Rajakylän koulu // Länsimäen koulu

  • Viestiketjun aloittaja A-P
  • Ensimmäinen viesti
"isla"
mun oika kävi rajiksen koulua ja nyt lähti yläasteelle. Ei ole muuta kuin kehumista koulusta, uus koulu ja pojallani oli todella hyvä opettaja! Länsimäen koulusta ei tietoa, mutta kuulopuheiden mukaan aika karsea
 
A.P.
nousi tämä ketjuun esiin, en ollut huomannutkaan että joku oli tiedustellut että hainko länsimäen kouluun. en hakenut, vaan poika meni rajikseen, ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen siihen päätökseen. pojalla on muutama hyvä kaveri edellee sieltä eskariajoilta, pitävät yhteyttä ja leikkivät, ja on saanut liudan uusia kavereita =)=) kurssitoiminta ko. koulussa on myös erinomaista.
 
"tuntematon"
Te ihmiset ootte kauheita haukuttu Länsimäen koulua aika nojoo mä oon läsnä koulussa vielä ja kuullkaas nyt on uusi ala koulu joka on paras !! Raijs on jees mut nyt Länsimäen ala aste on uusi rakennus ja se on nyt parempi rajikses on nyt home kerrottiin mulle että öhö öhöm. .
 
vierailija
Ite asun ja olen ollut länsän ala-asteella siinä entisessä joka oli homeinen koska on vanhempi kuin Rajakylän ja pakko myöntää ettå Länsimäen koulu on parempi koska Rajis on liian suuri lapsille minum MP. Ja sios nythän on jo 2016ja uusi koulu länsimäen uusin Ala-aste . joka on mahtava koulu!! Kannatan länsimäkeä :) ja sielä puututaan todellakin heti riitoihin :))
 
vierailija
Te ihmiset ootte kauheita haukuttu Länsimäen koulua aika nojoo mä oon läsnä koulussa vielä ja kuullkaas nyt on uusi ala koulu joka on paras !! Raijs on jees mut nyt Länsimäen ala aste on uusi rakennus ja se on nyt parempi rajikses on nyt home kerrottiin mulle että öhö öhöm. .
No niinpä! Länsimäen koulu on parempi ja uudistuksempi kuin eräät rajiksen :) + olen kuullut paljon asioita että rajiksessa kiusataan enemmän että ...öhömmm vain rajikset :)
 
vierailija
Pyytäisin kommentteja vanhemmilta, joiden lapset käyvät kyseisiä kouluja. Lapseni valittiin Rajakylän kouluun, mutta kaverit menevät Länsimäen kouluun.

Olemme asuneet tällä alueella vasta vähän aikaa, joten en tiedä kouluista yhtään mitään. Kuulin, että Rajakylän koulu on todella hyvä koulu, ja että sinne on vaikea päästä. Nyt sitten mietin, pitäisikö hakea toiseen kouluun vai ei. Keskustelen tietenkin myös lapseni kanssa tästä.

Mutta nyt siis olisinkin kommentteja ja kokemuksia kyseisistä kouluista vaikka. Kiitos jo etukäteen vastanneille.


Itse olen ollut Rajakylän koulussa, juuri pääsin pois. Ihan mahtava! Meillä oli tosi hyvä luokkahenki ja opettaja <3
 
Llama
No niinpä! Länsimäen koulu on parempi ja uudistuksempi kuin eräät rajiksen :) + olen kuullut paljon asioita että rajiksessa kiusataan enemmän että ...öhömmm vain rajikset :)



Ei todellakaan kiusata ! Kiusaamiseen aina puututtu nopeasti. Ihan mahtavat opettajat ja rehtori ( Joka lähti tänä vuonna pois ) Omasta mielestäni rajis on parempi :) T : Tänä vuonna sieltä lähtenyt tyttö
 
vierailija
Pakko puolustaa Länsimäen koulua, jos vaikka joku nyt myöhemmin miettii, kumpaan kouluun lapsi laitetaan. Omat lapset käyvät Länsimäen koulua, toinen ala-astetta ja toinen ylä-astetta. Opettajat ovat aivan huippuja, kiusaamiseen puututaan heti, rehtori on aivan supertyyppi. Koulussa on kuraattori, psykologi ja kasvatusohjaaja ja tämä ei ole ollenkaan vakio kaikissa kouluissa. Kaikenkaikkiaan ei mitään pahaa sanottavaa koulusta! Koulussa on kansainvälinen meininki, mutta oppivatpahan lapset tulemaan toimeen kaikenlaisten kavereiden kanssa. Lapsilla ei ole keskenään ennakkoluuloja, vanhemmilla tuntuu niitä olevan.
 
vierailija
Pyytäisin kommentteja vanhemmilta, joiden lapset käyvät kyseisiä kouluja. Lapseni valittiin Rajakylän kouluun, mutta kaverit menevät Länsimäen kouluun.

Olemme asuneet tällä alueella vasta vähän aikaa, joten en tiedä kouluista yhtään mitään. Kuulin, että Rajakylän koulu on todella hyvä koulu, ja että sinne on vaikea päästä. Nyt sitten mietin, pitäisikö hakea toiseen kouluun vai ei. Keskustelen tietenkin myös lapseni kanssa tästä.

Mutta nyt siis olisinkin kommentteja ja kokemuksia kyseisistä kouluista vaikka. Kiitos jo etukäteen vastanneille.
Olen koulun oppilas ja länsän koulu on surkea opettajani ei muista mitään ja unohtaa esim kertoa kokeista ja kaikesta on epäreilu jos kannattaa mennä rajakylään siellä kaikki opettajat on hyvin ystävällisiä
 
vierailija
Itse kävin Pallastunturintien ala-asteen ja yläasteen olin Länsimäen koulussa. Peruskoulu tosin päättyi jo 2003, joten kokemukseni ovat vanhoja. Monikansallisuutta oli jo silloin ja puukotuskin yläasteella tapahtui. Itse koen kuitenkin, että sain kattavaa ja hyvää opetusta ja mahdollisiin ongelmiin puututtiin välittömästi. Muutama opettaja oli varsinainen persoona, mutta niin se on joka koulussa jos jotain negativista haluaa lähteä etsimään. Itse lähiönä Länsimäki oli tuolloin rauhallisempi mitä nykyisin, mutta maailma muuttuu joka paikassa.
 

Yhteistyössä