko myös niin, että kaikkien suussa kaikki ei maistu samalta. Yksi pitää suolaisesta, toinen suolattomasta. Joku tulisemmasta ja maustetusta, toinen maustamattomasta. Pitäisi myös osata lukea mistä eläimen osasta liha on leikattu. Joillekin filee on vain filee. Pekoniakin on monenlaista.[/QUOTE]
no mä ainakin katson noi, ja muutkin ketjussa ovat puhuneet esim. nimenomaan ulkofileestä.
Mä pidän rasvaisesta lihasta, suolaisesta, tykkään tulisesta, silti joskus ihmetyttää jonkun valmiiksi maustetun pihvin tai suikaleen kohdalla, että miten se tottumattomampi saa tän alas, kun itselläkin tulee 3 litran soppa ilman että mausteita pitää lisätä?
Mutta kun se liha selkeästi näyttää muutenkin olevan huonolaatuisempaa.

No kuitenkin, meillä ostetaan usein, hinta ratkaisee kunnes jonkun tietyn tuotteen kohdalla menee viimeisetkin hermot.
Tai esim. hinta nousee niin lähelle sitä parempaa tuotetta, ettei säästöllä ole niin enää merkitystä.
Rainbow:lla oli noita valmissalaatteja joista mä tykkäsin, mutta kun niiden hinta nousi sitten lähelle kahteen euroon, niin eipä viitsi kaalista tai makaronista sitä maksaa.
Myös tonnikalat ja colan kävin erikseen hakemassa s-marketista, mutta näkyy noiden tonnareidenkin hinta olevan nousukiidossa.
 
kfkfkf
Rainbow merkkiä tulee hk ruokatalosta :D ihan samaa tavaraa eri paketissa.
Vai meinaatko,et just niihin lihoihin mitkä on menossa rainbow pakkauksiin on laitettu enempi suolaa kun niihin hk:n omiin? :D
 
"oops"
Raejuusto on ollut toistaiseksi ihan hyvää ja kuohukerma-ovat vielä laktoosittomiakin ja nyt löysin punaista maitoa laktona:)
Mutta lihat on jotain ihan moskaa.
Voi kokeilla, ostaa yhen paketin vaikka snellmannin jauhelihaa ja yhen rainbowta ja paistelee niitä niin huomaa kuinka paljon nestettä on lisätty rainbowhin.
 
nk
Ei ole mitään reilunkaupan ruokaa, S-ryhmä on kilpailuttanut Rainbow tuotteidensa valmistjat ja pakkaajat niin että työntekijöiden palkkaus on vastaavasti heikompi kuin rinnakkaistuotteen.

Samoin viljelijät ovat kyykytetty; hinnat on kilpailutettu niin että suomalaista viljelijää ei arvosteta pätkääkään. Joten jos haluaa tukea suomalaista työtä ja suomalaista maataloutta niin välttäkää Rainbow-tuotteita!
 
Määä
[QUOTE="oops";28474364]Raejuusto on ollut toistaiseksi ihan hyvää ja kuohukerma-ovat vielä laktoosittomiakin ja nyt löysin punaista maitoa laktona:)
Mutta lihat on jotain ihan moskaa.
Voi kokeilla, ostaa yhen paketin vaikka snellmannin jauhelihaa ja yhen rainbowta ja paistelee niitä niin huomaa kuinka paljon nestettä on lisätty rainbowhin.[/QUOTE]
olis loogista että siihen on lisätty paljon pakastettua lihaa, sitähän snellman ei käytä mainostensa mukaan.
 
Antennaria
Porsaan suikaleliha, lihapitoisuus alle 80%. Ulkofilepihvit, lihapitoisuus rapiat 80%. Kummatkin marinoimattomat tuotteet sisältää mm. suolaa, stabilointiaineita, happamuudensäätöaineita, vettä. V$$tu, mitä p¤¤¤aa.
 
Onko tiukkaa nyt kun on loppukuu ja kela kolahtaa vasta muutaman päivän päästä? Leipäjonoista saa peruselintarvikkeita ja Pelastusarmeijaltakin kannattaa kysellä.
Ei ole tiukkaa, rahaa on ihan mukavasti. Kivempi vaan pysyä budjetissa ku valkkaa samaa tuotetta pienemmällä rahalla. Viitsii ostella herkkujakin aina välillä hyvällä omallatunnolla :O)
 
Mulla on muutama Rainbown naudan jauheliha pilaantunut ennen aikojaan, mutta oon pistänyt kylmäketjun katkeamisen tai huonon tuurin piikkiin. Muuten on ollut vain positiivisia kokemuksia Rainbowsta. Meillä tulee käytettyä ko. merkiltä etenkin marinoimattomia kanasuikaleita ja kanafileitä, pastoja&riisejä, jauhoja, mausteita, kuivahiivaa, maitoa, vehnä-riisimuroja (samaa kuin special-k, mutta paljon halvempaa), fileekalapuikkoja ja karkkeja (joku salmiakkisekoituspussi on ihan huippu!)
 

Yhteistyössä