Rakastelin palstan mustan nikin kanssa

  • Viestiketjun aloittaja salaisuuden paljastaja
  • Ensimmäinen viesti
salaisuuden paljastaja
[/QUOTE]Mielenkiintoista. Kerro missä pääsit sitten panemaan sitä rouvaa. Oliko pitkä kaava vai mikä? Teillä, heillä vai hotellissa?[/QUOTE]

Ensimmäinen kerta ihan proosallisesti autossa. Olihan se hieman hankalaa, mutta menihän se kun molemmat olimme mukautuvaisia ja auto farmari. Seuraavaksi sitten heidän moottoriveneen kajuutassa oikein pitkän kaavan mukaan. Porvoonjoen lempeä aallokko mukavasti keinutti venekerhon laiturissa kun nautiskelimme toisistamme.
 
salaisuuden paljastaja
Sain sähköpostin ja pienet torumiset. Oli Porvoon rouva huomannut aloitukseni. Vannotti, etten mitään henkilökohtaista paljasta. Enhän minä. Ajattelin pientä uudelleen viritystä. Oli sen verran pehmeäsävyinen moiteviesti. Nauravat hymiöt ja kaikki.
 
[/QUOTE]

Ensimmäinen kerta ihan proosallisesti autossa. Olihan se hieman hankalaa, mutta menihän se kun molemmat olimme mukautuvaisia ja auto farmari. Seuraavaksi sitten heidän moottoriveneen kajuutassa oikein pitkän kaavan mukaan. Porvoonjoen lempeä aallokko mukavasti keinutti venekerhon laiturissa kun nautiskelimme toisistamme.[/QUOTE]

Miten uskalsitte miehen varmasti rakkaassa veneessä. Olisipa tullut yllättämään teidät.
 
hemp
Minä olen tässä vuosien saatossa ollut kahden harmaan kanssa. Molemmat suhteet jatkuvat edelleen. Välillä yhdessä luemme näitä kommentteja ja sitten jomman kumman, tai kenen kulloinkin koneella sitten vastailemme. ja hauskaa on. On meillä mustatkin nikit.
 

Yhteistyössä